miten saa kiinteemmät vatsalihakset, miten ne näkyy`??
minkälaisia liikkeitä pitäisi tehdä? ohjeita??
entä kylkilihas liikkeitä? ku laitan jotku vähä kireemmät housut jalkaani täst lantion kohalta
tuntuu ihan ku "läskit pursuis ulos" (mä en oo läski eikä oo läskiä).vaan en oo tehny kylkilihasliikkeitä,se johtuu siitä??!
kertokaa joku ihana ihmine....x))
thänks!
naiset antakaa vinkkejä/ohjeita!
5
1008
Vastaukset
- tässä
Vatsalihaksia voi treenata tekemällä vatsoja? Eli maahan makaamaan, jalat koukussa vaikka sohvan alla ja siitä nosta ylös.
Kylkilihaksia voi tehdä samalla eli kun teet vatsaliikettä niin kierrä vartaloa eripuolelle joka nousulla. Eli kädet niskan taakse ja kierrät ylösnoustessa niin että oikea kyynärpää jää lopussa vasemman polven ulkopuolelle, sitten toiseten päin!
Ja rasva palaa tasaisesti koko ruumissta eli et voi halutessasi polttaa vain vatsastasi! - girlie88
Mä annan sulle TOSI hyvän vinkin. Osta tv shopist ab swing! Se on tosi tehokas! ainaki mulle... eikä se maksa ku 120€. Mut jos ajattelit saada tuloksii iha oikeesti, ni muistat kans keinua sen kans!!!
- aura
Kannaattaa kokeilla "uutta" pilates tekniikkaa. Kannattaa käydä lainaamasta kirjastosta pilates- kirja. Ostos tv myy pilates videoita, joita ihan varmasti saa puolenvuoden sisällä anttilasta ja tarjoustalosta puolet halvemmalla.
Itse olen pilates tekniikkaa kokeillut ja on toiminut erittäin hyvin.
Onnea yritykseen.- *kisu**
juuh, pitää käydä kirjastossa kattomas....:) jos löytyy joku kirja/kirjoi! thänks!:)
onks se pilates joku laite tai jotain??!
mutta kiitti kaikille teille neuvoista......:) - fire
*kisu** kirjoitti:
juuh, pitää käydä kirjastossa kattomas....:) jos löytyy joku kirja/kirjoi! thänks!:)
onks se pilates joku laite tai jotain??!
mutta kiitti kaikille teille neuvoista......:)Kun teet vatsalihaksia älä tue jalkoja sohvan alle tai minnekkään muuallekkaan, koska silloin teet liikkeet jaloilla. Muista vetää vatsa sisään kun teet noita vatsalihasliikkeitä, muuten se jää pömpöttämään. Pilates on sarja erilaisia liikkeitä, mitkä kiinteyttää vatsaa, jalkoja, peppua ym. Vois varmaan sanoa, että kiinteytysjumppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891