Mikä on ärsyttävintä mitä joku espoon bluesin fani on sanonut sinulle!
Minulle sanoi yksi oskarin kaveri näin 12.3.08: Miksi sinä aina jaksat valittaa eikö sinulla ole muuta tekemistä!
Toiseksi ärsytävintä: kun Oskari sanoi minulle mitä se sulle kuuluu mikä on nimeni en minä sitä sinulle kerro!
Mikä on muistoonpainuvin kommellus mitä on tehnyt espoon bluesin fani sinulle!
5
115
Vastaukset
- Ville 82
Sen lisäksi yleisesti ottaen sitä saa mitä tilaa jättäkää Espoon Mikko rauhaan espoon bluesin fanit ja Oskari ja sen pellet kaverit perkele!
- Näin se vain on!
Oskari toivottavasti äitisi on jo kertonut sinulle iltasadun siksikö kun olet jo nukkumassa et voi kertoa syytä minulle Espoon Bluesin palstalla miksi emme voi olla kavereita!
- espoon mikolle
anna Olla Jo....
- Oskarin äiti
espoon mikolle kirjoitti:
anna Olla Jo....
Kyllä minä rakastan poikaani Oskaria!
- Oskaria rakastaa äitinsä!
espoon mikolle kirjoitti:
anna Olla Jo....
"voi jessus
Kirjoittanut: espoon mikolle 2.4.2008 klo 00.43
anna Olla Jo...."
Kuka oletkaan jeesus jumalanpoika, siitä huolimatta oskarin äiri rakastaa poikaansa oskaria!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!902055- 841845
- 491470
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481425- 1441364
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481314Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261106Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251014- 1011003