ketä te ootta?

Onnenkäpälä

kaikkia haukutaan eikä kenestäkään tiietä mittään nii aattelin kysyä? :) ja mite muute o kevät sujunu? koirineen ja ilman :)

19

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys???

      aatellu samaa kun lukenna näit jutui,kaikki kaikkia haukahtelee vaan kehtaa ei suoraa haukkuu.Meillä nelijalkaisilla kuin kaksijalkaisillakin on kevään odotus korkialla.

      • jollai rulettaa :) surku vaa kuunnella ku kaikki toisiaan haukkuu ://


      • kahellut
        Onnenkäpälä kirjoitti:

        jollai rulettaa :) surku vaa kuunnella ku kaikki toisiaan haukkuu ://

        ei tosiaan oo mukavaa ko kaikki haukahtelloo,tykkäämme kamun kaa rauhallisesta ja ystävällisestä menosta.Siks eipä olla oikeesti nimmariikaan pantu tähä puljehtimis kerhoo


    • kysymys???

      eipä tullunna vastatuu ketä myö ollaa,noh tiäks sie suomen pohjolas ollaa siellä ja suomalaisiks meittiiki haukkuuvat.Nooh hiljast eloo elellää koko poppoo,ei tärvel luontoo eikä tahallaa harmii kanssa kamuil tuoteta.Koitam haukkuu vähä ja olla muuteskii aikuisest.Nooh tuop nuorin karvai puolvuotis vast jotta käytökses sanomist voip olla.Muut myö jo aikuis ollaa neljä ja vajaa sekä mie karvaton,yhes eletää ja toivotaa jotta lisää porukkaamme saamme.

      • pohjosempaa ku rovaniemi? :)


      • kysymys???.................
        Onnenkäpälä kirjoitti:

        pohjosempaa ku rovaniemi? :)

        rovaniem on viel etelää.Myö porukal ollaa ihka piilos korven takan taajuss mitan ulokopuolel.Myö ollaa ainaskii saariselän takan.Sallakaan ei oo mittää meitin piilossa olo on nii kaukaine.Hesasta tänne tullunna olemma takas.1Vuos mäni eteläs ja paluu laumal hetipä mieles olinna.....ny onnessaa ollaa ei mukavuuksii kaipailla............


    • pualest

      mä vastaan, et täält länssuamest ole. Mää vaa aikan kuluks kattele näit sivui, eihä tänne mittä uskal kirjotta. Jos jotta kirjotta, ni heti joku suuttuu tai muute vaa krona kaikest. Ain tääl tapella, mut ei senttäs nyrkei käytet.
      Kevät sujuu, kiitos kysymäst, oikke hyvi tota kurast koira pestes joka päivä. Se o iha sama, mihim päi mä sen kans lenkil lähre, ain se ne lätäköt löytä! Nym mä vaa orota, et tuls se kesä. Sattet sais jäärä tonne syksy!

      • jatka viäl!

        Unhottus äskö sanno, et koht joku väittä, et mä ole Uma. Ku niitte miälest kukka muu ei ossa tämä seuru murret kirjotta! :)))
        Mut emmää ol Uma, enkä kukka muukaa rekattu.
        Enkä mää voi mittä nimimerkki rekata, ku sit alkka tulema sähköpostii viästei ku joku taas vetä nokkas krymppy kum mää kirjota. Niim mää ainaki ole lukenu, et tääl semmost o tapahtunu.


      • Rottweileristi
        jatka viäl! kirjoitti:

        Unhottus äskö sanno, et koht joku väittä, et mä ole Uma. Ku niitte miälest kukka muu ei ossa tämä seuru murret kirjotta! :)))
        Mut emmää ol Uma, enkä kukka muukaa rekattu.
        Enkä mää voi mittä nimimerkki rekata, ku sit alkka tulema sähköpostii viästei ku joku taas vetä nokkas krymppy kum mää kirjota. Niim mää ainaki ole lukenu, et tääl semmost o tapahtunu.

        murretta!! Tuli ihan hyvälle tuulelle lukiessasi tuota! Kiitos!=D Mukavaa keskiviikkoa kaikille! Piti ihan tarkistaa almanakasta, että on keskiviikko. Oon ollut aivan "viikkovillissä".


      • mukava huamata,
        Rottweileristi kirjoitti:

        murretta!! Tuli ihan hyvälle tuulelle lukiessasi tuota! Kiitos!=D Mukavaa keskiviikkoa kaikille! Piti ihan tarkistaa almanakasta, että on keskiviikko. Oon ollut aivan "viikkovillissä".

        et mun juttuni sai jonku hyväl tuulel! Ja viäl iha aamust! Kiitoksii vaa kiitoksist! :)))
        Toivottavaste sun päiväs meni hyvi. Tääl ainaki aurinko paisto koko päivä, iha keväne olo tuli ittellekki. Viäl ku sais ton kroppas uskoma, et ny o se kesäaika! Illal mää en saa unta millää, mut aamul kyl tuppaa nukuttama.


    • ex-hatam

      En sie minnuu tunne, miehä oon Rokan Antti.
      Vaek Antiks hyö minnuu kutsuvat.

    • Jos mää sit haukun tälläkerttaa itteni,ennenko munt haukutaa.
      Mää oon tämmönen koiraimmeinen eteläst.Tykkään tommosist vähän järeemmist koirist,vaikkes sil kool niin aina välii ookkaan.Nykki on tommost issoo ja piänt molossii kotona.
      Mut luonnett pittää ol,ku ol emännäski :O)))))

      Ja kiitos kysymästä.Kevät on sujunut hyvin,mutta turhan hitaasti.Kun on kesäihminen ja puutarhamönkijä,niin pitäisi nopeammin tulla vaan kesä,tai ainakin päästä kunnolla pihalle mönkimään.Mutta nyt on hieno ilma.Nyt tuntuu,että kevät alkaa kohta kunnolla,kun tuon meijän pikkuäijän,siis nelijalkaisen,mielessä rupee olemaan myös tekstiviestit...

    • jaa,no ei sentään,lounais-suomen nais-ihminen neljällä koiralla,3 lapsella ja kultaisella miehellä,pihaa unohtamatta :)

    • Telpet

      kerran kysyt, ni oon "sekarotunen" täältä Kaakkois-suomesta. Isä oli kainuulainen, äiti karjalan tyttöjä. Oon tääl ollu 29 vuotta ja tänne tullu Kouvolan puolesta.
      Lämmin, ihana päivä on. Niin, kolmen koiran kanssa tulee liikuntapuoli hoidettua.Tuollaisia pientä suurempia otuksia. Seropi ja kaksi labbista. Tuota haukkumista en isommin täällä palstoilla harrasta, enkä osallistu riitoihin, yleensä, kerran, pari on tainnu sellaistakin sattua.Tässä kesää odotellaan kovasti ja tuon Saimaan sulamista, tää meidän seropi on oikein laivatyttö. Hyvää kevättä sinulle.

    • issu56

      yksi kultaisten kanssa touhuava suorasuu täältä Pohjanmaalta...en mikään paha, mutta olen vain aina puhunut asiat halki, poikki ja pinoon :).

      • Rottweileristi

        on sitten meitä ujoja ja unkkoosia pohojalaasia paljonki!=) Minen kyllä oikeen allekirjoota sitä, notta olisimma unkkoosia? Itte oon neljän lapsen äiree ja siinä piisaaki organisoomista, ku niitä kuljetteloo töiren jäläkehe harrastuksiihin ja tuan neirin kaas viälä sitten treenata. No, se kulukoo useen joukos, niin saa sen orotteluaijan käyttää tokojuttujen harjootteluhun!


    • Riva

      tulee surffattua kun on muuta tekemistä.
      Kevät on buukattu täyteen näyttelyitä ja juoksukisoja sekä ratauintia.
      Minä inhoan kevättä kun kaikki on niin likasta.Piha on multavelliä ja kadut pölyä täynnä.Joten odotan innolla kesää.

    • Elisama

      No minä olen sellainen pitkänlinjan koiramies.
      Terveyssyistä ei tällä hetkellä voi pitää omaa koiraa, on niitä aikaisemmin ollut ihan kiitettävästi.
      Olen senlajin harrastaja että jos jollain tulee ongelmaa niin soittavat minulle tai pyytää käymään.
      Sitten yritetään ratkoa ongelmaa yhdessä omistajien kanssa.
      Olen katsellut koiria eri maissakin ja monia aika alkuperäisissä ja alkukantaisissa oloissa.
      Tuolla eräällä toisella palstalla joku kiivastui minulle ja sanoi minua hevoskauppiaaksi ja minusta se oli niin hyvä nimi että esittäydyn nykyään hevoskauppiaana;)

    • täältä Suomen rivieralta. Löytyy 5 griffon belgeä ja yksi petit brabancon sekä armas puolisoni. Lapseni ovat jo aikuisia.
      Kevät on sujunut kivasti joskin kiiruutta on piisannut.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      441
      9573
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2476
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      56
      1911
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1679
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1442
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1369
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      374
      1278
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      145
      1224
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      20
      1185
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1062
    Aihe