Selittäkääpä minulle tämmöinen ehkä hyvinkin yksinkertainen asia, että miksi kaurismieheni pyysi minua kihloihin kun olimme seurustelleet hyvin vähän aikaa ehkä noin vuoden verran, vastasin tuolloin kieltävästi. Mutta nyt kun olemme seurustelleet liki neljä vuotta kihlausehdotuksia ei satele. Puhetta on kyllä ollut, lähinnä minun aloituksestani, mutta ei toimintaa. Itse olen turtunut koko ajatukselle jo, sormuksia ei tarvita. Mutta kyse on periaatteesta, mikä saa miehen toimimaan tällä tavoin?
Kaurismiehen logiikka
8
1855
Vastaukset
- se nyt
enää kysele kun kerran kieltäydyit :D ottaa miehen ylpeyden päälle...
Kyl mun mielestä vuoden seukkaamisen jälkeen voi kihlautua.
Olen nainen... - meni
jo.
- jahkapähkä
ja miksikähän pitäis enää rukoilemaan alkaa ?!
just niin että juna meni jo. - Mies 35v
Ei se siitä horoskoopista ole kiinni, vaan jostain muusta!
- oottokona
nyt ihan varma, ettei ole ;=D
- Miess 35v
oottokona kirjoitti:
nyt ihan varma, ettei ole ;=D
Olen ihan varma, ihmiset ovat erilaisia, jokainen meistä, horoskoopit on aivan skeidaa, jos ne ottaa vakavasti, on perustat pahasti pielessä..
- ja höh
Miess 35v kirjoitti:
Olen ihan varma, ihmiset ovat erilaisia, jokainen meistä, horoskoopit on aivan skeidaa, jos ne ottaa vakavasti, on perustat pahasti pielessä..
Miksi sitten kulutat aikaasi horoskoopipalstalla? Leijonako siellä KARJUU?
- onko horoskoopeissa
näin kauriina - kerran kysyin ja vastaus tuli - loput ovat itsestäsi kiinni. Luultavasti hän hyväksyi asian, että näin se nyt sitten on. Eli jos haluat naimisiin - tee aloite. Luulenpa, että vastaus on ok, mutta aloitetta on sinun turha odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906