Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Caliber

1.8 sxt

No niin, sain itselleni uuden Caliberin n. 1kk sitten. Olen todella tyytyväinen uuteen autooni. Ainoa " haittatekijä " on se, että kun on lastenistuimet takana, niin joudun vetämään kuskinpenkin hieman normaalia edemmäs, ja täten ratin alla oleva muovisuojus painaa välillä ikävästi polvea, mutta ei haittaa menoa.

Ja toinen pieni asia on, takarekisterikilven alusmuovi kolahtaa takaluukkuun joissakin töyssyissä, ja kun laittaa takaluukun kiinni. Tämä asia korjaantui liimattuani kilven alusmuoviin kumisen tiivisteen pätkän.

Jotkut sanovat, että 1.8 mylly on täysin tehoton. Minulle kone riittää aivan loistavasti, eihän tässä niin kiire mihkään ole....

Caliber on todella hyvä, ja vakaa ajettava.
En myöskään ymmärrä joidenkin kitinää halvasta muovisisustuksesta!! Muovihan on helppo pitää puhtaana.

Ovatkohan kaikki, jotka haluavat mustamaalata Caliberin edes olleet koeajamassa sitä....

8

1209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musalaitteet?

      Eikös tuossa SXT mallissa ole aika tehokkaat musavehkeet? Mitä mieltä olet niistä?

      • musavehkkeet

        ovat loistavat. Kyydissä olleet kaverit ovat ylistäneet.

        Ps. Harmi kun Caliberiin saa vain taakse roiskarit, ei eteen.


    • Automiekkonen

      Toki muovi on helppo pitää puhtaana, ja muoviahan ne kaikki tavallisten autojen sisustukset on, mutta kyllä se caliberin ja avengerin muovi on todella halpiskamaa....ei ne muuten olisi siihen reagoineet tehtaallakaan. Veikkaisin että mallivuodelle 2009 eli kesälomien jälkeen näemme uudistuneen sisustuksen.

      • Ade

        Olen tuosta puhdistuksesta hiukan eri mieltä, vaikka mainoksessa sanotaankin että sisustan muovit on helppo puhdistaa.Nimittäin jos lika on päässyt ns.pinttymään kuten omassani talven aikana esim.kynnyksien muovilistoille on käynyt niin niistä likaa ei saa millään pois vaikka olis äidin antamat aineet.Vai olisko jollain joku hyvä niksi/aine millä lika lähtis? Esitteessä sanotaan että irroitettava ja pestävä taka luukun kansi,vaan pelkällä vedellä ei lika irtoa.


    • KUNSUN

      autosi on toiminut hyvin,itselläni on samanlainen.toi polvi homma on minulla ihan sama juttu,mut eipä tuo haittaa.tein kevätsiivouksen auton sisätiloihin,kostea rätti ja hieman voimakkaampi pesuaine,niin kyllä lika lähti pois.ainut mihin kyllä likaa jäi oli jalkalistat kun ne ovat vaaleat niin eivät lähteneet ihan puhtaiksi.muuten kaikki ihan jees.ja kyllä 1.8 ihan riittävästi tehoja löytyy ja kiirettähän ei ole,maltti on valttia.

    • Avenzö

      Koeajoin Caliberin, Sebringin ja Avengerin viime kesänä, päädyin Avengeriin. Aika samanlaisia ajettavia kaikki, sopivan tanakoita. Caliberissa istui mukavan korkealla, mutta Avengerin häijy olemus vei voiton mun tapauksessa.

      • caliber 1

        valmistetaan onko usa


      • valmistetaan
        caliber 1 kirjoitti:

        valmistetaan onko usa

        Dodge Avenger valmistetaan Michiganissa, USA:ssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe