minä täytän elokuussa 2004 55 v,ja olen ollut koko ikäni töissä samassa työpaikassa. Minä aion heti lähteä ns.uraputkeen,vaikkakin itse sanomalla irti,mutta miten jaksan siihen saakka.Kysyn vaikuttaa sairasloma tai vuorotteluvapaa työssäoloehtoihin( viimeiset 43 vikkoa pitää olla työssä )
tietääkö kukaan ?
1
355
Vastaukset
- Vertti
Kun täytät 2004 elokuussa 55 vuotta, niin sinun tulee olla työsuhteessa vielä 55 vuoden ja 1 kuukauden iässä. Tämän jälkeen putkeen päässyt / joutunut saa 500 päivää työttömyyskorvausta (ansiosidonnaista, jos olet niin järkevä ja kuulut työttömyyskassaan).
Näiden 500 päivän jälkeen saat nk. lisäpäiviä, kunnes täytät 60 vuotta ja siirryt työttömyyseläkkeelle. Lisäpäivien korvaus on sama kuin työttömyyskorvaus.
Sairasloman ja esim. vuorotteluvapaan osalta kysy työttömyyskassastasi, mikäli kunnassasi ei ole työttömien asiamiestä. Tarkista säännöllisesti nämä asiat, koska lainsäädäntö muuttuu. Yllä olevakin sitoumuksetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756