Hei Mulla on sinikieliskinkki ja olen ottamassa myös maakilpikonnan. Voisiko niitä ajatella samaan isoon terraarioon? Onko niin eriäviä tarpeita, että se ei onnistu?
Sinikieli ja maakonna samaan
5
589
Vastaukset
- Lunis
Ei eri lajeja samaan terraan. Ikinä. Koskaan. Missään tapauksessa.
- Lunis
EI eri lajeja samaan terraan. Missään tapauksessa. Ikinä. Ei. Joko omat terrat, tai jos sellaisiin ei ole mahdollisuutta, toinen elukka jätetään hankkimatta.
- Lunis
Ei pitäny tuon ekan viestin tulla tähän.. Vahinkovahinko. Mutta tulipahan ainakin meikäläisen näkemys selväksi ;)
- AlbinoRaven
Minkään eläinkunnan eri lajeja ei tulisi asuttaa samaan asuntoon. Niistä ei ole toisilleen mitään iloa, ne puhuvat "eri kieltä". Enemmän siitä on haittaa ja stressiäkin ehkäpä jos laitat kaksi eri lajia samaan.
Niin matelijoissa, jyrsijöissä kuin muissakin, ei eri lajeja tulisi laittaa samaan. Kalat nyt ehkäpä on eri asia, mutta silti. Jos aiot maakilpikonnan ostaa niin osta sille samalla ihan oma terraario.- Huldahurja
Ei on suomalaisittain vakiovastaus, mutta ajatellaanpa hieman, jooko..
Eläimethän ovat kaikki eristettyinä omissa boxeissaan luonnossakin, eikö? Mikään eläin ei luonnollisestikaan pääse tapaamaan toista eläintä, eivätkä esimerkiksi kalat ja kilpikonnat ui suinkaan samoissa merissä/järvissä/vesissä. Eikö? Kaikki toki tietävät mitä tapahtuu kun laitetaan samalle savannille leijona ja pupu, mutta tätä hössöttämistä sanoisin kontrolloimishäiriöksi, mikä on eräs narsismin ilmenemis muoto alussa, eli sairaudeksi luokiteltavissa. Joten koettakaa nyt hyvät ihmiset miettiä ensin se EI:nne sisältö, ennen kuin laitatte sen einne kahdeksaansataan paikkaan yhtä useaan kertaan. Se myös on narsismin muoto, ettei haluta nähdä edes muita viestejä kuin omat, ja sehän hoituu kirjoittamalla sitten vaikka itse kaikki.. Eikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1172294- 1301835
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K961168En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉77975HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23955Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932