Wincapita-rikkaat Thaimaassa

45minuuttia tänään

138

114404

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pedofiileja

joukossa mitä muuta sitä olisi voinut odottaakaan! Vittu ja joku pääjehu vielä! Hyvä hyvä seksibaarin pitäjä ja pedofiili "johtohahmoina". Siellähän niillä on thaikuissa kekkerit.

• hyvä n bisnes idean

Keksiny ! 50 miljoonaa hu hu huh ...
        En tie miten noi ihmiset luottaa kaikkeen paskaan, mitä eteen lykätään ??
        nii joo ja jotai vitun pedofiilei mukana huijaamassa
        Niile pitäs tatuoida /olen pedofiili / otsaan ja autoon samaten ja asunnon oveen .. Niin vieläkö kiinnostais pikkulapset, ku kaik tietäis mitä saastoja ne on ?

• Nopea rikastuminen
        hyvä n bisnes idean kirjoitti:

Niile pitäs tatuoida /olen pedofiili / otsaan ja autoon samaten ja asunnon oveen .. Niin vieläkö kiinnostais pikkulapset, ku kaik tietäis mitä saastoja ne on ?

Kiva kun kaverit osas kusettaa tyhmiä.Mukava viettää laatuaikaa Thaimaassa äkkirikastumisien tyhmien rahoilla.

• aina löytyy uusia mahdollis...

On se hyvä ettei tätä ole "sossut" rajoittaneet kuten kuului niin monen suusta kun nettipokerin rajoittamisesta oli kyse.Silloinkin huudettiin suu vaahdossa sossut rajoittaa ja kyllä sen jokainen itse tietää mitä tekee.Ei tähän valtion pidä tulla maksumieheksi edes puupennin vertaa.

• God morning

Ihan kivan näköinen paikka löhöillä ja kun on nyt kapitaalia.

• Jxxx
        aina löytyy uusia mahdollis... kirjoitti:

On se hyvä ettei tätä ole "sossut" rajoittaneet kuten kuului niin monen suusta kun nettipokerin rajoittamisesta oli kyse.Silloinkin huudettiin suu vaahdossa sossut rajoittaa ja kyllä sen jokainen itse tietää mitä tekee.Ei tähän valtion pidä tulla maksumieheksi edes puupennin vertaa.

Ne on ne "sossut" hyviä syntipukkeja. Kun ollaan onnen kukkuloilla ja rahanahneessa hurmoksessa, ollaan rehvakkaita ja "sossut" ei tiedä mistään mitään. Sitten kun homma kusee niin yhteiskuntaa huudetaan apuun ja surkutellaan, kun yhteiskunta ei auta. Yrittäisivät nyt jo päättää, haluavatko järjestäytynyttä yhteiskuntaa vai haluavatko olla anarkisteja. Maksamalla muutaman tuhat euroa sai toisaalta paljon pelkoa ja häpeää osakseen. Kaikenlainen extreme on nyt huudossa. Kylläpä nyt ollaan kateellisia kaikki "sossut"!

• Häpeäisitte
        hyvä n bisnes idean kirjoitti:

Teidän rahoilla tämä pedofiili raiskaa Thaimaassa satoja, ellei tuhansia lapsia. Nyt sitä rahaa riittää. Miksi menitte tälle pedofiilille sinisilmäisesti keräyksen järjestämään? Häpeäisitte.

• Julkinen salaisuus

Kyllä täällä kummankin vanhassa kotikaupungissa ainakin tiedetään ihan yleisesti keitä ne on...

Sääliks käy pikkulapsia siellä, mut toisaalta noin suuren luokan huijaus vaatii jo hitonmoista älykkyyttä...

• qazzialma
        Julkinen salaisuus kirjoitti:

Kyllä täällä kummankin vanhassa kotikaupungissa ainakin tiedetään ihan yleisesti keitä ne on...

Sääliks käy pikkulapsia siellä, mut toisaalta noin suuren luokan huijaus vaatii jo hitonmoista älykkyyttä...

Aakkosjärjestyksessä, miltä paikkakunnalta, kuuluuko pääjehuihin, harrastukset (onko uskovainen/urheilija/yrittäjä), osoite, onko rikosrekisteriä...

wikipediaa vaan kehiin.

• ..................
        qazzialma kirjoitti:

Aakkosjärjestyksessä, miltä paikkakunnalta, kuuluuko pääjehuihin, harrastukset (onko uskovainen/urheilija/yrittäjä), osoite, onko rikosrekisteriä...

wikipediaa vaan kehiin.

Jatka sä vaan duunailua äläkä puutu
        rikkaitten asioihin..
        Et kai ole vaan kateellinen?

• ...rikkaat...
        .................. kirjoitti:

Jatka sä vaan duunailua äläkä puutu
        rikkaitten asioihin..
        Et kai ole vaan kateellinen?

...joo jatkan duunailua kun kaiken oon menettänyt..WC:n takia... nimet esiin ja tuomiolle...

• soulari
        God morning kirjoitti:

Ihan kivan näköinen paikka löhöillä ja kun on nyt kapitaalia.

http://www.comwest.fi/matkailu/area/voitamatkakoreaan.html

Tuolta löytyy kilpailu, jossa voi voittaa matkan Etelä-Korean pääkaupunki Souliin kahdelle Finnairin suoralla lennolla! Eipähän tarvitse Pattayalle mennä :D

• .......

Rikollista roskasakkia sitten suuri joukko uunoja täältä Suomen maastakin elätti. No toivottavasti silmät nyt aukeavat. On tämä klubi ollut tuolle joukolle varsinainen raha-automaatti, rahankeräys on sujunut todella mallikkasti, kun joukko sponsoreita on homman hoitanut.
      Tosasiassa uunoja löytyy usemmasta maasta, ei Suomesta ole kaikkea rahaa kusetettu.

• ###

Pojat lomailee "lapsien" kanssa, kuin kuka tahansa hyvin toimeen tuleva perheenisä!

Ainoat kiireet taitaa olla noi hallituksen(WC) kokoukset!

• safgfsdg

Ihan yhteisiä aterioita yms, ja kenen rahoilla?
      Onneksi ei minun...

No, jokohan tässä alkaa "kohta aukeaa" jutut loppumaan... :s

• ne sit

ookkaan Panamassa?

• .........

Panamassa pistetään pedofiilit linnaan. Vain firma on rekisteröity sinne.

• ja äkkiä!

Kuka vielä haluaa suojella tuota roskasakkia jolla ei tunnu olevan minkäänlaista moraalia missään asiassa!

Toivotaan että paskasakilta saatte takaisin edes jotain ja lössi kiven sisään.

• muka?

hyviä yrittelijäitä kavereita ne ovat.

• pa.

Nyt,jos koskaan on aika mennä poliisin puheille.
        Haluaisin nähdä nämä herrat kaltereitten takana.

Vaikka itse PA.na

Nämä herrat ei tästä kuivina selviä.

• axaxax
        pa. kirjoitti:

Nyt,jos koskaan on aika mennä poliisin puheille.
        Haluaisin nähdä nämä herrat kaltereitten takana.

Vaikka itse PA.na

Nämä herrat ei tästä kuivina selviä.

ei niitä saada telkien taakse, ovat ulkomailla (juovat, syövät, naivat ja nauravat hölmöille...)

• Biilileija.

Vai luuliko ehkä joku, että nuo nykyisin umpirikkaat liikemiehet olisivat jääneet kotosuomeen odottamaan ja pyörittämään peukaloitaan. Hah hah. Toimintaahan on johdettu koko ajan Bankong-Pattaya kuumilta linjoilta. Siellä he elelevät (ja pysyvät) herroiksi lopun ikäänsä, sillä heillä on rahaa voidella kaikki viranomaisista alkaen, ja keksiä uusia tulevia kepposia tyhmien (anteliaiden) suomalaisten rahan menoksi. Nostan peukkua neroille. Tosin pedofiilejä vihaan yli kaiken. Taidanpa lähteä pattayalle ilmaisille drinkeille. Eivätköhän he tarjoa turistille kierroksen jos toisenkin. Ja huom. suomalaiset kanttaavat edelleen tekemästä rikosilmoitusta kun uskovat ihmeeseen!

• taas kerran suomalainen

Vittu että me ollaan urpoja. Muutama pedis pelaa ja me maksetaan. Voi vittu.

• tyhmyydestä sakotetaan

Hienot on maisemat. Fiksuja konnia.

• aijaa....

Mun yhen työkaverin mies on näitä wincapitalaisia, Turuust

• minulta..

Olisi viety isompi summa euroja, niin lähtisin varmasti käymään Pattayalla tuttuja katsomassa.

• niinkään konnia

Taitaa kuitenkin mennä ahdeiden ja tyhmien piikkiin koko homma. Etunenässä ovat Helluntalaiset ja Lessut, "jumalan" nimeen pistäneet fyrkat kiinni. Nyt voidaan todeta että olikin saatallinen juoni, eikä oteta itse vastuuta.

• Kuopion super-sponzit

sun muut haaveilivat pääsevänsä?

Noh - huhujen mukaan joillakin sponzoreilla on takana jos jonkinlaista huumehistoriaa yms., joten hyvin sopisivat pedofiilien ja talousrikollisten sekaan.

• osama virtanen

annetaanko al-qaidalle vapaat kädet ?????

• ne horjuttavat

>annetaanko al-qaidalle vapaat kädet ?????

Tyhmä!
        Al-qaida on noiden puolella, sillä nuo horjuttavat taloutta kristinuskoa tunnustavassa valtiossa.

• Pattijoella

Eiköhän se porukka haihdu ja hajaannu melkosen nopeasti, ihan jo oman turvallisuuden kannalta.

Jospa Panama kutsuu nyt?

• Totuuden Torvi

Veikkaan että pojjaat vaan jakoivat potin ja liukenivat "maan alle"

• purjehtivat
        Totuuden Torvi kirjoitti:

Veikkaan että pojjaat vaan jakoivat potin ja liukenivat "maan alle"

poijaat jakoi potin ja pakeni "merten taakse". Henk.koht. en onneksi ole tämmöisessä mukana, mutta luulisin että pojilla ei ole enää asiaa kotomaahan. Thaimaassakin varmasti "kavereita" riittää jatkossa (Suomen suosituin turistikohde). Mua ainakin pännis jos plösöt jois rahojani jossain biitsillä.

• että...

hengissä pysyminen siellä thaimaassa saattaa olla kohtapuoliin aika työlästä.

• Sinuulle

Tuu estonia viru hotel baar miilloin vaanpi minä ojohtaataa sinä lasnamki tuurva kontuur vartiia apuun me auttaapi saat rahoojasii tkasii kaiki saaat ja kuuluusii,ei auta thaimaa pakoo, oleme lutetettavaa firmaa.meiil rahaa vaan 20 protsent mitääootta siijootta.eipää konnaat karkaapii onpi tosii.kysyy vaikkapii,estonia se vartioonti &tuurva aapu.

• iskee

ja maksat vinkuu,sekä sukupuolitaudit vaanivat heitä ja paikalliset rosvot.
        Katsotaan vuoden kuluttua uudestaan,missä he ovat?
        Eläkää ihmisiksi,niin voitte hyvinkin onnistua viettään hienoa elämää =)

• luovutussopimus ?

Onkos muuten Suomella ja Thaimaalla keskenään rikollisten luovutussopimus, kun näitä herrojen aletaan tuomaan voudin juttusille ?

• olisi,

niin rikollisia otetaan kiinni ihan missä maassa tahansa myös thaimaassa.

• nut juuri
        olisi, kirjoitti:

Pedot yms koijarit pakkaa romujaan ja kohta ovat kateissa...
        Toivottavasti KRP on ajan tasalla.

• luovutettu

• esitelty minullekin...
        olisi, kirjoitti:

Kuulin, että nämä esittelijäpojat täällä Suomessa ovat saaneet ihan kivan tilin tältä WC:ltä vielä senkin jälkeen kun sivut katosivat, toisin kuin ne onnettomat jotka menettivät kaikki roponsa....joten kannattaa varmaan kysyä juuri häneltä joka houkutteli sinut mukaan yhteen suurimmista puhalluksista!!!!

• SUOMEEN

Yleensä on toimittu niin että Suomi on
        peruuttanut niiden passit jonka jälkeen
        Thaimaa on sitten karkottanut konnat Suomeen
        koska ei ole ollut voimassaolevia matkustusasiakirjoja.

Varsinaista luovutussopimusta ei taida olla.

• pöljö

Oikein!! Tyhmiä jymäytetään!!!Miltä kuulostaa sijoita euro,,niin saat 10 euroa.. Hölmöjä on ne jotka ovat sijoittaneet rikastumisen toivossa. Porukan kaverit ovat olleet fiksuja,kun ovat keräneet irto rahat pois!!!

• only-for-you-only-today

Voin muuten auttaa saamaan rahat takaisin, sinun tarvitsee vain maksaa minulle satanen niin kerron miten voit tienata useita satasia.

• katveesta.

Ensinnakin huomautan että taman IPn selvittaminen on tuhlattua aikaa. Loydatte vain yleisopaatteen hotellista johon tulimme harrastamaan sukellusta.

Toiseksi huomautan ettei ketaan ole huijattu. Lupasimme etta rahaa tulee taivaan taydelta, ja rahaa on kieltamatta tullut aivan saatanasti.

Nyt taytyy lahtea kun jengi hihkuu. Upea illallinen ja nuoria thaihoroja odottaa.

Kiitokset suomen luottavaisille loysalompakoille. Olitte aivan upeita. Joskus sitten koko homma uudestaan.

• SeköSeOn.

Näkyy olevan Pahkajoen kirkonkylän kirjasto kun sinulla ressukalla ei ole edes omaa konetta. Thaimaasta olet nähnyt valokuvan elämäsi ensimmäisen kerran tältä samalta suomi24 sivulta jossa keskustelumme tapahtuu. Nyt työttömän iltapalaksi syötkin sitten vanhuudesta turvonneita silakoita ja sukellat räkäisiin lakanoihisi joita on sängyssä riekalaine yksi kappale - siellä Pahkajoen kirkonkylän reunaman kunnan mökissä, jossa vetää ja vinkuu niin että sinulla on krooninen astma.
        Joten anna niiden huippuammattilaisten siellä Thaimaan Pattayalla jatkaa harrastuksiaan sinun unelmoimatta päästä mukaan. Et pääse.

• Wolf

Kerronko millainen on teidan loppuelamanne...

Suomessa on rahankerays kaynnissa, jossa on vain yksi paamaara, eli menetettyjen rahojen takaisin saaminen keinoja kaihtamatta.

Ymmarrat varmaan mita otsikon kysymys tarkoittaa, kun sinut saadaan kiinni ?

...katso taaksesi.

-Wolf

• MITÄ HYÖDYTTÄÄ...

ÄÄn pilkut puuttuvat, eihän thaimaassa ole ään pilkkuja.

Luukas 9

23 Ja hän[ HERRA JEESUS] sanoi kaikille: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon joka päivä ristinsä ja seuratkoon minua.
        24 Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän pelastaa sen.
        25 Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saattaisi itsensä kadotukseen tai turmioon?

JEESUS KRISTUS ON HERRA

http://leewi.vuodatus.net

• Muhammad
        MITÄ HYÖDYTTÄÄ... kirjoitti:

ÄÄn pilkut puuttuvat, eihän thaimaassa ole ään pilkkuja.

Luukas 9

23 Ja hän[ HERRA JEESUS] sanoi kaikille: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon joka päivä ristinsä ja seuratkoon minua.
        24 Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän pelastaa sen.
        25 Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saattaisi itsensä kadotukseen tai turmioon?

JEESUS KRISTUS ON HERRA

http://leewi.vuodatus.net

Eipa taalla Suomessakaan tarvitse kayttaa aakkosia.
        ALLAH ON SUURI.

• .....ja eikun lisää

....hahahaa,nauretaan päin naamaa,kaikkia tyhmiä ja Adaa!
      Hajotkaa sinne vaan kaikki epäluuloiset narrit!!
      On hetkiä elämässä kun kannattaa kylmästi ottaa riskejä,tämä oli yksi sellainen,
      eikä täällä ole edes niin kylmää!

Ps.on täällä näemmä pedareitakin,moni Suomesta.
      Käydään illalla vetämään niitä tauluun,ovathan muutenkin köyhempiä kuin me!

JA MITAAN ETTE VOI!!=)

• kamikaze33

Luulisi, että näyttöä riittää. Tietty aika tärkeää on, millä sopimuksella sijoittajat on rahaa sijoittaneet

• Nimetön

Kaikkien kannattaa muistaa se, että minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa...

• Ponzi of Pattaya

On suorastaan kansalaisvelvollisuus kerätä ylimääräset rahat pois tyhmiltä, saisivat vielä vahinkoa aikaiseksi!

Moni ylimielinen aasi pitää nyt turpansa kiinni ja käyttäytyy muutenkin nöyremmin täällä pohjanmaan lakeuksilla! Kiitos siittä Wincapitan kaltaisille organisaatioille, jotka auttavat ymmärtämään mikä on elämässä mahdollista ja mikä ei....

• Koskinen Johku

Mun tietojeni mukaan nämä WinCapitan kaverit olisivat saaneet 110 milj. euroa (660 000 000mk), osa rahoista on tullut tanskasta.

Näillä ei sitten ainakaan koskaan tule olemaan rahasta puutetta..

• pyö-veli

Huijattuina mm. rikollisjengin jäseniä. Kriisi kokous tulee tarpeeseen rikastuneille. Ei ole hyvä olla kun ovikello soi..

• Pyöv..

Ei se kello soi, muut kellot kyllä

Terv. 15 päivän kokuuntujille

• kyö-peli

samaa veikkaan itsekin. Niin laaja oli "asiakaskunta" että on hyvä mahdollisuus että tuli huijattua vähän vääränlaista sakkia.

• Oululainen

Joko rahantulo loppui?

• Saddu ;-)

...esim. mattoveitsen kera lienee ihan pois suljettu vaihtoehto,kö ?!?
      Tahi hirvikiväärin kainon henkäyksen kautta ?!?
      Sillä eihän omia harmejaan toki `kukkahattutätien´ kammoammalla väkivaltaisuudella sovi korjata,kö ?!?
      Pitäähän lammaskansan toki valtaapitävien kansanosien(k.s. verolistaus!) tunnustaman toimintamekanismien ja valitusprosessien kautta toiminnansa tunnustuksen oikeutusta hakea ,kö ?!?
      Eihän toki minkäänlaista itsenäistä saunan-taka oikeutta kukaan koskaan sovi hakea...kö ?!?
      lollotiloo
      ...asunnoton ja työtön toki joutunee maksamaaan toimintansa kalliisti,kö ?!?
      ;-)

• saavansa rahoja takaisin

toi pattayan klubi voi siirtyä vietnamiin tai laosiin eikä sieltä ole sopimuksia suomen poliisin kanssa eli ei voida hakea oikeuteen:=)

• on itse asiassa

paljon parempi vaihtoehto. Se on ihan vieressa ja halpa ja rahalla saa kaikkea, eika sielta tuu kukaan hakemaan

• Sponssi-Sepe

Joku vitunaikanen tunkki tuli eilen itkeen rahojensa perään mun ovelle! Kitisi että mistä ne rahat saa ku clubi ei auennutkaa? Sanoin ettei ainakaan täältä ja pistin jätkää pataan! Verissäpäin lähti takas autoonsa ja huristeli pois!

Jos ne rahat on nytte tula Pattajalla, niin hakekaa jumalauta sieltä!

• sivustaseuraaja

No mahtaa "ammattilas sijoittaja" nyt sitten pohtia syntejä syviä, kun on lähtenyt rahat ja hampaat!

Luulis nyt perkele jokasen tajuavan, ettei ilmasta rahaa mistään saa.

• Ryövätty

Voitas sopia tapaaminen ?

• .......

vaikka thaimaassa oleilisinkin, joku tääl härmässä pimahtaa kun menetti säästönsä ja ottaa lennon thaikkuihin ja käyttää omankäden oikeutta ottaa rahat takaisin:)

ite en tohon höynähtäny, koska nää on jo opittu kantapäänkautta aikaisemmin.

• Siinä on

todelliset uskonveljet menettäneet rahat!! Voi voi Teitä tyhmiä lahkolaisia!

• ahneita

Olen huomannut, että uskonveljet ovat kaikkein ahneimpia "juoksemaan" rahan perässä.

• tietää_
        ahneita kirjoitti:

Olen huomannut, että uskonveljet ovat kaikkein ahneimpia "juoksemaan" rahan perässä.

Nehän on niitä kieroimpia käärmeitä, mitä maa päällään kantaa!

• 50 000 000 euroa

BUHAHAHAHAAAAA,
      no miltä tuntuu, kusetetut uunot?
      Eikös teidän kaikkien pitänyt olla tuolla?
      Pyysitte mukaan "eliitti sijoitusklubiin", enpä lähtenyt,heh persaukiset duunarit eliitti klubiin.
      Eipä siinä puheita uskottu, kun Teitä, hyvät ystävät neuvottiin, että tämä on kusetusta.
      Ette uskoneet. Vituttaako?
      Olette tyhmiä, ja tyhmät maksaa fiksumpien Thaimaan oleilun.

• Einari-nero

Turhaan täällä katkerina ja kateellisena ruikutatte, ahneilla on paskanen lopputulema.
        Pitikö niitä veronkiertoeuroja saada kasvamaan huimaa korkoa vai mikä oli?
        Eikö keskiverto-ökyisännälle riitä että ostelee kaupungista osakkeita, maastoautoja lapsille, uusia isoja nelivetoja ja loput pörssiosakkeisiin ?

• että isoja

määriä sijoittaneet liittoutuisivat ja tappaisivat/tapattaisivat koko porukan.

Ei taida vaan äly eikä sisu riittää...

• qsxcfg

...rahat eivät taida riittää...

• eräskin sijoittaja

MITÄ HELVETTIÄ: EI MITÄÄN YHTEYSTIETOJA EIKÄ VAKUUKSIA OMISTA SIJOITUKSISTA!!

Pitää kai ny saatana jokasen ottaa selvää, että mistä ne rahat tulee ku tollaseen lähtee mukaan?! Pelkkä numeroitten raapustelu taululle tulevista voitoista ei riitä.

Tällä perusteella voi joillekin luvata että rahat tulee taikurin hatusta ja olkaa rauhassa vaan.

• tyhmiltä

Mitä köyhät rahalla tekee? Eivät ne osaa sitä edes käyttää. Hahaaa - tollot urpot- haaaa - ahneet tollot-haahhaaaaaabuaaaa!!!!

• ilman poikkeuksia

surullista mutta totta.

• vankilassa?

pedofiilejä ei taideta arvostaa erityisen paljoa suomalaisissa vankiloissa?

• Jxxx

Yleensä niitä "kateellisia" ja "katkeria", kriittisiä sanoja kannattaa uskoa. Siinä oli muuten videota värväystilaisuudestakin. Valehteliko tuo sponsori vai onko Hannu oikeasti sanonut, että homma pelittää? Siinäpä pieni pähkinä. Siinä on nyt sana sanaa vastaan. Hannun sana vastaan tuon videolla puhuneen kaiffarin sana. Tuskin tuo kaveri ottaa kaikkia syitä niskoilleen.

Nyt kannattaa mennä jättämään se rikosilmoitus aika äkkiä.

• Pölhökustaa.

Ihmettelen - kummastelen, miten Suomesta voi löytyä niin typeriä, että lahjoittavat rahojaan tuntemattomille, vielä rikollisille.

• pankeille lahjoittanut

Höh, en nyt jaksa oikein ihmetellä tätäkään. Johan täällä suomenmaassa on näitä "lahjoittajia" löytynyt. Jotkut ovat saaneet "kultaisen kädenpuristuksen" jotkut taas potkut perseelleen. Hmm...jotkut lahjoittavat rahoja tutuilleen, jotkut taas lahjoittivat niitä "tuntemattomille" ;)))Joista taas tulikin tuttuja kun media pääsi asialle.

• huijaus
        pankeille lahjoittanut kirjoitti:

Höh, en nyt jaksa oikein ihmetellä tätäkään. Johan täällä suomenmaassa on näitä "lahjoittajia" löytynyt. Jotkut ovat saaneet "kultaisen kädenpuristuksen" jotkut taas potkut perseelleen. Hmm...jotkut lahjoittavat rahoja tutuilleen, jotkut taas lahjoittivat niitä "tuntemattomille" ;)))Joista taas tulikin tuttuja kun media pääsi asialle.

90 - luvun alussa moni menetti kaiken. Toiset rikastuivat, kun pankki ohjasi lähipiirilleen kiinteistöjä pilkkahintaan. Kukaan ei ole kysynyt perään, ei ainakaan suureen ääneen.

Onko Lotto huijausta, vaikka useimmilta meneekin rahat? Ei koska valtio ja valtaapitävät tekevät sen. Huijausta on se kaikki muu missä valtaapitävillä ei ole näppejään mukana!

Muuta eroa asiassa ei olekaan vaan täysin samastahan siinä on kysymys.

• kamikaze33

Wincapitaan sijoittaminen on sama kuin sijoittaisi huonoon pörssiyhtiöön.Jotkut muistavat Manconin.
      Ihan sama asia.Isoja voittoja odotettiin.Tapetit saatiin

• bisness-miehiä

"WinCapitan johtohahmoilla on aiempia rikostuomioita. Yksi mies on tuomittu törkeästä velallisen epärehellisyydestä ja kirjanpitorikoksesta. Toinen taas on saanut tuomion kahden lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä."

Ihan normaaleja bisness-tyyppejä.

• huomasin

Aloitusviestin linkin uutisessa kerrotaan:

"Suurin tähän mennessä tutkintapyynnössä ilmoitettu menetys on noin 500 000 euroa."

Eikös se ollut 50 000 euroa, ei sentään puolta miljoonaa?

• haista vittu

sultako se 50000 meni?

• WIN-realisti

Kyllä se suurin menetetty summa lienee jotain 5000€ luokkaa, ei sinne Panamaan sen suurempia rahoja olla lähetelty. Muutenkin koko homman mittasuhteet ovat karkeasti ylimitoitetut.

• luulemiesi
        WIN-realisti kirjoitti:

Kyllä se suurin menetetty summa lienee jotain 5000€ luokkaa, ei sinne Panamaan sen suurempia rahoja olla lähetelty. Muutenkin koko homman mittasuhteet ovat karkeasti ylimitoitetut.

realiteettien kanssa, kyllä sinne ovat
        typerykset todella työntäneet rahaa.

• NÄIN MENEE

Tällaista tekstiä, että ei tulisi rangaistusta mutta rahat menisi :

Ainoastaan siinä tapauksessa, että he ovat tietoisesti esittäneet paikkansapitämättömiä väitteitä tai liioitelleet toiminnasta heille annettuja tietoja, värvääjiä tulisi syyttää rahankeräyslain rikkomisesta tai esimerkiksi petosrikoksesta.

ja sitten :

Laajaa ja monimutkaista sijoitushuijausta ei Suomessa vielä koskaan ole saatettu oikeuden eteen, joten ennakkotapauksia ei ole. Mielekkäältä kuitenkin vaikuttaisi, että kaikilta pyramidipelistä tuottoja saaneilta hyöty tuomittaisiin menetettäväksi siltä osin kuin se ylittää heidän tekemänsä sijoituksen suuruuden; menetetyksi tuomituilla varoilla voitaisiin edelleen kattaa toimintaan rahaa hävinneiden kärsimiä tappioita.

sivulta http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/2008/03/pyramidipelin-abc.html

• tapahtuu.

verkosto selvitetään, voitot peritään pois ja hävinneille maksetaan tappiot.
        loput menee valtiolle.

• tääkin pois

Kuhan saadaan tuomio jne... ni eikö valtio joudu korvaamaan niille kun tappion kärsineet. Eli kaikki maksaa toisten typeryydestä :)

• joka peliin lähtee

Syyttäkööt typerät itseään: joka pyramidi peliin lähtee, voi syyttää vain ja ainoastaan itseään

• ENDE GUT..

Ylitorniollakin on näitä osallisia,jotka sijoitti tähän.Se oli salaperäistä hommaa.Sisäpiiri pyöri,mihin otettiin vähitellen yhteyttä.Onneksi siellä ei ole köyhiä.Nämä,jotka homman aloitti ansaitsevat Nobelin palkinnon taloudesta.Jos voitto on luvattu 400% ei se voi olla rehellistä.

• kissa66

Niin se on, herkkä uskoisia on helppo huijata.
      Näin teki Ile ja näin tullaan aina tekemään. Ainoa lohtu, joskus pettymykset voivat avata silmiä, tai, oikeastaan on ihmisiä jotka lyövät jatkuvasti päätään seinään ja niiskuttavat pettymyksen kyyneliä.

• ei huijattu

lintuinfluenssa-aaltoa tai vaikkapa muslimisissien iskuja, etteivät roistot saisi nauttia rikoksilla hankitusta elintasosta.

Mutta kyllä ihmiset ovat ahneita ja hölmöjä kun tuollaiseen alkavat rahojaan panemaan.

• korp

mtv3: n toimituksen sisältä on löytynyt pedofiilian ja negrofiilian harrastelijoita.
      yhteyksiä wincapitan pedofiileihin tutkitaan!
      koska kyseessä on harrastelijat eikä ammattilaiset, syytteitä ei todennäköisesti nosteta vaan mtv3 saa harrastaa edelleen ko. toimintaa.

• Jn: Missy

Asia naurattaa ja vähemmän naurattaa. Pitäisi vain jonkun hakee ne niskasta raahaten takaisin suomeen ja heitetään uhreille, sekä katotaan miten käy. Vaikka olenki vielä kakara (15.v) ymmärrän tämän vakaavuuden. Kun katsoin 45m. ohjelmaa, erityisesti kun he yrittivät soittaa henkilöille, joka sitten löivät luurin korvaan oli naurratva asia ja se näytti heti syylisyyden. Toivon, että heidät saadaan tuomiolle ja uhreit saisivat rahansa takaisin. :)

• vaihtaa omistajaa

tällaisissa toimissa. WinCapita on toiminut pääosin Pohjanmaalla ja Savossa. Siellä on paljon maataloutta ja pienyritys toimintaa, joista kuten tiedetään jää paljon verottajalle ilmoittamatonta pimeää rahaa. WinCapita on ollut oiva keino pestä tätä varallisuutta jota muuten olisi ollut vaikea käyttää verottajan siihen puuttumatta. WinCapitan taustajoukoilta hyvä veto kerätä maaseudulta sukanvarsista ja tyynyn alta verottajalta pimeää rahaa kiertoon ja asiakas ei varmasti rahojen kadottua kovin helposti niitä voi lähteä peräämään vaan nuolee haavansa itsekseen.

• Pese_sukat

Niin, muuten ihan hyvin pähkäilty, mutta termi rahanpesu tarkoittaa ihan jotain muuta kuin kirjoitit eli sun esimerkillä ei ole mitään tekoa sen kanssa. Rahanpesu= "laittomien" rahojen näennäinen muuttaminen lailliseksi,eli missä vaiheessa kyseinen "sijoitustoiminta" on mielestäsi muuttunut rehelliseksi yritystoiminnaksi? siis ns. yritystoiminnaksi missä tuloutetuista tuloista maksetaan verot? jos näin toimitaan niin silloin ehkä voidaa jopa puhua rahan pesusta jos alkupääomana sijoitettu raha oli hankittu ns. pimeästi kuten kirjoitit.

Ainoastaan Itseään sivistämällä (Econ. & math.) ihmiset osaavat jättää em. kusetukset omaan arvoonsa.

• on AVATTU

Lähetä minulle rahasi, en lupaa mitään tuottoa sijoituksellesi. Voin kyllä kerran potkaista munille, niin saat sillä jo enemmän kuin mitä sait WinCapitalta. Eikö kuulostakkin hyvältä?

• syylä

kaikki mukaan lähteneet tiesi riskit, jos ei tiennyt ni sit ei.
        wincapitan kehittelijät olivat neroja. ei kovin moni näin helpolla rahaa tee/saa. ei se heidän syynsä ole jos joku ei ehtinyt kotiuttaa sieltä mitään. näihin juttuihin pitää lähteä ensimmäisinä jotta saa
        kunnon tuotot. yleensä nää ei toimi kun just sen parivuotta. ja jos joku capitan jäsen on tuomittu pedofiiliasta ni se on yksittäinen henkilö ei capita.

• hööööö
        syylä kirjoitti:

kaikki mukaan lähteneet tiesi riskit, jos ei tiennyt ni sit ei.
        wincapitan kehittelijät olivat neroja. ei kovin moni näin helpolla rahaa tee/saa. ei se heidän syynsä ole jos joku ei ehtinyt kotiuttaa sieltä mitään. näihin juttuihin pitää lähteä ensimmäisinä jotta saa
        kunnon tuotot. yleensä nää ei toimi kun just sen parivuotta. ja jos joku capitan jäsen on tuomittu pedofiiliasta ni se on yksittäinen henkilö ei capita.

Vai että ihan neroja kun kehittelivät pyramidi huijauksen? Ei tää mikään uudenlainen juttu ole tiedoksi sulle. Rahankeruu rikokseen ei pitäisi lähteä ollenkaan mukaan. Voi olla että nämä ensimmäisenä pyramidiin liittyneetkin tulevat vielä rahansa menettämään jos tämä sotku vielä joskus saadaan purettua. Ihmetyttää vaan että mistä näitä ihmisiä löytyy jotka ovat tarpeeksi sinisilmäisiä heittämään rahansa suoraan kankkulan kaivoon. Siis tällä "yrityksellä" kun ei ollu edes minkäänlaista konttoria, puhelinta, eikä mitään muutakaan yhteystietoa. Mielestäni tämä huijaus ei ollut edes kovin taitavasti rakennettu.

• SipuliSanteri
        hööööö kirjoitti:

Vai että ihan neroja kun kehittelivät pyramidi huijauksen? Ei tää mikään uudenlainen juttu ole tiedoksi sulle. Rahankeruu rikokseen ei pitäisi lähteä ollenkaan mukaan. Voi olla että nämä ensimmäisenä pyramidiin liittyneetkin tulevat vielä rahansa menettämään jos tämä sotku vielä joskus saadaan purettua. Ihmetyttää vaan että mistä näitä ihmisiä löytyy jotka ovat tarpeeksi sinisilmäisiä heittämään rahansa suoraan kankkulan kaivoon. Siis tällä "yrityksellä" kun ei ollu edes minkäänlaista konttoria, puhelinta, eikä mitään muutakaan yhteystietoa. Mielestäni tämä huijaus ei ollut edes kovin taitavasti rakennettu.

Siis viimeisen puolen vuoden aikana liittyneet ovat heittäneet rahansa kankkulan kaivoon, ja ne jotka uudelleensijoittivat tuottonsa eivätkä ottaneet edes omiansa ulos. Mutta vaikeahan se oli tietää että capita kaatui nyt sitten. Sori vaan kaikki rahansa menettäneet. Itse sain onneksi joulukuussa yli tuplaten rahani takaisin. Olen tyytyväinen.

• canape
        SipuliSanteri kirjoitti:

Siis viimeisen puolen vuoden aikana liittyneet ovat heittäneet rahansa kankkulan kaivoon, ja ne jotka uudelleensijoittivat tuottonsa eivätkä ottaneet edes omiansa ulos. Mutta vaikeahan se oli tietää että capita kaatui nyt sitten. Sori vaan kaikki rahansa menettäneet. Itse sain onneksi joulukuussa yli tuplaten rahani takaisin. Olen tyytyväinen.

uusiksi... pistää mun tilille rahaa. 1000 - 10000 e.
        Satte takaisin 1-3 vuoteen 10 kertaiseen. Ilmoita pikeemmin, nyt mene parhaat osakkeet.

• Nimetön
        canape kirjoitti:

uusiksi... pistää mun tilille rahaa. 1000 - 10000 e.
        Satte takaisin 1-3 vuoteen 10 kertaiseen. Ilmoita pikeemmin, nyt mene parhaat osakkeet.

Vai että helluntaihihhulit hävisi Mummoilta huijatut rahat pedofiileille ja ym. kriminaaleille..VOI Jesse sä oot cool ja TOSI JEES ja aina paha saa palkkansa.JESSE TULEE,OLETKO VALMIS!!!!

• ..............

Mä voin lähettää sulle köyden niin
        voit kiikuttaa itsesi ja näin pääset tuskistasi :)

• voittanut

kateellisten panettelua, kaikilla ei ollut varaa laittaa klubiin rahaa, ja nyt ilkutaan toisille, vaikkei asiasta mitään tunnuta edes tietävän. rahat puoli vuotta sisällä ennen kuin voittoja saa. niille tottakai harmi, kenen rahat eivät vielä puolta vuotta sisällä olleet.

• sijoitus mielessä
        voittanut kirjoitti:

kateellisten panettelua, kaikilla ei ollut varaa laittaa klubiin rahaa, ja nyt ilkutaan toisille, vaikkei asiasta mitään tunnuta edes tietävän. rahat puoli vuotta sisällä ennen kuin voittoja saa. niille tottakai harmi, kenen rahat eivät vielä puolta vuotta sisällä olleet.

Hyvää iltaa.
        Olisi sukan varressa vähän rahaa. Ajattelin että voisin sen sijoittaa. Haluaisin sijoittaa sen vähintään 400 % tuotto kohteisiin. Vuotuista tuottoa. Mihinkä lähettäisin ne mummoltani perimäni 300 000 ecua. Löytyisikö Suomesta rehellistä nettiyhteisöä mihin rahat sijoittaa. En haluaisi välttämättä sijoittaa Nigerian kultakaivoksille (tuotto 800 %) Ne kun on niitä ulkomaan pellejä enkä halua heitä rikastuttaa. Olen kuullut että Suomessa on vinkapita tai joku muu rehellinen yhteisö mihin voi rahaa lähettää. Haluaisin rahat sijoittaa tähän tuottavaan ja luotettavaan paikkaan, auttakaa ihmiset. mihin rahat lähetän,polttavat jo takataskua.

• mummon rahat

jee ihanaa saan kerrankin enämman kuin unelmoin saako sijoittaa mummoltä perimäni 10000000000 euroa oliko riittävästi nollia että tuntuivat uskottavilta eikä siin tosiaan mitään saan mitä saan on se enemmän mitä wincapitalta olen siis onnellinen

• nettisivusto

on vain vaihtanut palvelinta, joten vanha linkki ei enää toimi. Minulla on uuden sivuston osoite. Sieltä voi imuroida rahaa omalle tilille niin paljon kuin tarvitsee ja minähän tarvitsen. Lähetä tilitietosi minulle niin kerron uuden sivuston linkin sinulle, reilu kauppa. joulupukki[at]hotmai.com

• kivespussi

Jotkut ne jaksaa vieläkin jauhaa paskaa

• päästä menee

rahat...:)

• Nimetön

Ne , jotka ovat kalastelleet suurin lupausin
        uusia sijoittajia clubiin ja saaneet kertomansa
        mukaan hyvät provikat ym. Tuskimpa tämä firma
        on verottajaa informoinut, kuten tekee lailli-
        set maksajat joka sentistä maksamistaan rahoista
        Pimeää tuloa on vaikea verotaa!

• munnnaa

ei kai luulit että siit' mennee munat

• markkinatalous

Pyramidipelin kieltäminen on markkinataloudenvastaista koska markkinataloudessaa on oikeus harjoittaa sijoitustoimintaa myös pyramidi-organisaatiolla

Mitään rikosta ei siis ole tapahtunut:

AinoastaanjJoukko typeryksiä on sijoittanut rahansa pyramidi-peliin, joka ilmeisesti on tuottanutkin jotain, mutta osa jäi ilman

• Lotossa

Voi hitto kun meni mönkään! Laitoin suuren sijoituksen ja se vaan vinkas. Meinaan se lottokone. Ei sit mittään vaikka näin unta suuresta voitosta! Nyt on se tappio sitten kokeiltu, niin meni 3,20€ kun normaalisti menee 80cent eli 0,80€!

• Kalle Lempinen
        Lotossa kirjoitti:

Voi hitto kun meni mönkään! Laitoin suuren sijoituksen ja se vaan vinkas. Meinaan se lottokone. Ei sit mittään vaikka näin unta suuresta voitosta! Nyt on se tappio sitten kokeiltu, niin meni 3,20€ kun normaalisti menee 80cent eli 0,80€!

Vuonna 2007 keväällä hyvä ystäväni kertoi wincapitasta ja lähdin mukaan, koska faktaa oli se että ystäväni oli ottanut vuodesta 2005 lähtien joka puolenvuoden välein 30 000 euroa. Hän oli sijoittanut alunalkaen 10 000 euroa. Sijoitin heinäkuussa 2007 50 000 euroa wincapitaan. Otin Helmikuussa 2008 ulos 34 000 euroa ja sijoituksiin jäi vielä se sijoitettu pääoma eli 10 000 euroa. Minun mielestäni wincapita on erittäin hyvä sijoituskohde lisäansioille perus kuukausipalkan lisäksi. Nyt kun wincapita paljastui huijaukseksi, sijoitin puolet voittamistani rahoista suomen valtion oblikaatioihin ja varma korko on 8% vuodessa vähintään. Toiset puolet sijoitin yksityiseen valuuttakauppaklubiin joka tekee noin 30 - 40 % tuottoa viikossa. Otin lopputilin töistäni ja alan matkustelemaan ympäri maailmaa ja elän elämääni. Kiitos. Oli pakko avautua tässä koska haluan kertoa unelmatarinaa elämästäni ja toivon että kaikki voisivat elää samalla tavalla. Kiitos!

• Lempi Kallela
        Kalle Lempinen kirjoitti:

Vuonna 2007 keväällä hyvä ystäväni kertoi wincapitasta ja lähdin mukaan, koska faktaa oli se että ystäväni oli ottanut vuodesta 2005 lähtien joka puolenvuoden välein 30 000 euroa. Hän oli sijoittanut alunalkaen 10 000 euroa. Sijoitin heinäkuussa 2007 50 000 euroa wincapitaan. Otin Helmikuussa 2008 ulos 34 000 euroa ja sijoituksiin jäi vielä se sijoitettu pääoma eli 10 000 euroa. Minun mielestäni wincapita on erittäin hyvä sijoituskohde lisäansioille perus kuukausipalkan lisäksi. Nyt kun wincapita paljastui huijaukseksi, sijoitin puolet voittamistani rahoista suomen valtion oblikaatioihin ja varma korko on 8% vuodessa vähintään. Toiset puolet sijoitin yksityiseen valuuttakauppaklubiin joka tekee noin 30 - 40 % tuottoa viikossa. Otin lopputilin töistäni ja alan matkustelemaan ympäri maailmaa ja elän elämääni. Kiitos. Oli pakko avautua tässä koska haluan kertoa unelmatarinaa elämästäni ja toivon että kaikki voisivat elää samalla tavalla. Kiitos!

Minäpä laitoin 10 euroa ja sain takaisin 40.000 €
        Lähden ensi viikolla Pattijoelle aurinkoa ottamaan !

• ne...

rikolliset vielä telkien taa saadaan, odota vaan.

• nämä kyseiset

rikolliset vielä telkien taa saadaan, odota vaan.

• hyvältä
        Kalle Lempinen kirjoitti:

Laitit sisään 50 000 € ja otit ulos 34 000 €.

Kuulostaapa hyvältä, et hävinnyt kuin 16 000 €.

• Lon-Kalle
        Lempi Kallela kirjoitti:

Minäpä laitoin 10 euroa ja sain takaisin 40.000 €
        Lähden ensi viikolla Pattijoelle aurinkoa ottamaan !

Minä sijoitin rapiat 11€, ja sain heti 38% kirkkaana
        käteen. Arvaa janottiko?

• Tuossa todiste...

Ja jos poliisi laittaa interpolille etsintäkuulutuksen, niin nuo neropatit ovat Suomessa kolmessa päivässä!

• Virtuaalimiljonääri

Hullu työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Wincapitan eliitti taasen mielikuvilla...
      Maista luksusta ja luista maksuista, vanha
      totuus jälleen. On se ihme homma kun "sijoitetaan"
      ilman minkäänlaista tositetta, vastinetta.
      Osanottoni niille jotka velkaa teki näihin
      virtuaalisijoituksiin.

• rikosta

ennen kuin toisin todistetaan. Ovelat ihmiset ovat sitä varten, että he höynäyttävät tyhmempiään, mutta eivät jää kiinni koska eivät ole tehneet mitään väärin. Lopettakaa jo kateellinen kirjoittelu täällä ja etsikää uusia sijoituskohteita jäljelle jääneille rahoillenne.

• oletko jo jakanut tietosi

-jose epäilee, että rikos on tapahtunut
        tai
        -jos viranomaiset kehottavat

->

tehdään rikosilmoitus, tutkitaan, esitetään jne...

ja nyt viranomainen, keskusrikospoliisi, kehottaa niin tekemään.

sekä kaikkia niitä, jotka jotain tietävät asiast / klubista jakamaan tämän tiedon heidän kanssaan.

ps. oletko suggestoterapeutti

• feettete
        oletko jo jakanut tietosi kirjoitti:

-jose epäilee, että rikos on tapahtunut
        tai
        -jos viranomaiset kehottavat

->

tehdään rikosilmoitus, tutkitaan, esitetään jne...

ja nyt viranomainen, keskusrikospoliisi, kehottaa niin tekemään.

sekä kaikkia niitä, jotka jotain tietävät asiast / klubista jakamaan tämän tiedon heidän kanssaan.

ps. oletko suggestoterapeutti

Ei tosta tajunnu yhtään mittää. mikä vitun suggestoterapeutti

• katso vastaus ja tutustu:

• jaa tietämyksesi, ole onnel...

• Maailman...parantaja

BUHAHAAHAHAHHAAAHHA, BUHAHAHAHAHHHAH. Näin tyhmiä narutetaan. Toi on ihan sairaan hauska homma.

Hommahan menee näin: Anna mulle 5000€ saat 3 vuoden päästä 10000€ takaisin. Sit näytetään jotain hienoja kaavioita.... Ja sun ei tarvi kuin sängyssä maata.
      Pyramidihuijausta....

No kun suomalainen oot niin sä uskot kaiken. Sinisilmäsuomalainen.

Samaa tapaa nämä Wincapitalla käytti, mut ihan erinlainen taktiikka... Ja onhan näitä, SkyBiz International, joka huijasi kuluttajilta noin 200 miljoonaa, Equinox, Bestline Products ja Rennaissance, Move Networks Oy, jne.

Liian monesti kokeltu näitä hienoja yrityksiä. Se on hieno "liike-idea", ja suomessa se ikävä kyllä toimii aina.

wincapitalilla ei kyllä ollut pyramidihuijaus.

Ponzi-huijaus on pyramidipelin muoto, jossa joku keksii kuvitellun tai olemassa olevan sijoituskohteen, johon hän kerää rahaa markkinoimalla uskottavasti ideaa muille. Sijoituskohde voi olla mitä tahansa: kaivos, öljyesiintymä, kaukainen lomakohde, arvopapereita pörssissä, kultavaranto jne. Kohteen tärkein ominaisuus on se, ettei sen todellista arvoa tai olemassaoloa voida aivan varmasti tarkistaa. Kohteen todellinen arvo on vain murto-osa väitetystä tai sitten kohde on keksitty eikä sitä ole edes olemassa.

Nyt sitten vaan löhöillään lämpimässä ja juodaan pinacoladaa. Nam, nam

• mä vaan

Nyt saadaan me klubilaiset nauraa teille epäileville hörhöille paskaset naurut, koska sivut ovat jälleen auenneet!!!!!!!!!!! Köyhät kyykkyyn!!!!!! HÄH HÄH HÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄÄ

• !!!!!!!!

• rihanna-hanna
    • kts...
    • kts... .

http://www.keskipohjanmaa.net/gen/492136.asp

Ja ilmeisesti helluntaiseurakuntaan kuuluvat sekä lestadiolaiset ovat menettäneet eniten rahaa tälle klubille. Näiden joukossa klubin puolesta ilmeisesti oikein kampanjoitiin muutama kuukausi sitten.

• Anonyymi00152

Onkohan vl liike myös huijaus. Isot rahat pyörii.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2141
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      60
      1965
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1910
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      377
      1622
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1621
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1444
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1072
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      957
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      875
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      869
    Aihe