Kokeile.fi pääsee kokeilemaan PlusTV:n kanavia 2 vkoa ilmaiseksi!

Tutustuin ja tilasin = )

Käykää tilaamassa PlusTV:n katselukortti omaan boxiin osoitteesta www.kokeile.fi sivustolta. Saa katsoa 2 viikkoa kanavia ja 650 sivuilta löytyy ohjelmat. Aikaa näytti olevan laskurissa tämän viikon loppuun!!!

12

8837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa kokeilun ilmaiseksi

voi, juku olisin ottanut minäkin

• antennitalouksiin

kun Plus-tv on antenniverkkon firma

• piypay

No olisihan se aika outoa, jos antenniverkkoonkin saisi jonkun kaapelioperaattorin paketin ilmaiseksi. Yhtä tyhjän kanssahan se olisi.

Mutta hyvä huomio sinulta: PlusTV todellakin operoi vain antenniverkossa. Eikä ole koskaan muissa verkoissa operoinutkaan.

• ompa kumma sitten
        piypay kirjoitti:

No olisihan se aika outoa, jos antenniverkkoonkin saisi jonkun kaapelioperaattorin paketin ilmaiseksi. Yhtä tyhjän kanssahan se olisi.

Mutta hyvä huomio sinulta: PlusTV todellakin operoi vain antenniverkossa. Eikä ole koskaan muissa verkoissa operoinutkaan.

...miten itsellä kaapeliverkossa ne kanavat näkyy.

• piypay
        ompa kumma sitten kirjoitti:

Varmasti näkyykin, mutta et sinä niitä PlusTV:ltä tilaa, vaan omalta kaapelioperaattoriltasi. PlusTV kun sattuu olemaan vain antenniverkon operaattori.

Olet nyt sekoittanut MTV3-kanavapaketin PlusTV:n kanavapakettiin. Kyllähän se MTV3-kanavapaketti PlusTV:nkin tarjontaan kuuluu, mutta kuuluu siihen paljon muutakin kuin MTV3:n maksukanavat.

• piypay
        ompa kumma sitten kirjoitti:

Varmasti näkyykin, mutta et sinä niitä PlusTV:ltä tilaa, vaan omalta kaapelioperaattoriltasi. PlusTV kun sattuu olemaan vain antenniverkon operaattori.

Olet nyt sekoittanut MTV3-kanavapaketin PlusTV:n kanavapakettiin. Kyllähän se MTV3-kanavapaketti PlusTV:nkin kanavavalikoimaan kuuluu, mutta kuuluu siihen paljon muutakin kuin MTV3:n maksukanavat.

• kokeile
    • Hessutossu

Ciao...
      Nyt kun on satanut kuusi päivää yhtämittaa ja olen joutunut kuuntelemaan Radio Novaa kaiken aikaa, niin varmasti tällainen Teidän tarjoama
      ilmaiskortti olisi aivan paikallaan täällä Raumallakin...Mainoksenne oli tosi osuvaan hetkeen sijoitettu, koska Radio-Nova on number one jo muutenkin...Jään odotteleen mitä tulossa sitten onkin..Minulla on sekä lautas antenni viritin, että DNA:n digikortti kaapeli..Sopii varmasti jompaan kumpaan...Kiitoksin...
      Terveisin..Buona sera...Ciao...

Heikki Uussaari
      Lyseokatu 1.as.11
      26100 Rauma
      040 5897908

• bennhil

kokeillaan katsella

• hyvää päivää kirvesv

tutustun mielelläni canal-plus-pakettiin ilmaiseksi

• PlusTv:n asiakas

Jee, olen Plustv:n asiakas ja viime kuun laskussa oli mainos että 5000 ensimmäistä Plustv:n nettisivuilla ilmoittautunutta voipi katsella Canal :n kanavia 2 viikkoa ilmatteeksi (1.5.-16.5.). Olen yksi niistä "onnellisista", kännyyn tuli oikein ilmoitus että onneksi olkoon ja mukavia katseluhetkiä. Niin ja hauskat vaput kanssa toivottivat. Vappu oli hauska joo mutta perkele ku ei ne kanavat näy vieläkään. Laitoin eilen palautetta ja sieltä tuli vaan ohjeita että ota maksukortti pois boksista ja tunge takaisin, tai katkaise virrat minuutiksi.Totta kai nyt jokainen osaa tehdä nuo toimenpiteet ilman neuvojakin. Kanavat olen moneen kertaan hakenut uudestaan mutta kuin ei näy niin ei näy. Ja olen kokeillut useammallakin digiboksilla juu. Tää on niin tätä...

• takkuaa:::????
        PlusTv:n asiakas kirjoitti:

Jee, olen Plustv:n asiakas ja viime kuun laskussa oli mainos että 5000 ensimmäistä Plustv:n nettisivuilla ilmoittautunutta voipi katsella Canal :n kanavia 2 viikkoa ilmatteeksi (1.5.-16.5.). Olen yksi niistä "onnellisista", kännyyn tuli oikein ilmoitus että onneksi olkoon ja mukavia katseluhetkiä. Niin ja hauskat vaput kanssa toivottivat. Vappu oli hauska joo mutta perkele ku ei ne kanavat näy vieläkään. Laitoin eilen palautetta ja sieltä tuli vaan ohjeita että ota maksukortti pois boksista ja tunge takaisin, tai katkaise virrat minuutiksi.Totta kai nyt jokainen osaa tehdä nuo toimenpiteet ilman neuvojakin. Kanavat olen moneen kertaan hakenut uudestaan mutta kuin ei näy niin ei näy. Ja olen kokeillut useammallakin digiboksilla juu. Tää on niin tätä...

.

mutta kun se on kerran rekisteröitynyt niin toimii kyllä kuin junan vessa

Muistelen että kortti piti olla melko kauan lukijassa 30..40 min

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      119
      3086
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      116
      2401
    3. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      25
      2141
    4. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      1996
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1975
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      241
      1964
    7. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      100
      1616
    8. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1404
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      71
      1222
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1116
    Aihe