Koiran outo karkaaminen

dolphinae

Näin viimeyönä eriskummallisen unen ja toivoisin että joku voisi tulkita sen!

Unessa on kesä, tosi kuuma mutta leuto tuulenvire.
Olen lähdössä koirani kanssa lenkille, äitini jostain syystä leipoo mutta tulee silti taikinakulho kädessään moikkaamaan vielä minulle ennekuin lähden.
Kävelin koiran kanssa meidän pikkukaupunkimme keskustaan jossa on leveä silta jonka alla menee pikku joki. Silta on täynnä ihmisiä ja minun on vaikea päästä lävitse. Koiralta se sujui kuitenkin hyvin. Äkkiä koirani lähtee juoksuun ja remmi katkeaa. Samassa hetkessä ihmiset ympäriltä alkavat "haihtua". Rupean juoksemaan koirani perään mutta kadotin sen. Hetken päästä kun olen juossut itseni uuvuksiin näen koirani istuvan nurmen päällä. Juuri kun olen tarraamassa sen pantaan näen toisen identtisen koiran juoksevan ohitse! Sitten kun katselen ympärille onkin kymmeniä samanlaisia koiria. Yritän huutaa koirani nimeä mutta yksikään ei reagoi. Purskahdan itkuun koska ajattelin unessa äitini suuttuvan jos en löydä koiraa. Alan juosta ihan hulluna ympäriinsä mutta tuloksetta. Lopulta kun ilta alkaa jo hämärtää lähden kotiin laahustamaan ja mietin matkalla mitä sanoisin äidilleni. Kuitenkin koira odottaa pihallamme istuen. Ilostun mutta epäröin mahtaako tuo olla juuri oikea koira niistä muista, kuitenkin varmistun jotenkin että on se.
Sen jälkeen halaan koiraa ja äiti huutaa minut syömään. Heräsin.

Vielä sanon sen että kyseinen koira ei ole karannut koskaan oikeasti.

1

1897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Siipirikko-

Heippa
      Mahdatkos tuntea jotain syyllisyyttä jostain minkä koet laiminlyöneesi? Äiti leipomispuuhissa kuvastaa kodinonnea ja sitä, että kaikki on kotosalla ihan hyvin mutta koira mokoma lähti livohkaan ja pisti sinut kiirehtimään. Asiat vielä sotkeutuivat kunnolla kun alkoi löytyä useita samanlaisia koiria!
      Meneekö opiskelut hyvin? Tunnetko tekeväsi tarpeeksi opintojen kanssa?
      Toivottavsti oli yhtään apua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      83
      4283
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      162
      3528
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3139
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      195
      1930
    5. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1756
    6. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1747
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1744
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1597
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18