Tulostan alla olevia tietoja:
Tiedot tulostuu siis aivan oikein, mutta ne ei tulostu niin kuin sillä tavalla taulukossa, että ne olisivat allekkain yhtä pitkissä kentissä..
Tulostus siis menee niin, että esim. rivi:
FIAT UNO ABC-123 sisältää paljon lyhyemmät taulukon solut kuin esim. rivi:
FERRARI TESTAROSA DEF-321
Lisäksi tuon submit-painike tulostuu niin vammaisesti, että se on hieman korkeammalla kuin nuo muut tiedot ja jättää taulukkoon allensa tyhjää...
Tietokannasta haku
3
349
Vastaukset
- keksa
niin voi pistää niillä solut saman pituisiksi ja napin oikeaan paikkaan
Mistä muuten poista.php tietää minkä poistaa, kun sinne ei mene mitään parametreja?- teuro
Sun pitää ottaa tuo ulos silmukasta, nyt sulla on jokainen rivi tavalla oma taulukko. Taulukossa solut aina automaagisesti saman kokoisia.
- teuro
EI NÄIN!
while ($row = mysql_fetch_array($sql))
{
echo "";
echo "";
echo "" . $row['Merkki'] . "";
echo "" . $row['Malli'] . "";
echo "" . $row['Rekisterinumero'] . "";
echo "";
?>
Vaan näin
echo ""; while ($row = mysql_fetch_array($sql))
{
echo "";
echo "" . $row['Merkki'] . "";
echo "" . $row['Malli'] . "";
echo "" . $row['Rekisterinumero'] . "";
echo "";
}
echo"
";
?>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621