eye q

???????

En nyt todellakaan ymmärrä,miten voi 3tl olla 15 ml!!!Minulla ei ainakaan ole teelusikat noin isoja!3tl on 10ml minun lusikoillani.Siis asian ytimeen...eli ostin eye q valmisteen(nestemäisen)ja ohjeissa sanotaan,että aloitus määrä on isompi(eli tuo 3tl(15ml))12 viikkoa,jonka jälkeen siirrytään 1tl päivässä annostukseen.Tuote on lapselleni,joka on keskittymishäiriöinen.Siis miten tuota ohjetta sitten tulkitsen,kun ei minun kolmella teelusikalla todellakaan saa kuin sen 10ml,ja ruiskuun kun otan tuotetta 15ml,vastaa se viittä teelusikallista...öööh..itsekin nyt ihan sekaisin,eli annanko apteekin ruiskulla sen 15ml vaiko koti teelusikalla sen 3tl,kun erot ovat noinkin suuret.Voisitteko itse vaikka testata omia lusikoitanne/ruiskujanne,onko teillä erot tuollaiset.Kiiitoos:))

18

4831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jattanen

      Annostele ruiskulla. Teelusikaksi käsitetään nykyään kahvilusikka, joka on oikeaa teelusikkaa pienempi. Teelusikka on jotain kahvilusikan ja ruokalusikan väliltä.

      • mansikanmakuisia

        kapseleita. Poika söisi niitä enemmänkin kuin "pakolliset" kaksi. Ei vielä vaikutusta, ollaan syöty niitä nyt kaksi viikkoa. Mutta toivossa elellään...


      • mansikanmakuinen
        mansikanmakuisia kirjoitti:

        kapseleita. Poika söisi niitä enemmänkin kuin "pakolliset" kaksi. Ei vielä vaikutusta, ollaan syöty niitä nyt kaksi viikkoa. Mutta toivossa elellään...

        todella hyvänmakuinen? Onko kalaöljynmaku saatu
        "piilotettua". Olen nimittäin kokeillut pojillani eye q vanilijanmakuista nestettä, triomegakidsiä sekä smartfishiä (silloin kun sitä vielä sai) mutta kaikissa on kalaöljyn maku tullut ns.läpi ettei niitä ole syöty sen enempää.. Myös Multi-tabsin omega-3 joka maistuu mustaherukalle on siedettävän makuista, mutta päällinen eli kuori on inhottavaa kumia, joka sitten on syljetty pois.. Onko tuossa vastaavaa päällikuorta. Pakkaus on sen verran arvokas ettei tuhlaisi rahoja jos maku onkin jotain aivan muuta..


      • makuiset kapselit
        mansikanmakuinen kirjoitti:

        todella hyvänmakuinen? Onko kalaöljynmaku saatu
        "piilotettua". Olen nimittäin kokeillut pojillani eye q vanilijanmakuista nestettä, triomegakidsiä sekä smartfishiä (silloin kun sitä vielä sai) mutta kaikissa on kalaöljyn maku tullut ns.läpi ettei niitä ole syöty sen enempää.. Myös Multi-tabsin omega-3 joka maistuu mustaherukalle on siedettävän makuista, mutta päällinen eli kuori on inhottavaa kumia, joka sitten on syljetty pois.. Onko tuossa vastaavaa päällikuorta. Pakkaus on sen verran arvokas ettei tuhlaisi rahoja jos maku onkin jotain aivan muuta..

        ovat sellaisia pyöreitä ja lölleröitä ja maistuvat ihan miedosti mansikalta. Mutta kapselia ei kannata purra rikki, sisällä on se öljy eikä maistu mansikalta. Meillä lölleröt niellään sellaisinaan ja ei mitään ongelmaa. Nyt poika on syönyt jo noin kuukauden verran ja päiväkodissa on ihmetelty kun kaikki sujuu niin hienosti. En ole siellä kertonut noista kapseleista. Odottelen mielenkiinnolla kuinka kauan hyvät uutiset päiväkodista jatkuvat. Voihan tämä olla taas sellainen ohi menevä kausi, näitähän on ollut ja sitten on taas entistä hankalampaa ennen seuraavaa mukavaa kautta...


    • telleeeeee

      "teelusikka" 5ml on virallinen mitta, käytetään esim. resepteissä,siis ruokaresepteissä esim. kun ostaa sellasen "mittanipun" niin siinä on ne mitat merkitty tyyliin tl(5ml) rkl(15ml) 1/2 dl(50ml)... eli ota sillä ruiskulla vaan...

    • ei kiitos lääkitystä

      lääkityskö ensisiainen vaihtoehto ylivilkkauten, ei kiitos!kerrohan sinä eye g ravinnelisän aloituksesta ja edistymisestä minullekkin. itse uskon luontaishoitoon vahvasti

      • ap.

        Kerron mieluusti ja hartaasti toivon tästä tuotteesta apua pojalle.Nyt suunnilleen viikko menty 15ml päivä annostuksella...pahalta kuulemma maistuu(vaniljanmakuinen),mutta kun joukkoon sekoitan jugurttia,niin menee alas kurkusta:)Viikon käytön perusteella,ei viellä ainakaan meillä muutosta käytöksessä!Samat melskeet,mölyt ja vipinät edelleen kuvioissa.Mutta toivon tilanteeseen jo piakkoin muutosta,edes hitusen.Voi kuulemma mennä kuukaudenkin,ennenkuin vaikuttaa.Mutta kerron viikon päästä,miten tilanne edistynyt.


      • ap.

        Kerron mieluusti ja hartaasti toivon tästä tuotteesta apua pojalle.Nyt suunnilleen viikko menty 15ml päivä annostuksella...pahalta kuulemma maistuu(vaniljanmakuinen),mutta kun joukkoon sekoitan jugurttia,niin menee alas kurkusta:)Viikon käytön perusteella,ei viellä ainakaan meillä muutosta käytöksessä!Samat melskeet,mölyt ja vipinät edelleen kuvioissa.Mutta toivon tilanteeseen jo piakkoin muutosta,edes hitusen.Voi kuulemma mennä kuukaudenkin,ennenkuin vaikuttaa.Mutta kerron viikon päästä,miten tilanne edistynyt.


      • ei kiitos lääkitystä
        ap. kirjoitti:

        Kerron mieluusti ja hartaasti toivon tästä tuotteesta apua pojalle.Nyt suunnilleen viikko menty 15ml päivä annostuksella...pahalta kuulemma maistuu(vaniljanmakuinen),mutta kun joukkoon sekoitan jugurttia,niin menee alas kurkusta:)Viikon käytön perusteella,ei viellä ainakaan meillä muutosta käytöksessä!Samat melskeet,mölyt ja vipinät edelleen kuvioissa.Mutta toivon tilanteeseen jo piakkoin muutosta,edes hitusen.Voi kuulemma mennä kuukaudenkin,ennenkuin vaikuttaa.Mutta kerron viikon päästä,miten tilanne edistynyt.

        meillä menossa 9 vk eye g ravinnelisää.poikamme 7-v eskarilainen.pari kuukautta sitten itki,kiukutteli,kieltäytyi opettelemasta lukemista, nyt innokas yrittäjä,lauseita muodostuu helposti,ihaillen seuraan kehitystä.uskon että myös eye g.sta on ollut apua.vielä jaksan uskoa että pitkäaikaisella välillä tulosta syntyy tuohon käyttäytymiseenkin,pitäisikö ruveta antamaan myös carnosiinia?mangesium plus jo käytössä.kun ei vaan suostu nielemään mitään taplettia. miten teillä edistytään ap?


      • äiti minäkin
        ei kiitos lääkitystä kirjoitti:

        meillä menossa 9 vk eye g ravinnelisää.poikamme 7-v eskarilainen.pari kuukautta sitten itki,kiukutteli,kieltäytyi opettelemasta lukemista, nyt innokas yrittäjä,lauseita muodostuu helposti,ihaillen seuraan kehitystä.uskon että myös eye g.sta on ollut apua.vielä jaksan uskoa että pitkäaikaisella välillä tulosta syntyy tuohon käyttäytymiseenkin,pitäisikö ruveta antamaan myös carnosiinia?mangesium plus jo käytössä.kun ei vaan suostu nielemään mitään taplettia. miten teillä edistytään ap?

        ihmettelen tuota lääkityksestä kieltäytymistä??? mikä taika siinä on ettei lääkitystä hyväksytä, kiellätkö lapseltasi myös insuliinin jos hän sairastuu diabetekseen??lähtökohtanahan näkisin lääkitystä kaipaavan oireyhtymän hoidon ja lapsen hyvinvoinnin. tämä oireyhtymä (ADHD) on kyllä niin helvetillinen olotila jotta toivottavasti jokainen joka lääkitystä kaipaa myös sais sitä,koska lääkitys auttaa.meillä ei ollut luontaistuotehömpästä apua yhtään kun pojalle kokeiltiin (opettaja kielsi lääkityksentarpeen, nähtävästi oli idiootti hänkin, kotona lääkityksestä olisikin ollut apua mutta nyt on poika kohta täysi-ikäinen niin ei tarvitse oettajia vaivata asialla)


      • ei kiitos lääkitystä
        äiti minäkin kirjoitti:

        ihmettelen tuota lääkityksestä kieltäytymistä??? mikä taika siinä on ettei lääkitystä hyväksytä, kiellätkö lapseltasi myös insuliinin jos hän sairastuu diabetekseen??lähtökohtanahan näkisin lääkitystä kaipaavan oireyhtymän hoidon ja lapsen hyvinvoinnin. tämä oireyhtymä (ADHD) on kyllä niin helvetillinen olotila jotta toivottavasti jokainen joka lääkitystä kaipaa myös sais sitä,koska lääkitys auttaa.meillä ei ollut luontaistuotehömpästä apua yhtään kun pojalle kokeiltiin (opettaja kielsi lääkityksentarpeen, nähtävästi oli idiootti hänkin, kotona lääkityksestä olisikin ollut apua mutta nyt on poika kohta täysi-ikäinen niin ei tarvitse oettajia vaivata asialla)

        lääkettä kipuun ja todettuun sairauteen = kyllä annan.onko adhd sairaus?minä hyväksyn lapsessani vilkkauden,pursuavan toiminnan ym ym.nim. äiti minäkin kirjoitit:adhd on helvetillinen olo tila kenelle? sinulle?kouluyhteisölle? ympäristölle? sairastatko itse?
        onneksi meillä jokaisella terveellä vanhemmalla on oikeus päättää viime kädessä lapsemme hyvinvoinnista sinä uskot mielialalääkitykseen minä haen apua luontaishoidosta, meillä kummallakin on tähän vapaus, oikeus.meidän taakkamme ei ole raskas se on rikas ja rakkain


      • ap....
        ei kiitos lääkitystä kirjoitti:

        meillä menossa 9 vk eye g ravinnelisää.poikamme 7-v eskarilainen.pari kuukautta sitten itki,kiukutteli,kieltäytyi opettelemasta lukemista, nyt innokas yrittäjä,lauseita muodostuu helposti,ihaillen seuraan kehitystä.uskon että myös eye g.sta on ollut apua.vielä jaksan uskoa että pitkäaikaisella välillä tulosta syntyy tuohon käyttäytymiseenkin,pitäisikö ruveta antamaan myös carnosiinia?mangesium plus jo käytössä.kun ei vaan suostu nielemään mitään taplettia. miten teillä edistytään ap?

        Kiitos kysymästä:)Meillä on alkanut näkymään muutoksia käytöksessä rauhallisempaan suuntaan,tuntuisi että puhettakin jaksetaan vähän pidempään kuunnella ja ajatuksella.Kiukuttelut ovat meilläkin vähentyneet,ja pultteja ei ihan joka asiasta enään vedetä.Kyllä on ollut apua meille tästä ihanasta ravinnelisästä ja vielä näinkin nopeasti.Odotan myös innolla,mitä tulevaisuus muuta tuo tämän asian tiimoilta.


      • äti minäkin
        ei kiitos lääkitystä kirjoitti:

        lääkettä kipuun ja todettuun sairauteen = kyllä annan.onko adhd sairaus?minä hyväksyn lapsessani vilkkauden,pursuavan toiminnan ym ym.nim. äiti minäkin kirjoitit:adhd on helvetillinen olo tila kenelle? sinulle?kouluyhteisölle? ympäristölle? sairastatko itse?
        onneksi meillä jokaisella terveellä vanhemmalla on oikeus päättää viime kädessä lapsemme hyvinvoinnista sinä uskot mielialalääkitykseen minä haen apua luontaishoidosta, meillä kummallakin on tähän vapaus, oikeus.meidän taakkamme ei ole raskas se on rikas ja rakkain

        itse kärsin myös lapseni lisäksi ko,oireyhtymästä, ja lapsestakin huomaa kyllä kun hänellä on helvetillinen olotila , kuinka hän itsekkin tuskastuu oloonsa.muistan vielä omankin kouluaikani...
        onhan ADHD kin todettavissa oleva "sairaus"joten miksi sitä ei voisi lääkitä siinä kuin muutakin kipua yms..., en suosittele jättämään insuliiniakaan antamatta.
        jokaisella tietty on oikeus kieltää lapseltaan lääkityksen ja antaa vaikka kylpylähoitoa ongelmiin , mutta ei sekään suositeltavaa ole, joten mietis vähän ku lapsesi ongelmat niin suuria ettei niihin voi auttaa siellä vankilassa enää mikään.. hoitamaton ADHD invalidisoi kuten moni muukin vamma...ADHD- lääkitys ei ole mielialalääkitystä. vaan siinä lääkitään aivojen välittäjäaineiden "virhetilaa"


      • Oli tai ei
        ei kiitos lääkitystä kirjoitti:

        lääkettä kipuun ja todettuun sairauteen = kyllä annan.onko adhd sairaus?minä hyväksyn lapsessani vilkkauden,pursuavan toiminnan ym ym.nim. äiti minäkin kirjoitit:adhd on helvetillinen olo tila kenelle? sinulle?kouluyhteisölle? ympäristölle? sairastatko itse?
        onneksi meillä jokaisella terveellä vanhemmalla on oikeus päättää viime kädessä lapsemme hyvinvoinnista sinä uskot mielialalääkitykseen minä haen apua luontaishoidosta, meillä kummallakin on tähän vapaus, oikeus.meidän taakkamme ei ole raskas se on rikas ja rakkain

        Valinnan vapaus. Niin, valitset sitten lapsesi puolesta. Jos hänellä olisi ADHD, mitähän hän valitsisi? Et tiedä kuinka paljon meidän poikamme on itkenyt sairautensa takia, ei todellakaan kenenkään muun tahon helvetillisen olon takia, vain omansa. Vain omansa. Hän on kertonut miltä hänen päässään tuntuu tiettyinä pahoina aikoina, se on helvetillistä. Jos sinun lapsesi on vilkas ja pursuava, hienoa, meillä sellaisia on kolme, heistä vain yhdellä on AHDH. Jos aivoista puuttuu tietty välittäjäaine tai se ei toimi, on kyseesä mielestäni tila, sairaus, jonka lääke normalisoi. Miksi en siis anna lääkettä todettuun sairauteen?

        Sinä puhut vain omasta näkökulmastasi, älä yleistä ja syyllistä toisia toisin, myös oikein toimimisesta.


      • Oli tai ei
        ei kiitos lääkitystä kirjoitti:

        lääkettä kipuun ja todettuun sairauteen = kyllä annan.onko adhd sairaus?minä hyväksyn lapsessani vilkkauden,pursuavan toiminnan ym ym.nim. äiti minäkin kirjoitit:adhd on helvetillinen olo tila kenelle? sinulle?kouluyhteisölle? ympäristölle? sairastatko itse?
        onneksi meillä jokaisella terveellä vanhemmalla on oikeus päättää viime kädessä lapsemme hyvinvoinnista sinä uskot mielialalääkitykseen minä haen apua luontaishoidosta, meillä kummallakin on tähän vapaus, oikeus.meidän taakkamme ei ole raskas se on rikas ja rakkain

        Niin, sinäkö kuulutat valinnan vapauden puolesta? Sinä, jonka mielestä muiden valinta on väärin ja sinun oikea, koska 'emme hyväksy'? Hyväksy mitä? Sitä että sinun lapsesi ei tarvitse lääkitystä ja jonkun toisen tarvitsee? Sinähän sitä et hyväksy, luuletko kaikki lapset ovat samasta muotista? Valinta tehdään tilanteen ja sairauden mukaan.

        Mutta mikä mielialalääkitys? Annetaanko sellaista ADHD-lapsille? En ole kuullutkaan.


      • ei kiitos lääkitystä
        äti minäkin kirjoitti:

        itse kärsin myös lapseni lisäksi ko,oireyhtymästä, ja lapsestakin huomaa kyllä kun hänellä on helvetillinen olotila , kuinka hän itsekkin tuskastuu oloonsa.muistan vielä omankin kouluaikani...
        onhan ADHD kin todettavissa oleva "sairaus"joten miksi sitä ei voisi lääkitä siinä kuin muutakin kipua yms..., en suosittele jättämään insuliiniakaan antamatta.
        jokaisella tietty on oikeus kieltää lapseltaan lääkityksen ja antaa vaikka kylpylähoitoa ongelmiin , mutta ei sekään suositeltavaa ole, joten mietis vähän ku lapsesi ongelmat niin suuria ettei niihin voi auttaa siellä vankilassa enää mikään.. hoitamaton ADHD invalidisoi kuten moni muukin vamma...ADHD- lääkitys ei ole mielialalääkitystä. vaan siinä lääkitään aivojen välittäjäaineiden "virhetilaa"

        itse en käyttäisi noin voimakasta sanaa kuin vamma,paremminkin se virhetila.meillä ollaan pärjätty näillä luonnon poppakonsteilla vielä hyvin,ehkä virhetilamme ei ole niin syvä.ahdituneisuus,äreys,masennus asioita jotka löytyvät kirjoituksestasi toivottavasti saat hyvää hoitoa itsellesi.sinä olet perheen voimavara.positiivisuus,huumori,rentoutuminen hae niistä itsellesi voimaa,kaatuu ne seinät täälläkin ajoittain.kylpylähoitoa KYLLÄ ja koko porukalla, ja miten se poikamme pitääkin hieronnasta itse käsillä hieroten tai siellä kylpylässä vesialtaassa. positiiviset asenteet ,muistot ja runsas pakkaus huumoria= hyvä eväs reppu tulevaisuuteen


      • äiti minäkin
        Oli tai ei kirjoitti:

        Valinnan vapaus. Niin, valitset sitten lapsesi puolesta. Jos hänellä olisi ADHD, mitähän hän valitsisi? Et tiedä kuinka paljon meidän poikamme on itkenyt sairautensa takia, ei todellakaan kenenkään muun tahon helvetillisen olon takia, vain omansa. Vain omansa. Hän on kertonut miltä hänen päässään tuntuu tiettyinä pahoina aikoina, se on helvetillistä. Jos sinun lapsesi on vilkas ja pursuava, hienoa, meillä sellaisia on kolme, heistä vain yhdellä on AHDH. Jos aivoista puuttuu tietty välittäjäaine tai se ei toimi, on kyseesä mielestäni tila, sairaus, jonka lääke normalisoi. Miksi en siis anna lääkettä todettuun sairauteen?

        Sinä puhut vain omasta näkökulmastasi, älä yleistä ja syyllistä toisia toisin, myös oikein toimimisesta.

        tiän poikani kärsivän, ku hänen oireilunsa on kuin peiliin katsois itsellänikin oli voimakkaat oireet 60-luvulla kouluaikoina, mutta eihän silloin edes tiedetty vammasta. olisipa ollut lääkkeet jo silloin niin olisin nähnyt miltä edes yksi päivä elämässä tuntuisi "terveenä". (nyt lääkitys on muiden juttujen johdosta mahdotonta).


      • jvehje
        ei kiitos lääkitystä kirjoitti:

        meillä menossa 9 vk eye g ravinnelisää.poikamme 7-v eskarilainen.pari kuukautta sitten itki,kiukutteli,kieltäytyi opettelemasta lukemista, nyt innokas yrittäjä,lauseita muodostuu helposti,ihaillen seuraan kehitystä.uskon että myös eye g.sta on ollut apua.vielä jaksan uskoa että pitkäaikaisella välillä tulosta syntyy tuohon käyttäytymiseenkin,pitäisikö ruveta antamaan myös carnosiinia?mangesium plus jo käytössä.kun ei vaan suostu nielemään mitään taplettia. miten teillä edistytään ap?

        eskarilainen kieltäytyi lukemaan opettelusta?!! Eikös se ole vasta koulussa pakollista. Tietääkseni eskarissa ei tarvitse vielä oppia lukemaan. Kukin ajallaan, pakottamalla ei opi mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe