nykyisin kuuluu?
No mutta mitäs
8
1352
Vastaukset
- Lue
Lue tuoreimmat kuulumiset uusimmasta Seiskasta ja Hymystä, niin tiedät enemmän. :)
- ei varmaan
mene kovin hyvin, kun pitää alentua antamaan haastiksia tuollaisille tyrkkyjen wannabe-julkkisten lehdelle.
- on alas
vajonnut viikholomin paatti..
- Jäsen Y
on alas kirjoitti:
Taitaa mies pikkuhiljaa ajautua alkoholistiksi kun alkaa jo muisti pätkimään ja ei osaa huolehtia ulkonäöstään.( Mies itse kertoo 7-päivää lehdessä)Hakee sillä suosiota kansalta( Säälittävää) Keikkaelämä on rankkaa ja sitä ei pullamössö sukupolvi aina kestä. Jos ei kestä keikkailua niin on parasta vaihtaa vaikka entiseen ammattiin trukkikuskiksi.
- 7-päivää
on alas kirjoitti:
Taitaa mies pikkuhiljaa ajautua alkoholistiksi kun alkaa jo muisti pätkimään ja ei osaa huolehtia ulkonäöstään.( Mies itse kertoo 7-päivää lehdessä)Hakee sillä suosiota kansalta( Säälittävää) Keikkaelämä on rankkaa ja sitä ei pullamössö sukupolvi aina kestä. Jos ei kestä keikkailua niin on parasta vaihtaa vaikka entiseen ammattiin trukkikuskiksi.
- kun se
ei varmaan kirjoitti:
mene kovin hyvin, kun pitää alentua antamaan haastiksia tuollaisille tyrkkyjen wannabe-julkkisten lehdelle.
levy on tulossa ja naamaa pitäis saada näkiville. Ei sillä väliä miten!
- tiedoksi pullamössö
7-päivää kirjoitti:
Hanki vaikka elämä. Uusi levy tulee ja taas kerran saa skeptikot ja takinkääntäjät korvilleen niin, että tinnitystä kestää sellaiset puoli vuotta näin ens alkuun.
- kuuluu...
Tuolta Janin omilta sivuiltahan niitä kuulumisia voi käydä lukemassa http://www.janiwickholm.fi/
Hyvin menee! Kuu oli radiokanavilla viime vuoden soitetuin kotimainen kappale, uusi Kaveri-sinkku soi hienosti radioissa ja uutta levyä pukkaa 30. kuluvaa kuuta. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966