Heis!
Kun kerta oma keskustelu tälle aiheelle löytyi, niin kysympä nyt täältä Teiltä enemmän tai vähemmän faneilta, että mistä saan hommattua Star Wars dvd-boxin, josta löytyy KAIKKI episodit ja suomennettuina?!
Uskon että tämän palstan lukioilla ainakin jollakin on tällainen boxi ja jostainhan se on hankittu, niin mistäköhän.. :)
Olen tässä koko illan Googlettanut ja hakenut kymmeniltä ja kymmeniltä sivuilta tuota boxia, mutta ei löydy! Paitsi englanninkielisellä tekstityksellä, muttakun haluan suomenkielisellä.
Haluaisin ostaa tämän boxin poikaystävälleni syntymäpäivälahjaksi, joka on tämän kuun loppupuolella, joten aikaa on vaikka tilata jostain. Mutta haluaisin niiiiiin paljon saada hommattua nämä dvd:t. Enkä haluaisi ostaa niitä yksittäisinä.
Olkaa kilttejä ja auttakaa :) vaikkette suoraa vastausta pysty antamaan,mutta edes joku pieni johtolanka mistä tätä voisi saada vielä hankittua.
LEFFOISTA
7
1306
Vastaukset
- hansolo2
mutta tuo Star Wars dvd-boksi tulee myyntiin vasta tämän vuoden loppupuolella. Mutta koska et halua ostaa niitä yksittäisinä niitä episodeja, niin osta vain yksi episodi, ei se maailmaa tapa. Sinun pitää vain tietää mikä niistä on hänen suosikkinsa.
- Help!
No voihan kahveekuppi.. :(
no tiedänpä mitä ostan joululahjaksi, jos se on silloin jo ilmestynyt.
Kiitos vastauksesta!
- Ystäväsi arvostaa
enemmän kun ostat ne Blu-Raynä, itsekin olen myymässä nuo dvd-versiot pois (IV-VI box set ja episode I - III irrallisina).
Mitä sitä paskalla kun ei ole peltoakaan. :-)
Mukava saada teräväpiirtona nuokin.
Toivon mukaan myyntiin tulisi myös alkup. versiot, sillä en pidä uusien versioiden typeristä tietokone-efekteistä, kute Jar Jarista, joka pilaa koko uuden trilogian.- Veteranfan
Filmifriikki liikkeestä olen kuullut,että Blue-Ray soitin toistaa paremmin myös nämä vanhat julkaistut DVD levyversiot,joten ei niitä vanhoja levyjä kannata poistaa hyllyiltä uusien tieltä,jos kerran kuvanlaadun kirkkaus on lähes sama vanhassa DVD levyssä ja uudessa (Blue-Ray)levyssä.
Ja sitten noista alkuperäisistä versioista,ne ovat olleet myynnissä 30.vuotis juhlavuoden kunniaksi viime vuonna,ilman mitään masterointia ja tehosteita.Luultavasti alkuperäistä Star Wars trilogiaa saa ehkä vielä filmifriikistä,ehkä?
- Poikaystäväsi arvostaa
(Paska Suomi24, kirjoitan tämän jo toiseen kertaan, boikotoikaa tökkimistä ja vaihtakaa toiselle foorumille)
Eli itsekin olen hommaamassa blu-raynä nämä leffat, sillä mitä sillä paskalla kun ei ole peltoakaan. :-)
Myyn siis pois episodit IV-VI boksin ja I-III irtonaisina, kuin uusia, mutta mukava saada teräväpiirtoa, 2000-luvulla kun eletään.
TOivottavasti tuleva julkaisu sisältää originaalit versiot, sillä VIHAAN huonoja tietokone-efektejä, joilla saaga on TUHOTTU. Jar Jarit sun muut tökerön näköiset ja idioottimaiset hahmot. Olisivat pysyneet käsinukeissa ennemmin.- Help!
menetin minäkin hermoni tähän suomi24:een. Piti kanssa kirjoittaa kaksi kertaa sama viesti, eikä sittenkään näkynyt.
Haluaisin kyllä ostaa nuo leffat originaaleina. Itse omistan VHS:nä nuo IV-VI episodit, mutta ei niitä pysty oikeen enää katsomaan kun pätkii koko ajan. Siitäpä sain siis ajatuksen ostaa ne kaikki boxissa, mutta täytyy metsästää sitten kun ne ilmestyy tännekin päin maailmaa :) - AnakinPadmesyndrooma
Help! kirjoitti:
menetin minäkin hermoni tähän suomi24:een. Piti kanssa kirjoittaa kaksi kertaa sama viesti, eikä sittenkään näkynyt.
Haluaisin kyllä ostaa nuo leffat originaaleina. Itse omistan VHS:nä nuo IV-VI episodit, mutta ei niitä pysty oikeen enää katsomaan kun pätkii koko ajan. Siitäpä sain siis ajatuksen ostaa ne kaikki boxissa, mutta täytyy metsästää sitten kun ne ilmestyy tännekin päin maailmaa :)Eli onkohan tämä ns. sixoly jo ilmestynyt? Haluaisin ostaa episodit 1-6 kerralla, suomenkielisin tekstityksin... En ole googlettamalla löytänyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768