Tai ainakaan minä en ole saanut mitään hakutuloksia. Saako joku muu?
Kyseessä siis tuo sivu jolla voi hakea Verified by Visa-järjestelmässä mukana olevia verkkokauppoja:
http://www.luottokunta.fi/verkkokaupat/
kirjoitti hakukenttään mitä tahansa niin tuloksena on vain blankko sivu.
Tietääkö joku vaihtoehtoista sivustoa joka toimisi ja jolla voisi hakea VbV-kauppoja niin Suomessa kuin muuallakin?
Luottokunnan verkkokaupat
2
220
Vastaukset
- DanskeSampo
:Luottokunnan verkkokaupat
:haku ei toimi
:Tai ainakaan minä en ole saanut mitään
:hakutuloksia. Saako joku muu?
Kerron sinulle pikku salaisuuden. vbv oikea
tarkoitus on suojella suomalaisia liian halvoilta
hinnoilta, Luottokunnan omistaa suomalainen
kauppa & pankit, joten estämällä verkko ostokset
joutuu suomalainen ostamaan tavaransa suomalaisesta
kaupassa, mitä keskusliike on ajatellut myydä.
Olihan muinainen SET maksupakotus yritys
kovasti -90 luvulla mutta ainoastaan luottokunta
osti sen softan IBM:ltä, oli muitakin mutta se
kuoli pois omaa mahdottomuuttaan.
vbv maksujärjestelmää käytetään muuten paljon suomalaisesta verkkokaupassa mutta pankkimaksupainikkeet
ovat täälä merkittävämpiä kuin luottokorttimaksut muutenkin.Minäkin kritisoin 1990-luvulla SET-pakotusyritystä ja nyt VbV-pakotusyritystä, koska ne haittaavat Visa-kortin käyttöä siihen ainoaan tarkoitukseen, mihin minä sitä korttia tarvitsen eli pieniin maksuihin Euroopan ulkopuolelle.
Vaikka Luottokunta epäilemättä onkin VbV:n takapiru, se ei kuitenkaan kiellä maksamasta Visalla VbV:hen liittymättömille. Sensijaan Nordea kieltää sen jo yleisissä korttiehdoissa ja Sampopankki on kuulemma estänyt sen uusilta korteilta teknisesti, vaikka uusienkin sopimusehtojen sanamuoto sen salliikin.
Huvittava yksityiskohta Luottokunnan ohjesivustolla: "Jos et asioi kauppapaikassa, joka käyttää Verified by Visa -todentamispalvelua, varmista, että käytössä on niin sanottu SSL-yhteys." Sillä tarkoitetaan varmaankin: "Jos asioit kauppapaikassa, joka ei käytä Verified by Visa -todentamispalvelua ..."
Pakottamisessa tuntuu olevan takana ajattelutapa, että kortilla ostetaan jotakin keskenään vaihtoehtoisista kauppapaikoista. Minä maksan Visalla netin kautta jäsenmaksuja ja sellaisia internet-palveluja, jotka niiden tuottaja myy suoraan asiakkaille, yleensä USA:sta. Jäsen- tai asiakassuhteet ovat pitkäaikaisia eikä siinä ole välikätenä mitään kauppapaikkaa. Se on juuri internetin hienoimpia puolia, että sellainen suora yhteydenpito on tullut mahdolliseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566588Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394351- 542179
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241104
- 171081
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018