Tai ainakaan minä en ole saanut mitään hakutuloksia. Saako joku muu?
Kyseessä siis tuo sivu jolla voi hakea Verified by Visa-järjestelmässä mukana olevia verkkokauppoja:
http://www.luottokunta.fi/verkkokaupat/
kirjoitti hakukenttään mitä tahansa niin tuloksena on vain blankko sivu.
Tietääkö joku vaihtoehtoista sivustoa joka toimisi ja jolla voisi hakea VbV-kauppoja niin Suomessa kuin muuallakin?
Luottokunnan verkkokaupat
2
252
Vastaukset
- DanskeSampo
:Luottokunnan verkkokaupat
:haku ei toimi
:Tai ainakaan minä en ole saanut mitään
:hakutuloksia. Saako joku muu?
Kerron sinulle pikku salaisuuden. vbv oikea
tarkoitus on suojella suomalaisia liian halvoilta
hinnoilta, Luottokunnan omistaa suomalainen
kauppa & pankit, joten estämällä verkko ostokset
joutuu suomalainen ostamaan tavaransa suomalaisesta
kaupassa, mitä keskusliike on ajatellut myydä.
Olihan muinainen SET maksupakotus yritys
kovasti -90 luvulla mutta ainoastaan luottokunta
osti sen softan IBM:ltä, oli muitakin mutta se
kuoli pois omaa mahdottomuuttaan.
vbv maksujärjestelmää käytetään muuten paljon suomalaisesta verkkokaupassa mutta pankkimaksupainikkeet
ovat täälä merkittävämpiä kuin luottokorttimaksut muutenkin.Minäkin kritisoin 1990-luvulla SET-pakotusyritystä ja nyt VbV-pakotusyritystä, koska ne haittaavat Visa-kortin käyttöä siihen ainoaan tarkoitukseen, mihin minä sitä korttia tarvitsen eli pieniin maksuihin Euroopan ulkopuolelle.
Vaikka Luottokunta epäilemättä onkin VbV:n takapiru, se ei kuitenkaan kiellä maksamasta Visalla VbV:hen liittymättömille. Sensijaan Nordea kieltää sen jo yleisissä korttiehdoissa ja Sampopankki on kuulemma estänyt sen uusilta korteilta teknisesti, vaikka uusienkin sopimusehtojen sanamuoto sen salliikin.
Huvittava yksityiskohta Luottokunnan ohjesivustolla: "Jos et asioi kauppapaikassa, joka käyttää Verified by Visa -todentamispalvelua, varmista, että käytössä on niin sanottu SSL-yhteys." Sillä tarkoitetaan varmaankin: "Jos asioit kauppapaikassa, joka ei käytä Verified by Visa -todentamispalvelua ..."
Pakottamisessa tuntuu olevan takana ajattelutapa, että kortilla ostetaan jotakin keskenään vaihtoehtoisista kauppapaikoista. Minä maksan Visalla netin kautta jäsenmaksuja ja sellaisia internet-palveluja, jotka niiden tuottaja myy suoraan asiakkaille, yleensä USA:sta. Jäsen- tai asiakassuhteet ovat pitkäaikaisia eikä siinä ole välikätenä mitään kauppapaikkaa. Se on juuri internetin hienoimpia puolia, että sellainen suora yhteydenpito on tullut mahdolliseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632