Luottokunnan verkkokaupat

haku ei toimi

Tai ainakaan minä en ole saanut mitään hakutuloksia. Saako joku muu?

Kyseessä siis tuo sivu jolla voi hakea Verified by Visa-järjestelmässä mukana olevia verkkokauppoja:

http://www.luottokunta.fi/verkkokaupat/

kirjoitti hakukenttään mitä tahansa niin tuloksena on vain blankko sivu.

Tietääkö joku vaihtoehtoista sivustoa joka toimisi ja jolla voisi hakea VbV-kauppoja niin Suomessa kuin muuallakin?

2

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DanskeSampo

:Luottokunnan verkkokaupat
      :haku ei toimi
      :Tai ainakaan minä en ole saanut mitään
      :hakutuloksia. Saako joku muu?

Kerron sinulle pikku salaisuuden. vbv oikea
      tarkoitus on suojella suomalaisia liian halvoilta
      hinnoilta, Luottokunnan omistaa suomalainen
      kauppa & pankit, joten estämällä verkko ostokset
      joutuu suomalainen ostamaan tavaransa suomalaisesta
      kaupassa, mitä keskusliike on ajatellut myydä.

Olihan muinainen SET maksupakotus yritys
      kovasti -90 luvulla mutta ainoastaan luottokunta
      osti sen softan IBM:ltä, oli muitakin mutta se
      kuoli pois omaa mahdottomuuttaan.

vbv maksujärjestelmää käytetään muuten paljon suomalaisesta verkkokaupassa mutta pankkimaksupainikkeet
      ovat täälä merkittävämpiä kuin luottokorttimaksut muutenkin.

• Minäkin kritisoin 1990-luvulla SET-pakotusyritystä ja nyt VbV-pakotusyritystä, koska ne haittaavat Visa-kortin käyttöä siihen ainoaan tarkoitukseen, mihin minä sitä korttia tarvitsen eli pieniin maksuihin Euroopan ulkopuolelle.

Vaikka Luottokunta epäilemättä onkin VbV:n takapiru, se ei kuitenkaan kiellä maksamasta Visalla VbV:hen liittymättömille. Sensijaan Nordea kieltää sen jo yleisissä korttiehdoissa ja Sampopankki on kuulemma estänyt sen uusilta korteilta teknisesti, vaikka uusienkin sopimusehtojen sanamuoto sen salliikin.

Huvittava yksityiskohta Luottokunnan ohjesivustolla: "Jos et asioi kauppapaikassa, joka käyttää Verified by Visa -todentamispalvelua, varmista, että käytössä on niin sanottu SSL-yhteys." Sillä tarkoitetaan varmaankin: "Jos asioit kauppapaikassa, joka ei käytä Verified by Visa -todentamispalvelua ..."

Pakottamisessa tuntuu olevan takana ajattelutapa, että kortilla ostetaan jotakin keskenään vaihtoehtoisista kauppapaikoista. Minä maksan Visalla netin kautta jäsenmaksuja ja sellaisia internet-palveluja, jotka niiden tuottaja myy suoraan asiakkaille, yleensä USA:sta. Jäsen- tai asiakassuhteet ovat pitkäaikaisia eikä siinä ole välikätenä mitään kauppapaikkaa. Se on juuri internetin hienoimpia puolia, että sellainen suora yhteydenpito on tullut mahdolliseksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      95
      1503
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      399
      905
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      880
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76