Mikäs olis hyvä paikka lähteä koiran kanssa ? Festareille ei pääsyä eikä halua, mutta jotain olisi silti kiva tehdä.
Koiran kanssa Juhannukseen
2
984
Vastaukset
- tai tunge
niin, vuokraa mökki tai tunge jonkun sukulaisen mökille:)
mikäs sen kivempaa jos on nätti ilta, kuin heitellä koiralle palloa pihalla, käydä mettässä kävelemässä. käydä itse saunassa ja jos koira on uimisesta innostuvaa sorttia niin yhessä uimaan:)
sitten vaan mukaan eväät, vaikka grillimakkaraa tms josta koirakin saa juhannusherkut:)
jos haluat paikkoja missä olisi enemmän koiria juhannuksena, niin tuskin on mitään koirabileitä olemassa silloin ;))- vuf
Samaa olen vailla. Vois kyllä joku järjestää meille koiraihmisillekin erilaisen juhannuksen koiramaisissa tunnelmissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815