Mä haluisin suudella yhtä jätkää.Me ei varsinaisesti tunneta,mutta ollaan nähty yhteensä joku 30-40 kertaa.Muutama sanaki ollaan vaihettu,mut ei kummempii.Oon ihastunu tähän tyyppiin ni kantsisko mun seuraavalla kerralla vaan pokkana suudella sitä,melkeen epäilen ettei sillä olis mitään sitä vastaan,mut sit jos onki niin en tiiä kehtaanko? :D Kertokaa mitä kantsis tehä? Miten te ite reagoisitte jos teitä suutelis tyyppi,joka olis teiän mielestä hyvännäkönen ja ihan ok,mut ette tuntis kauheen hyvin? :)
Suutelisko?
tytsyhh
3
1146
Vastaukset
- ...
olisin varmaan vähän ihmeissäni, mutta mikäli hän olisi ihan ok ja vieläpä hyvännäköinen niin eipä se oikeestaan haittais...
riippuu vähän tilanteesta - rohkeasti
mitä sitä epäilet. Jos se ei ole susta kiinnostunut ni se selviää. Ja sitte muille mestoille. tai sitte saman peiton alle. anna mennä.
- määään
mut ota ensin selvää että onko sillä tyttöystävää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466