Olenko liian tarkka? tai mustasukkainen?

"bo"

Asumme tyttöystäväni kanssa eri paikkakunnilla tosin välimatkaa ei ole paljon. Itse asiaan kultani on kesätöissä eräässä paikassa ja siellä on myös hänen ikäisensä poika ja muutaman vuoden vanhempi kuin kultani. kultani soittaa minulle lähes joka päivä sieltä työpaikasta mutta ei koskaan silloin kun nuo pojat ovat siellä!
Ja ainakun hän soittaa hän puhuu noista pojista..
Ei mulla oo mitään sitä vastaan että hän on kaveri/ystävä muiden poikien kanssa ja pitää heidän kanssa hauskaa, mutta olenko mustasukkainen jos en oikein pidä tuosta? että hän pitää kaikki päivät muiden poikien kanssa ja pitää heidän kanssa hauskaa? Hiukan epäselvää tekstiä mutta yrittäkää kommentoida! sanokaa tytöt mitä tekisitte jos joku kysyisi teiltä samassa tilanteessa että oletko ihastunut toiseen poikaan? katsoisitteko mustasukkaiseksi? tai jotain muuta?

6

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiitu

Saatat olla hieman mustasukkainen, se on luonnollista kun pitää rakastamaansa henkilöä tärkeänä ja haluaa jakaa kaikki ilot hänen kanssaan. Jos kerran luotat tyttöystävääsi, minusta sinun ei kannata turhaan murehtia vaikka se onkin vaikeaa. Onhan se mukavaa kun kullallasi on kavereita, yritä olla iloinen hänen puolestaan. Jos minulta kyseltäisiin, olenko ihastunut toiseen poikaan, en pitäisi sitä mustasukkaisuutena. Ihmisillä on niin monia reaktioita tuollaisesta kysymyksestä.

• juu

Mä kyllä sain sen käsityksen, ette tää poika nimenomaan ei luottanu likkakaveriinsa...vai onko tollanen kyräily sun mielestäs luottamista? Weird...

• lilli
        juu kirjoitti:

Mä kyllä sain sen käsityksen, ette tää poika nimenomaan ei luottanu likkakaveriinsa...vai onko tollanen kyräily sun mielestäs luottamista? Weird...

..ja mihin perustuu suhde missä ei oo luottamusta!? ei ainakaa rakkautee..
        no nii..mulla on itellä vähä kipeit muistoi liian mustasukkasest poikakaverist :/ ja tää kuulostaa vähä samalta,...vaikka onkai siinä aihettaki.
        Mut Pojan pitäis ite jutella täst tyttökaverinsa kaa eikä täällä "seläntakana"............huh!

• Tiitu

Jos hän pettää sinua, asia on toisenlainen

• jenn

Saattaa sul olla aihetta epäillä tyttöös, et se flirttailee, mut ei kai flirtti oo pahasta. RAKASTATSÄ SITÄ TYTTÖÖ TODELLA? mun mielest mikää suhde, mis ei oo luottamust, ei perustu rakkauteen. Sen on elämä opettanu. Sun pitäis jutella sen tytön kaa kaksistaa, eikä täällä "seläntakana" puhua.

Kyllä sä oot mustasukkane, mun exä oli myös iha tavattoman mustis, mä en tajuu miks se epäili mua..Kerra sitte oikeesti ihastuin toisee ja hän huomas sen, keskusteltii ja molemmat itkettii. Päätettii kuiteki jatkaa yhes ja se lähens meit.

• abu!!!

Minusta tässä ei oo mitään pahaa jos tällä palstalla kysyy jotain. No mutta kuitenki. Mä uskon et sä voit rakastaa kultaasi ihan sydämesi pohjasta...ja luottaa, mutta onko kultas sun luottamukses arvonen, "pahimmassa tapauksessa" hän tekee jotain sun "selän takana".
      ÄLÄ TEE NÄIN: ÄLÄ KYSY ESIM. JOKA PÄIVÄ KULLALTAS PUHELIMES ET: "onko pojat sielä taas?, mitäs teette?, mistä te puhutte? keskeytinkö jotain? Onko se yks sielä vähä pöhölö?"
      Kokemuksesta voin sanoo et SE ALKAA ÄRSYTTÄÄ"!!!
      TEE NÄIN: Kysy suoraan naama naamaa vasten et missä mennään!!!"MÄ OON VÄHÄ MIETTINY...MUTTA"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      73
      1177
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      668
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      616
    Aihe