Tänään Espoossa jännitetään...Finaali on yhden ottelun päässä, mutta kestävätkö pelaajien hermot...?
Tekeekö Espoo historiaa??
8
226
Vastaukset
- että näin:
Ei kestä. Esbå:sta puuttuu se kuuluisa voittamisen kulttuuri. =)
Espoon neitimäinen ilmanala ja sen vetelien asukkaiden ja bluesin juppi/bisnes-kannattajien vaikutus näkyy sen puujalkaisissa asenteettomissa pelaajissa, joilla ei ole tarpeeksi sydäntä voittaa pelejä.
Espoolaisilta puuttuu lähes kaikki, mitä Oululaisilla on. Siksi Kärpät nostelee kannua joka vuosi.- wanha kiekkoilija
En usko, että hermo pettää kummallakaan jegillä. Siitä todisteena tähän mennessä pelatut matsit. Sarja on selkeästi ollut parasta playoff-kiekkoa, jota tänä keväänä on toistaiseksi nähty. Siihen tarvitaan kaksi hyvää porukkaa. Ei kyse ole mistään voittamisen kulttuurista, tai kotikenttäedustakaan. Ei lätkässä tuollaiset "akateemiset" pohdinnat mitään ratkaise, eivätkä pelaajat kaukalossa sellaisia mieti. Muutama yksilösuoritus ratkaisee. Ja onneakin vähän tarvitaan.
Ei mulla mitään Kärppien joukkuetta vastaan ole, mutta sen verran tuntuu oululaisilla kannattajilla nousevan menestys hattuun, että toivon tosissani, että mestaruuden vie joku muu kuin Kärpät. Toivotan onnea finaaleihin otteluparin Jokerit/Blues voittajalle.
- silti niin kaukana.
St.Louis kiekkoespoo sijoittuu kuitenkin neljänneksi, joten olkaa tyytyväisiä siitä.
Ei kannata elätellä turhia toiveita siitä, että rahalla kasatulla muovisella "leikki-jääkiekkojoukkueella" (made in hongkong) voisi voittaa suomenmestaruuden. Muistakaa Blues-fanit: Pessimisti ei pety koskaan.
Kannustakaa Kärppiä, niinkuin kaikki kunnon ihmiset, niin saatte iloita mestaruudesta.- 3-1
mä luulen että kestää Veikkaus On kuitenkin että blues vie Jokereita ja menee Loppuotteluun Otteluvoitoin 4-3..Jokerit pelaa Tapparaa Vastaan Pronssipelin ja Tapparalle pronssit ja Jokerit oN neljäs...Kärpät kaatuu Bluessille ov 3-0
- 3-0?
3-1 kirjoitti:
mä luulen että kestää Veikkaus On kuitenkin että blues vie Jokereita ja menee Loppuotteluun Otteluvoitoin 4-3..Jokerit pelaa Tapparaa Vastaan Pronssipelin ja Tapparalle pronssit ja Jokerit oN neljäs...Kärpät kaatuu Bluessille ov 3-0
Finaaleista tarvitaan kylläkin 4 voittoa. Kolmella voitolla ei saa vielä mitään. Osoitit jälleen Bluesin kannattajien huikean lajituntemuksen. =)
- 2-0
Veikkaus On että Blues vie pelin 2-0 ja menee Finaaleijo
- Tami tamminen
Kyllä tekee...Veikkaus on että pelaajien hermot kestävät ja Huikea Ottelu Tulossa.Toivon espoon tekevän suomalaista Jääkiekko historiaa ja Pääsevän finaaleihin
- ja tekikin
Blues on finaalissa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!892032- 821810
- 541459
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481415- 1461358
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481304Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261096Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251005- 39975