Painaako Saturnus?

KuuLuu..

Nythän SATURNUS perääntyy Neitsyessä ja Pluto tekee koko ryppäälle kolmiota.

Tuntuuko siltä, että nyt on aika tehdä jotain merkittävää elämässäsi? Jättää vanhat taakse ja uudistua, vaihtaa mielekkäämpään työhön, huolehtia kunnosta, tuntuuko että on voimaa tehdä vaikka mitä tulevaisuutesi eteen?

Vai onko elämäsi raskasta raadantaa vailla paremmasta toivoa tulevaisuudesta?

3

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta kuitenkin

muutoksia on paljonkin. Nämä tulevat enemmänkin ulkoa tai ovat muuten lakisääteisiä. Uutta asuntoa, auto meni vaihtoon, lapsi 11 kk. Omega-3 pitää huolen siitä, että jaksaa vielä potkia. Ehkäpä tuo kuvio rauhoittaa. Ai niin matkoja on tiedossa enemmän.

• Codetsu

jep kyllä hän tuon vaikutuksen on tuntenut koko talven hilllitöntä levottomuutta ja uuden sisällön etsimistä
      ja pikku hiljaa alkaa homma avautumaan ja kuviot laajentumaan tästä on tulossa hyvä vuosi ':)

• minä M

Niin vain kävi, että saturnuskin tapasi vahvempansa ja väkevänsä. Perääntyy piru neitsyestä. Ehkä kerää taas voimia ja tekee uuden hyökkäyksen. Mahtaako perääntyä leijonaan asti? Kävis vielä siellä pöllyttämässä leijonan turkista kirput pois ja veskaritkin kiehuisivat kuin öö aapisen reunassa suu pyöreenä, En toivo sitä missään nimessä, kun ne on olleet muutenkin kuin h-vetin tulessa. ja mikäs se tuo saturnuksen kolmio plutoon on? Eikös se hoida ne suuret linjat? Sehän voisi olla syynä "poliitikko-tanssija"-draamoihinkin.
      Ei ole raadantaa, se tehtävä jätetään kauriille. Oikeastaan on paremmin kuin pitkiin aikoihin. Onhan saturnuskin sen huomannut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1349
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1134
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1126
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      191
      1115
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe