Metrin Slerba Ässiin?!

Lugumän

Ilmeisesti Metrin Slerba oli jäänyt Suhosen "haaviin" Sveitsin reissulla. Eli ensi kaudella Slerba nähdään Ässien aitiossa. Sopimus on mallia 1 1. Myös monet muut liigaseurat olivat Metrin Slerban perässä, mutta Ässät teki parhaan tarjouksen. Metrin Slerba tuo sekä kokoa että näköä ja etten sanoisi munaa Ässien joukkueeseen. Onnittelut Ässille huippukaappauksesta!

29

5379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuoretta

      läppää jätkä heittää!

      Toi juttu on vanhempi kuin Jeesus!

    • tuoretta...

      läppää jätkä heittää!

      Toi juttu on vanhempi kuin Jeesus!

    • bbbnnnnnnnn

      mitkä ovat kyseisen kaverin tehot? onko kovakin kuu? koska on tulossa tänne tryoutille?

      mahtaa taas traumalaisia vituttaa kun parhaat tulevat ässiin.

      • Henry Henkka Saari

        Jätkä on tosi kova kuu. Try Outi alkaa heti ja jätkä on tehnyt tällä kaudella tehopisteet 54 34=88 50 ottelussa ja istunut siinä sivussa jäähyllä 220 minuuttia. Tosi kova kuu siis. Sopimustarjouksia on tullut monelta muultakin liigaseuralta mutta Metrin Slerba on nimenomaan täsmentänyt että haluaa pelata Ässissä koska Alpo Ape Suhonen on entinen NHL-valmentaja ja nykyisin Ässien skouttina toimiva Jari Härtsy Härkälä on tietyllä tavalla menestyksekkäin suomalainen liigavalmentaja koska on voittanut kolme peräkkäistä kultaa kaukalopallossa.

        Tämä on varma tieto. Nikke Emin naapuri Vekku Palo on tämän kuullut Ässien toimitusjohtajalta Jari Hirsimäeltä ja kertonut Nikelle joka puolestaan kertoi minulle.

        Kysykää lisää jos haluatte tietää jotain tietoa Ässien sisäpiiriasioista. Mä kerron mielelläni mutta vittuiluihin en vastaa.


      • Henry Henkka Saari
        Henry Henkka Saari kirjoitti:

        Jätkä on tosi kova kuu. Try Outi alkaa heti ja jätkä on tehnyt tällä kaudella tehopisteet 54 34=88 50 ottelussa ja istunut siinä sivussa jäähyllä 220 minuuttia. Tosi kova kuu siis. Sopimustarjouksia on tullut monelta muultakin liigaseuralta mutta Metrin Slerba on nimenomaan täsmentänyt että haluaa pelata Ässissä koska Alpo Ape Suhonen on entinen NHL-valmentaja ja nykyisin Ässien skouttina toimiva Jari Härtsy Härkälä on tietyllä tavalla menestyksekkäin suomalainen liigavalmentaja koska on voittanut kolme peräkkäistä kultaa kaukalopallossa.

        Tämä on varma tieto. Nikke Emin naapuri Vekku Palo on tämän kuullut Ässien toimitusjohtajalta Jari Hirsimäeltä ja kertonut Nikelle joka puolestaan kertoi minulle.

        Kysykää lisää jos haluatte tietää jotain tietoa Ässien sisäpiiriasioista. Mä kerron mielelläni mutta vittuiluihin en vastaa.

        Lisään vielä sen verran, koska tuota tietoa on, että Metrin Slerba on syntynyt 2.2.1981 ja on 198 senttiä pitkä ja painaa 124 kiloa.


      • bbnnnnnnn
        Henry Henkka Saari kirjoitti:

        Jätkä on tosi kova kuu. Try Outi alkaa heti ja jätkä on tehnyt tällä kaudella tehopisteet 54 34=88 50 ottelussa ja istunut siinä sivussa jäähyllä 220 minuuttia. Tosi kova kuu siis. Sopimustarjouksia on tullut monelta muultakin liigaseuralta mutta Metrin Slerba on nimenomaan täsmentänyt että haluaa pelata Ässissä koska Alpo Ape Suhonen on entinen NHL-valmentaja ja nykyisin Ässien skouttina toimiva Jari Härtsy Härkälä on tietyllä tavalla menestyksekkäin suomalainen liigavalmentaja koska on voittanut kolme peräkkäistä kultaa kaukalopallossa.

        Tämä on varma tieto. Nikke Emin naapuri Vekku Palo on tämän kuullut Ässien toimitusjohtajalta Jari Hirsimäeltä ja kertonut Nikelle joka puolestaan kertoi minulle.

        Kysykää lisää jos haluatte tietää jotain tietoa Ässien sisäpiiriasioista. Mä kerron mielelläni mutta vittuiluihin en vastaa.

        siis onko todella noin? jos tuo on totta niin ässät on tehnyt vuosikymmennen kaappauksen. JES!


      • Henry Henkka Saari
        bbnnnnnnn kirjoitti:

        siis onko todella noin? jos tuo on totta niin ässät on tehnyt vuosikymmennen kaappauksen. JES!

        Nimenomaan juuri noin. Vuosisadan kaappaus on kyseessä. En kai mä tällaista asiaa täällä valehtelis?


      • bbbnnnnnnn
        Henry Henkka Saari kirjoitti:

        Nimenomaan juuri noin. Vuosisadan kaappaus on kyseessä. En kai mä tällaista asiaa täällä valehtelis?

        aivan loistavaa! nyt saadaan taas juhlia mestaruutta ja traumalaiset kalanperkaaja kusipaidat voivat vain katsella vierestä ja itkeä. JES!


      • Henry Henkka Saari
        bbbnnnnnnn kirjoitti:

        aivan loistavaa! nyt saadaan taas juhlia mestaruutta ja traumalaiset kalanperkaaja kusipaidat voivat vain katsella vierestä ja itkeä. JES!

        JES JES. Kusipaidat haisee paskalle. Metrin Slerba jyrää.


    • agentti 88

      Vielä kerran. Jos Slerba pelaa Suomessa, on osoite Lukko.
      Hän on itse tähdentänyt halunsa kiekkoilla nimen omaan Raumalla.
      Slebe kokee, että ganaalin rannoilla on samanhenkistä porukkaa.

    • nnmmmm

      Tämän lisäksi Rauman kusipaita juntit vahvistavat kaukkisjengiään ruottalaisella homokääpiöllä ja kaukkispelaajalla ja rauman torilta löydetyllä honkaheimo sukunimen omaavalla kaverilla.

      niin ja tulihan sinne se joku mestisimurikin.

    • kuin tepsin

      vahvistus stondis kadoksis latviasta. ettei olis joku metriheikki kuitenkin lopulta.

      • bbbnnnnnn

        kyllä taas nähdään ettei traumalainen ymmärrä hjääkiekosta mitään. tämä slerbas on jo tilastojen valossa selvä vahvistus ässiin tai mihin tahansa muuhuhn joukkueeseen. taitaa olla kusipaidalle kova pla kun ette itse slerbaa saaneet.


      • bbbnnnnnnnnnnn

        kyllä taas nähdään ettei traumalainen ymmärrä hjääkiekosta mitään. tämä slerbas on jo tilastojen valossa selvä vahvistus ässiin tai mihin tahansa muuhuhn joukkueeseen. taitaa olla kusipaidalle kova pla kun ette itse slerbaa saaneet.


      • Peli Simo

      • Henry Henkka Saari

    • SlutkaHuoroova

      Onhan se ISO, mutta kuulemma ihan s***tn*n veltto. Kaiken lisäksi yrittää liian usein vanhanaikaista ja yrittää takaportista sisään, mutta minnepäs muualle tämmönen kaveri sopis paremmin kuin Porin Ässiin.

      Todennäköisemmin kuitenkin kiertää tuonne Vaasan seudulle. Niillä on "Tami", joka on lupaillu tiukkaakin ruutua, etten sanoisi karvakolmiota. Saa nähdä kelpaako?

      Latvialainen Vilautas Namuas on se mies, joka on tulossa. Kuulemma tuo helpotusta niihin Ässien peräpään ongelmiin. Jykevä ja tanakka jannu, joka taitaa muunkin kuin pitkä päähän ja perään meiningin.

    • SlutkaHuorova

      Onhan se ISO, mutta kuulemma ihan s***tn*n veltto. Kaiken lisäksi yrittää liian usein vanhanaikaista ja yrittää takaportista sisään, mutta minnepäs muualle tämmönen kaveri sopis paremmin kuin Porin Ässiin.

      Todennäköisemmin kuitenkin kiertää tuonne Vaasan seudulle. Niillä on "Tami", joka on lupaillu tiukkaakin ruutua, etten sanoisi karvakolmiota. Saa nähdä kelpaako?

      Latvialainen Vilautas Namuas on se mies, joka on tulossa. Kuulemma tuo helpotusta niihin Ässien peräpään ongelmiin. Jykevä ja tanakka jannu, joka taitaa muunkin kuin pitkä päähän ja perään meiningin.

    • TietoOnTotta

      NHL:ssäkin mainetta niittänyt liettualais-italialainen tappelija saapuu porin kärppiin. Yli 500 minuuttia kaukopuheluita viimekaudella sekä sisiliaan, että Vilnaan. Epäilen vaan, että ei sovi S.Uhosen puulaakitiimiin.

      • bnnnn

        varma tieto.


      • bnnnn

        varma tieto. Ässäät vie jälleen kerran kusipaitoja kuin pässiä narusta.

        Kateelliset raumalaiset itkee. Nananana taas sykkii patasydän.


      • superjunnu
        bnnnn kirjoitti:

        varma tieto. Ässäät vie jälleen kerran kusipaitoja kuin pässiä narusta.

        Kateelliset raumalaiset itkee. Nananana taas sykkii patasydän.

        Mikä tää tällane jannu on Sideny Crosby? Onko kovin iso ja paljonko se on tapellu jääkiekossa? Mistä tiedät että tulee Ässiin?


      • m,,,,,,,...
        superjunnu kirjoitti:

        Mikä tää tällane jannu on Sideny Crosby? Onko kovin iso ja paljonko se on tapellu jääkiekossa? Mistä tiedät että tulee Ässiin?

        ei hänen kannata eksyä jääkiekkopalstoille.

        taisi olla läppähuhu.


      • superjunnu
        m,,,,,,,... kirjoitti:

        ei hänen kannata eksyä jääkiekkopalstoille.

        taisi olla läppähuhu.

        No mutta kerro sä kuka se Sidney Crosbu on kuin tunnut tietävän? Mä en ole koskaan kuullukkaan äijästä vaikka olen jo vuoden seurannut jääkiekkoa. Onko se hyvä tappelija ja iso? Jo on niin kelpaa Patasydämeksi ilman try outtia.


      • A.H. Pittsburgh
        bnnnn kirjoitti:

        varma tieto. Ässäät vie jälleen kerran kusipaitoja kuin pässiä narusta.

        Kateelliset raumalaiset itkee. Nananana taas sykkii patasydän.

        Paska mikä Paska. Kaiken maailman Ruudut ja Larakuut suojelevat tätä ylimielistä kersaa. Ei mitään käyttöä.


      • erelleen...
        bnnnn kirjoitti:

        varma tieto. Ässäät vie jälleen kerran kusipaitoja kuin pässiä narusta.

        Kateelliset raumalaiset itkee. Nananana taas sykkii patasydän.

        Pes ny jo se paitas, eiks ot nenuu jo tuo alapään erittees krääsä, vai onko se normaali parfyymi perspojuseni sulla?


      • bnnnm
        erelleen... kirjoitti:

        Pes ny jo se paitas, eiks ot nenuu jo tuo alapään erittees krääsä, vai onko se normaali parfyymi perspojuseni sulla?

        siltähän tää alkaa vaikuttamaan .


    • Paschionghedhelma

      Sitte ku tulee Metrin Tussu ni huhhuh... On siinä ihmettelemistä.

    • terve,,,,,

      Varma tieto raumalta ensi kaudeksi, lukon maalille olis tulossa semmonen jätkä kun Vacuum Cleaner. Kaveri pelailee sveitsissä tällä hetkellä ja kokemusta on ahl:stä, mutta aika kova jätkä on kuuleman mukaan, googletelkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe