UNIA!

peacemaker---

joo, jos sonata olis soittanu radio rock finlandiassa vaikka, "8th commandmentin,don"t say a wordin ja fullmoonin nii olis pysti tipahtanu tony kakon käteen!!!

5

970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metalunion

      kuunnellessa tulee välillä mieleen Tuomaksen ja Tonyn samoiluretket Lappiin. Suhteellisen uutena fanittajana mielestäni bändi on tällä tallenteela nauttinut hieman liikaa queenia.

    • Mielibidee

      että se oli yleisöäänestys ja äänestys oli jo loppunut ennen koko konserttia.

      Ja Unia on Sonatan paras levy ylivoimaisesti ja itse asiassa kaikkien aikojen parhaimpia levyjä ylipäänsä, ellei paras. Näin niin kuin minun mielestäni. Tosin eivät levyn parhaita biisejä konsertissa suinkaann vetäneet. Ja kyllä mulle aiempi tuotanto uppoaa ihan yhtä lailla.

      Ja edelliseen kommenttiin, eipäs sitten ole ihmekään että niin kova levy on :) Tony ja Tuomas...siinä meikäläisen kaksi lempisäveltäjää.

      • samoilusta

        Vähän aiheen vierestä kyllä, mutta kun tuli tuosta mieleen; Silencen bookletin valokuvat ovat ilmeisesti joltain tällaiselta vaellusreissulta... Onko se rinkkaselkäinen häiskä yhdellä sivulla siis Tuomas?


      • Mielibidee
        samoilusta kirjoitti:

        Vähän aiheen vierestä kyllä, mutta kun tuli tuosta mieleen; Silencen bookletin valokuvat ovat ilmeisesti joltain tällaiselta vaellusreissulta... Onko se rinkkaselkäinen häiskä yhdellä sivulla siis Tuomas?

        Vaikea sanoa, kun omassani ei ainakaan näy kuin viimeisellä aukeamalla vähän punaista rinkan yläreunaa, ei kyllä kantajaa tunnista vaikka suurennuslasilla katsoisi :)

        Samoiluahan nuo silloin tällöin taitavat harrastaa, ehkä ensi kesänä taas jos kiireiltään kerkiävät. En kyllä tiedä kuinka pitkäaikaisia ystäviä ovat, ovatko olleet jo tuolloin 2000-luvun alussa...josko siis Tuomas olisi.


      • samoilusta
        Mielibidee kirjoitti:

        Vaikea sanoa, kun omassani ei ainakaan näy kuin viimeisellä aukeamalla vähän punaista rinkan yläreunaa, ei kyllä kantajaa tunnista vaikka suurennuslasilla katsoisi :)

        Samoiluahan nuo silloin tällöin taitavat harrastaa, ehkä ensi kesänä taas jos kiireiltään kerkiävät. En kyllä tiedä kuinka pitkäaikaisia ystäviä ovat, ovatko olleet jo tuolloin 2000-luvun alussa...josko siis Tuomas olisi.

        En minäkään tarkalleen tiedä missä, miten ja milloin ovat tavanneet, mutta sellainen mielikuva, että bändit olisivat jotain kiertäneet yhdessä jo niinkin aikaisin kuin 2000..? Enpä voi kyllä mennä varmaksi väittämään.

        Joka tapauksessa tunsivat ainakin ennen Silenceä, sillä Tuomashan mainitaan kansilipareissa. Ja samassa yhteydessä mainitaan myös "Hawaijin pata" (joskaan ei erityisen kiittävään sävyyn), joka on aika tyypillinen tuollainen retkipussiruoka.;)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe