Ostin -92

Applausen!

Nyt se seisoo tallissa: vm 1992 valkoinen Applause 1,6 ruisku. Ajettu vasta 178 tkm, ollut yhdellä -kyllä, yhdellä nyt eläkkeelle siirtyneellä miehellä- ja joka osaltaan kuin uusi. Ei ruosteen tippaakaan, massattu 3 kertaa. Kulkee tosi kivasti, kolmosvaihteella voi sanoa maantiellä että "kyllä lähtee" Kummeli-sarjaa lainaten. Kulutus siellä 6,5-7 hujakoilla ei paha. Kertokaas muut appalausekuskit omia kokemuksianne! :)

6

1516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sytytysjohdot

...ovat heikko kohta. Katalysaattori on vaarassa jos sytytysjohdoissa on vikaa. Myös 5-vaihde lakkaa toimimasta (n. 700 euron korjaus) Varaosien saanti on melkoisen hankalaa. Auto sinänsä on teknisesti kyllä hyvä.

• Feroza

Sama vika oli Ferozan tulpanjohdoissa kun on sama moottori.Ne alkaa lyömään läpi kun ovat siellä syvennyksessä. Mulla on Ferozan ajoilta jääny nurkkiin moottorin alakerta kun jouduin vaihtaan koneen,nokka-akselin katkeamisen vuoksi.Jos joku tarvii niin saa hakea pois.

• Osku85
        Feroza kirjoitti:

Sama vika oli Ferozan tulpanjohdoissa kun on sama moottori.Ne alkaa lyömään läpi kun ovat siellä syvennyksessä. Mulla on Ferozan ajoilta jääny nurkkiin moottorin alakerta kun jouduin vaihtaan koneen,nokka-akselin katkeamisen vuoksi.Jos joku tarvii niin saa hakea pois.

Terve!
        Oisin kiinnostunut Ferozan alakerrasta jos löytyy vielä.
        Ota yhteyttä [email protected]

t.Osku85

• Tohatsukuski

Itsellänikin on ollu tuo kyseinen kulkine noin 2 vuotta 30 tkm ajanut pomminvarma tekniikka aina lähteny käytiin vaik ois 25 pakkasta harvinainen kulkine tosin tyytyväinen olen ollut 750€ autooni halpoja ja huolettomia kilometrejä.

• lämäri

On se hyvä, mutta alapallonivel maksaa koko auton verran! 300eur ja ruotsista!!

• lallikka
        lämäri kirjoitti:

On se hyvä, mutta alapallonivel maksaa koko auton verran! 300eur ja ruotsista!!

applodit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe