Onko Härkämiehet erityisen hitaita?

ihmetysjakummatus

Voiko härkämiehellä mennä montakin vuotta ennen kuin uskaltaa sitoutua naiseen tai osoittaa tykkäävänsä? Vaikka olen ollut tässä saatavilla ei mies aina tunnu olevan kovinkaan selkeä suhteeni. Ei ole vielä kertaakaan sanonut esim tykkäävänsä tmv.

3

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota selvää

      Hidas härkämies.... olen naimisissa Härkä miehen kanssa ja kokemukseni on, että tunneasioissa ei ainakaan ole ollut hidas eikä jahkaileva. Arkisissa asioissa, kuten taloudenpidossa etenee kyllä harkiten, kiirettä pitämättä. Esimerkiksi uusia hankintoja ei mennä tekemään heti huomenna, vaan parasta etsitään joka puolelta harkiten.
      Luullakseni totuutta täytyy etsiä astrologisen karten kokonaisuudesta, ei vain aurinkomerkistä. Minun Härkäni on nousevalta merkiltään Skorpioni, ja mm. Mars on kaksosissa, joten nopeutta ja rohkeutta löytyy tunnepuolella ja kommunikaatiossa.
      Otapa selvää koko kartan aspekteista...
      Sen olen Härkä miehestä kyllä oppinut, että jos ei ole aidosti kiinnostunut, niin ei etene mihinkään suuntaan, vaikka onkin naisväelle kohtelias ja käyttäytyy herrasmiesmäisesti joka tilanteessa.
      Aidosti kiinnostuneena ei ainakaan minun miestäni pidätellyt mikään este. Hieno elämänkumppani, Härältä saat hellyyden ja lahjoja, pienia romanttisia muistutuksia tärkeydestäsi jatkuvasti!

    • Olavi vaan

      Kesti ensimmäisen avioliittoni jälkeen 13 vuotta kun uskalsin sitoutua uudelleen.
      Olin 13 vuotta yksin.
      Olen sen jälkeisestä avioliitostani jo eronnut 4 vuotta sitten ja olen nyt 3nessa avioliitossa.
      Ikää on minulla 47v.

      • Ihmettelijä.......

        Miksi aina avioliittoon? Eikö ekasta jo oppinut voi olla jonku kanssa viettää aikaa, ja asua erillään, ja luottaa vaan toiseen ja rakastaa. Oma kokemukseni härkämiehestä joka nyt kolmen vuoden tapailun jälkeen alkaa innostua toden teolla minuun.... niin härkämies tarvitsee paljon omaa tilaa hetkiä.Minä myönnän en koskaan ole moista miestä tavannu kun tämän härkämiehen. Kun sitten alkaa luottamaan tulee aivan eri kultasanainen mies esille. On aivan mahtava kun sitten yhdessä, kun on saanut henkistä puoltaan hoitaa erakkona. Niin jos työ vielä vaatii paljon henkistä työskentelyä. Mutta tavataan sanoa kolmas kerta toden sanoo;-). toivotaan tämä onnistuu sinulla. Olis kiva tietää mikkä merkit ole mennyt läpi ja tämä kolmas nyt. Ei kai vain neitsyt;-)tai kauris....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      672
      5004
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2533
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2359
    6. 257
      1933
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1477
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1373
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe