Voiko härkämiehellä mennä montakin vuotta ennen kuin uskaltaa sitoutua naiseen tai osoittaa tykkäävänsä? Vaikka olen ollut tässä saatavilla ei mies aina tunnu olevan kovinkaan selkeä suhteeni. Ei ole vielä kertaakaan sanonut esim tykkäävänsä tmv.
Onko Härkämiehet erityisen hitaita?
3
913
Vastaukset
- ota selvää
Hidas härkämies.... olen naimisissa Härkä miehen kanssa ja kokemukseni on, että tunneasioissa ei ainakaan ole ollut hidas eikä jahkaileva. Arkisissa asioissa, kuten taloudenpidossa etenee kyllä harkiten, kiirettä pitämättä. Esimerkiksi uusia hankintoja ei mennä tekemään heti huomenna, vaan parasta etsitään joka puolelta harkiten.
Luullakseni totuutta täytyy etsiä astrologisen karten kokonaisuudesta, ei vain aurinkomerkistä. Minun Härkäni on nousevalta merkiltään Skorpioni, ja mm. Mars on kaksosissa, joten nopeutta ja rohkeutta löytyy tunnepuolella ja kommunikaatiossa.
Otapa selvää koko kartan aspekteista...
Sen olen Härkä miehestä kyllä oppinut, että jos ei ole aidosti kiinnostunut, niin ei etene mihinkään suuntaan, vaikka onkin naisväelle kohtelias ja käyttäytyy herrasmiesmäisesti joka tilanteessa.
Aidosti kiinnostuneena ei ainakaan minun miestäni pidätellyt mikään este. Hieno elämänkumppani, Härältä saat hellyyden ja lahjoja, pienia romanttisia muistutuksia tärkeydestäsi jatkuvasti! - Olavi vaan
Kesti ensimmäisen avioliittoni jälkeen 13 vuotta kun uskalsin sitoutua uudelleen.
Olin 13 vuotta yksin.
Olen sen jälkeisestä avioliitostani jo eronnut 4 vuotta sitten ja olen nyt 3nessa avioliitossa.
Ikää on minulla 47v.- Ihmettelijä.......
Miksi aina avioliittoon? Eikö ekasta jo oppinut voi olla jonku kanssa viettää aikaa, ja asua erillään, ja luottaa vaan toiseen ja rakastaa. Oma kokemukseni härkämiehestä joka nyt kolmen vuoden tapailun jälkeen alkaa innostua toden teolla minuun.... niin härkämies tarvitsee paljon omaa tilaa hetkiä.Minä myönnän en koskaan ole moista miestä tavannu kun tämän härkämiehen. Kun sitten alkaa luottamaan tulee aivan eri kultasanainen mies esille. On aivan mahtava kun sitten yhdessä, kun on saanut henkistä puoltaan hoitaa erakkona. Niin jos työ vielä vaatii paljon henkistä työskentelyä. Mutta tavataan sanoa kolmas kerta toden sanoo;-). toivotaan tämä onnistuu sinulla. Olis kiva tietää mikkä merkit ole mennyt läpi ja tämä kolmas nyt. Ei kai vain neitsyt;-)tai kauris....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982