Niin voiko mennä vuosiakin ennen kuin härkämies uskaltaa sitoutua ja kertoa tunteistaan? Vai missä mättää?
Onko härkämiehet miten hitaita?
15
4251
Vastaukset
- Kauris
Kyllä voi mennä kauan itseltäni loppui kärsivällisyys muuten aivan ihana mies mutta ei tainnut olla todellista rakkautta kun en jaksanut odottaa.
- mopa
Saman huomannut.Nyt jo 2-v yhdessä ja tunteista ei paljon puhuta.Pitää vaan lukea rivien välistä missä mennään.Vaikeaa ja usko meinaa loppua välillä.
- Meinasin
Laittaa tämmösen viestiketjun. Mun kokemuksen mukaan härät yleensäkin ovat hitaita .
- Puolin
Hitaita.
- Kaikin
Puolin.
- Juha82
loistani(harrastan pikamatkoja).
Mutta saatan olla hidas lähtemään liikkeelle aamuisin, mutta menen usein maltin kanssa.
En turhia ainakaan kiirehdi.
Voin olla hidas joissakin asioissa mutta vaistoni/luontaiset refleksit on kyllä nopiat.
Nopea ajatus
- varmuuskopio
Joo, no siis kolme viikkoa meni rakastumiseen. Kihloihin 3 vuotta, nyt 5,5 vuoden jälkeen puhutaan häistä.
Hitaita ja hitaita....kummallakaan ei mikään kiire ole ollut. Sanoo rakastavansa kyllä usein.
En tiedä sitten.
Mies siis härkä, minä kauris.- Juha82
oon melko rauhallinen ihminen, joten tuon hitauden ehkä ymmärtää joissakin tilanteissa.
Mutta kyllä sitä nopeuttakin löytyy.
Tuntuu että en olisi silti omimmillaan työssä jossa pitäisi painaa koko ajan täysillä.
Vaikea sanoa, ehkä täytyy todeta että; -Pois ennakkoluulot.
Jokaista työtä täytyy arvostaa. - Juha82
on välillä tyypillistä mulle mutta ei aina kuitenkaan.
Ehkä työ jossa pitäisi painaa koko ajan täysillä, ei sovi mulle.
- vaihtoehdot puuttuvat
Kun rakastaa, ei ole vaihtoehtoja. Kaiken antaa anteeksi. Ja se on leijonalta paljon!
- ja tunnepuolen kysymykset
Kyllä se sen kerran vielä kertoo, jos ei oo aivan neiti. Ja sitte kun se on sen kerran sanonu niin se kans pitää uskoa, ettei olla sitten ihan heti uudestaan samaa asiaa kärttämässä.
Mutta muuten se kyllä ehdoton stop tunnepuolen jutuista puhumiselle. Voi meinaan naiset ja lapset sitten keskustella niistä ongelmistaan keskenään.
Ja siihen ei kait kukaan suostu, paitsi loordit ja laardit eklannissa, että heidät sidotaan.
Ihmiset on vapaita, mutta ne voi tehdä yhteistyötä, mutta jokaisella pitäisi olla itsellään vastuu omista tekemisistään. Ja, jos tätä ei tunnu olevan, niin sitten luottamusta ei synny tai se lakkaa...
Joskus oikein ihmetyttää miten kauas rigde forrester, lääkäri lääkäri sarjat ja tasa-arvonaiset on vieny ihmisten ajatukset siitä, mikä on kenenkin rooli.
Asioista toki voidaan sopia, mutta kyllä se raja mielestäni näissäkin kulkee juuri tunnekysymyksissä.
Menestystä ja onnea sinulle :) - härkämiehes........
Jeps. Nyt menny 3vuotta. Nyt tapahtuu vasta. Kannatti odottaa;-)
- miiitsiii
Heippa!
Muutmama sananen Härkä-miehistä.. oman kokemuksen perusteella Härkä-miehet ovat hyvin sympaattisia ja vaativat omlla tavallaan runsaasti huomiota. Tunteita he osottavat vain kuin tietävät toisen osapuolen tuntevan samoin tai ovat aivan varmoja siitä mitä tuntevat kumppaniaan kohtaan. - ovat
Erittäin hitaita... Itse olen osoittanut kiinostusta vähän päälle vuoden ja vasta nytten näyttää tapahtuvan jotakin jos tapahtuu...
- Ananasvakuuttaja
Ainakin mulla on niin, että tunteista kerron vasta, kun olen varma mitä toinen osapuoli ajattelee. Tähän voi mennä ikuisuus, jos vastapuoli ei tee ensimmäistä siirtoa. Toisaalta omista tunteistani kertominen on helppoa, pitää vain olla varmuus tilanteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218