Onko härkämiehet miten hitaita?

ihmetysjakummatus

Niin voiko mennä vuosiakin ennen kuin härkämies uskaltaa sitoutua ja kertoa tunteistaan? Vai missä mättää?

15

4216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauris

      Kyllä voi mennä kauan itseltäni loppui kärsivällisyys muuten aivan ihana mies mutta ei tainnut olla todellista rakkautta kun en jaksanut odottaa.

      • mopa

        Saman huomannut.Nyt jo 2-v yhdessä ja tunteista ei paljon puhuta.Pitää vaan lukea rivien välistä missä mennään.Vaikeaa ja usko meinaa loppua välillä.


    • Meinasin

      Laittaa tämmösen viestiketjun. Mun kokemuksen mukaan härät yleensäkin ovat hitaita .

      • Puolin

        Hitaita.


    • Kaikin

      Puolin.

      • Juha82

        loistani(harrastan pikamatkoja).

        Mutta saatan olla hidas lähtemään liikkeelle aamuisin, mutta menen usein maltin kanssa.
        En turhia ainakaan kiirehdi.
        Voin olla hidas joissakin asioissa mutta vaistoni/luontaiset refleksit on kyllä nopiat.
        Nopea ajatus


    • varmuuskopio

      Joo, no siis kolme viikkoa meni rakastumiseen. Kihloihin 3 vuotta, nyt 5,5 vuoden jälkeen puhutaan häistä.
      Hitaita ja hitaita....kummallakaan ei mikään kiire ole ollut. Sanoo rakastavansa kyllä usein.
      En tiedä sitten.
      Mies siis härkä, minä kauris.

      • Juha82

        oon melko rauhallinen ihminen, joten tuon hitauden ehkä ymmärtää joissakin tilanteissa.
        Mutta kyllä sitä nopeuttakin löytyy.

        Tuntuu että en olisi silti omimmillaan työssä jossa pitäisi painaa koko ajan täysillä.
        Vaikea sanoa, ehkä täytyy todeta että; -Pois ennakkoluulot.
        Jokaista työtä täytyy arvostaa.


      • Juha82

        on välillä tyypillistä mulle mutta ei aina kuitenkaan.

        Ehkä työ jossa pitäisi painaa koko ajan täysillä, ei sovi mulle.


    • vaihtoehdot puuttuvat

      Kun rakastaa, ei ole vaihtoehtoja. Kaiken antaa anteeksi. Ja se on leijonalta paljon!

    • ja tunnepuolen kysymykset

      Kyllä se sen kerran vielä kertoo, jos ei oo aivan neiti. Ja sitte kun se on sen kerran sanonu niin se kans pitää uskoa, ettei olla sitten ihan heti uudestaan samaa asiaa kärttämässä.

      Mutta muuten se kyllä ehdoton stop tunnepuolen jutuista puhumiselle. Voi meinaan naiset ja lapset sitten keskustella niistä ongelmistaan keskenään.

      Ja siihen ei kait kukaan suostu, paitsi loordit ja laardit eklannissa, että heidät sidotaan.

      Ihmiset on vapaita, mutta ne voi tehdä yhteistyötä, mutta jokaisella pitäisi olla itsellään vastuu omista tekemisistään. Ja, jos tätä ei tunnu olevan, niin sitten luottamusta ei synny tai se lakkaa...

      Joskus oikein ihmetyttää miten kauas rigde forrester, lääkäri lääkäri sarjat ja tasa-arvonaiset on vieny ihmisten ajatukset siitä, mikä on kenenkin rooli.

      Asioista toki voidaan sopia, mutta kyllä se raja mielestäni näissäkin kulkee juuri tunnekysymyksissä.

      Menestystä ja onnea sinulle :)

    • härkämiehes........

      Jeps. Nyt menny 3vuotta. Nyt tapahtuu vasta. Kannatti odottaa;-)

    • miiitsiii

      Heippa!

      Muutmama sananen Härkä-miehistä.. oman kokemuksen perusteella Härkä-miehet ovat hyvin sympaattisia ja vaativat omlla tavallaan runsaasti huomiota. Tunteita he osottavat vain kuin tietävät toisen osapuolen tuntevan samoin tai ovat aivan varmoja siitä mitä tuntevat kumppaniaan kohtaan.

    • ovat

      Erittäin hitaita... Itse olen osoittanut kiinostusta vähän päälle vuoden ja vasta nytten näyttää tapahtuvan jotakin jos tapahtuu...

    • Ananasvakuuttaja

      Ainakin mulla on niin, että tunteista kerron vasta, kun olen varma mitä toinen osapuoli ajattelee. Tähän voi mennä ikuisuus, jos vastapuoli ei tee ensimmäistä siirtoa. Toisaalta omista tunteistani kertominen on helppoa, pitää vain olla varmuus tilanteesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      672
      5004
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2533
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2359
    6. 257
      1933
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1477
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1373
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe