lempirotu?

suokki

mikä on teidän hevosihmisten lempirotu?
mun ehdottomat ykköset on suokki ja shettis

32

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jessi

      ...ehdottomasti connemara!

    • horses forever !!!!!

      on amerikan ravuri,shettikset,suokit...
      mul on itellä amerikanravuri...
      ollu jo n.7 vuotta...
      ja on mul oikeesti 3 hevosta,mut kaikki on ravureita,on yx oripoikaki!!!

    • sh:n om.

      SIIS SUOMENPOLLET FOREVER!!!

    • Karvapallo

      Suomenhevonen! Se on todella monikäyttöinen hevonen.
      Muistakaa että MAAILMAN NOPEIN KYLMÄVERINEN ON KANS SH: VIESKER!

      Hoidan suomenhevosia, ja olen todennut ne PARHAIKSI

      • riikkarakastaaravureita

        Maailman nopein kylmäverinen ei ole Viesker vaikka kova menijä onki. Muistaakseni Spikeld(en oo ihan varma) on ainoa joka on alittanu 1.20
        Ja tasan ainoa oikea ja paras hevosrotu on lämminverinen ravuri. Ne on niin parhaita, että muita ei kannata ees ottaa huomioon!


    • Piri

      Hei!
      mun lemppari rotu on Suokki!!!!

    • *honey*

      ...ehdottomasti arabit ja suokit ja friisiläiset!
      Mut kyllä mulle kaikki käy!
      Kaikki hepot on kumminkin yhtä ihanii et kyllä mä ottaisin ittelleni ihan minkä hepon vaan! Paitsi en ehkä shettistä ottais...enkä kyl falabellaakaan...

      • -mirja&tellu-

        Mun lemppareita ovat uljaat lämminveriset ja issikat! Muistakaa; sh EI OLE enää maailman nopein kylmäverinen!!!


    • T

      ... Suokit Lämpöset ja myös puoliveriset...

    • *Henna*

      Ei ihan rotu, mut risteytysponit on parhaita..

    • Juli@

      Mun suosikkeja on welshit, ja ehdottomasti parhaita on welsh mountainit!!!

      • ravityttö-87

        Omistatko tai hoidatko Welsh mountainia? Itse hoidan yhtä oria. Jos hoidat tai omistatko voisitko mailata mulle? Ois kiva tietää vähän muidenkin kuulumisia. Os.on: [email protected]


      • VaaleaSuomenhevonen
        ravityttö-87 kirjoitti:

        Omistatko tai hoidatko Welsh mountainia? Itse hoidan yhtä oria. Jos hoidat tai omistatko voisitko mailata mulle? Ois kiva tietää vähän muidenkin kuulumisia. Os.on: [email protected]

        arabi, mun heppa on arabi


      • poni tyttö_90
        VaaleaSuomenhevonen kirjoitti:

        arabi, mun heppa on arabi

        orlovin ravuri,shire.eestin poni ja russi mutt arabiki menee


    • maikku

      lämppäri ja vuonis!!

    • Riku

      Kauneimpia ovat Arabit, Friisiläiset, Lipizzat, Gamarguet, Täysiveriset....mutta eniten ratsuna tykkään Suomenhevosista, Puoliverisistä ja New foresteista!!

    • Tallimme ainoa tupakoija,PV:n

      Se on se ykkönen :)

      Lusitano,marwari ja lipizza ovat myös lemppareita.

      Ja tietysti PV näistä "kotoisemmista" roduista on se paras,vaikka jos olis silloin aikanaan ollut varaa lähteä Espanjaan hakemaan itselleni upea andalucia niin sellanen mulla kyllä nyt olis...

    • Darrifani

      Eli Issikat on ihan ykkösiä..vuonikset on kanssa mahtavia! Ei sillä etten tykkäis kaikista hevosista mutta noi on yli muiden!

    • nightmare

      Riippuen pikkusen...
      Tietysti lipizzat, andalusialaiset jne.. Mutta joku pv:kin kelpaisi vallan mainiosti.
      Nyt kun olen alkanut haaveilemaan kenttä ratsastajan urasta niin joku täykkärikin kyllä menisi ;)

      Mutta minun rahoillani tämä "käyttö" rotu jäänee suokiksi, ei siinä mitään vikaa (tai on ja paljonkin, mutta hyviä puolia enemmän) ole :)

      Mutta jos rahaa olisi ja saisi ihan minkä vaan valita niin ottaisin kyllä ehdottomasti jonkun täykkäri orin ;) tai sitten jonkun himo-hyppääjä pv:n

    • ravityttö-87

      Lempirotujani ovat lv, pv, Welshit ja suokkarit

    • Heppa/Poni tyttö

      Moi!
      Mun Lemppari rotu on Suokki ja Shet-
      tis.

    • Hevos/Poni tyttö

      Moi!
      Mun lemppari rodut on sittenkin melkein kaikki Hevoset/Ponit!!!!!!!

    • deebee

      Mun lempparirotu on suomipolle, ehdottomasti. Siitä löytyy kaikki kunnon hevoselta kaivattavat ominaisuudet. Niin se on.

    • Hahaaaveilija

      Halfingerit on söpöitä ja Suomenpienhevoset ovat hellyyttäviä!

    • issikka_tyttö

      maailman paras rotu on ehdotomasti issikka!!!!!!
      ISSIKKA 4-EVER

    • hai

      Minusta paras on tietenkin sh! Lv jää hyväksi kakkoseksi.

    • Hilu

      Suomenhevoset tietysti!
      Mut kaikilla on oma maku!

    • pv-fani

      mun lempi rodut on:
      1.pv
      2.doninhevonen (kai se tollai kirjotetaa)
      3.suokkari

      • pv-fani

        Mul jäi viäl 4.Wielkopolski


      • nalle puuuhhhh
        pv-fani kirjoitti:

        Mul jäi viäl 4.Wielkopolski

        1.connemara
        2.welsh
        3.suokkari
        4.pv


    • suokkari-fani

      suomenhevonen on paras koska se on niin
      iso,kiltti,söpö,voimakas,lutunen ja kaikkee mitä
      hevonen vaan voi olla.tai no ei ehkä kuitenkaan
      ihan kaikkee mutta kumminkin.

    • Anonyymi

      Monet isot ponirodut, esim hollantilainen ratsuponi ym.
      Myös islanninhevoset ja suomenhevoset on ihania.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      257
      3389
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      36
      2972
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2208
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      42
      2122
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      78
      1994
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

      Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      84
      1766
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      49
      1687
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

      Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      122
      1547
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1444
    10. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

      Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      15
      1350
    Aihe