Suokki ja lämpönen

*meeri*

Mä aattelin risteyttää mun lämppärini suokkiorilla. Ihan oikeasti. Haluaako joku väitellä mun kanssa aiheesta?!?

10

466

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ravityttö-87

      Itse en risteyttäisi.

    • risteytysponi

      voi tulla hyväkin hevonen, onnea yritykselle!

    • riikkarakastaaravureita

      Astuta vaan tammas suokkioriilla, mutta muista, että jos tammas on kovin pieni niin valitse sille pienhevosori. Parempi kuitenkin olisi jos tammasi on vankka. Tällöin se jaksaisi kantaa paremmin varsan. Ei muuta ku onnea yritykselle...

    • nightmare

      Jees..jos nyt tuon teet niin kirjoittelisitko sitten joskus tulevaisuudessa että millä astutit ja millanen tuli :)
      *kiinnostuu*

    • deebee

      Asiaa... kertoisitko sitten meille kaikille, ett minkälainen peli sieltä syntyä tupsahti? Hyvin mielenkiintoista...

      • *meeri*

        Kiitos kannustavista vastauksista! Kyllä, hevoseni on lämminveriseksi aika tuhti. (johtuu ehkä osaksi sen venäläisistä sukujuurista!) Ajattelin valita jonkun isohkon ja ehkä ratsutyyppisen orin jos löydän...:)


      • nightmare
        *meeri* kirjoitti:

        Kiitos kannustavista vastauksista! Kyllä, hevoseni on lämminveriseksi aika tuhti. (johtuu ehkä osaksi sen venäläisistä sukujuurista!) Ajattelin valita jonkun isohkon ja ehkä ratsutyyppisen orin jos löydän...:)

        Minkäslainen suku pollelasi on :) ?
        *kiinnostuu erittäin paljon*

        Minulla oli kesällä sellainen amer-ven ruuna hoidossa/liikutettavana joka oli 1/4 osa venäläinen. Aivan ykkös pakkaus ;) Energiaa välillä vaikka muille jakaa ja pukit lensi sillon tällöin niin että oikein hirvitti jos niistä olis pudonnu :)


      • *meeri*
        nightmare kirjoitti:

        Minkäslainen suku pollelasi on :) ?
        *kiinnostuu erittäin paljon*

        Minulla oli kesällä sellainen amer-ven ruuna hoidossa/liikutettavana joka oli 1/4 osa venäläinen. Aivan ykkös pakkaus ;) Energiaa välillä vaikka muille jakaa ja pukit lensi sillon tällöin niin että oikein hirvitti jos niistä olis pudonnu :)

        Jaa vai suku kiinnostaa... ! Sen emä on melkeen puoliks venäläinen. e. Telpia, ei. Delano Hanover, ee. Alpia, eei. Albion, eee. Pautinka, eeee. Pipetka. Muistin ulkoa nuo nimet! *ylpeä!* :) Voiskohan nää olla jotain sukua..?


      • ponukka27

        Useissa maissa on kehitetty loistavia urheiluhevosia risteyttämällä paikallisia " suomenhevosia" ( Irish Draugh , kirjotinkohan ton ees oikein ja Torin polle tulee nyt heti mieleen) kevyemmillä roduilla ( kai lähinnä kylläkin täykkärillä ) Olisi tosi mielenkiintoista nähdä näitä suokkariristeytyksiäkin, tiedä sitä millanen uusi suomalainen urheiluhevosrotu siitä kehittyis. Oon nähny erilaisia lämppäriristeytyksiä ( lämppäri nf, lämppäri pv, lämppäri issikka mm.) Niistä täytyy valitettavasti sanoa, että ne oli aika kamalia, rakenteellisesti ainakin, mutta osa hyppäsi ihan kivasti... rakenteensa takia niiden liikkeet ja kestävyys oli aika vaatimatonta tasoa.


      • nightmare
        *meeri* kirjoitti:

        Jaa vai suku kiinnostaa... ! Sen emä on melkeen puoliks venäläinen. e. Telpia, ei. Delano Hanover, ee. Alpia, eei. Albion, eee. Pautinka, eeee. Pipetka. Muistin ulkoa nuo nimet! *ylpeä!* :) Voiskohan nää olla jotain sukua..?

        Minä jo innostuin niin suunnattomasti. Tämän ruunan isä on Orion Hunter ja emä Exla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1022
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      802
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe