Mä aattelin risteyttää mun lämppärini suokkiorilla. Ihan oikeasti. Haluaako joku väitellä mun kanssa aiheesta?!?
Suokki ja lämpönen
10
466
Vastaukset
- ravityttö-87
Itse en risteyttäisi.
- risteytysponi
voi tulla hyväkin hevonen, onnea yritykselle!
- riikkarakastaaravureita
Astuta vaan tammas suokkioriilla, mutta muista, että jos tammas on kovin pieni niin valitse sille pienhevosori. Parempi kuitenkin olisi jos tammasi on vankka. Tällöin se jaksaisi kantaa paremmin varsan. Ei muuta ku onnea yritykselle...
- nightmare
Jees..jos nyt tuon teet niin kirjoittelisitko sitten joskus tulevaisuudessa että millä astutit ja millanen tuli :)
*kiinnostuu* - deebee
Asiaa... kertoisitko sitten meille kaikille, ett minkälainen peli sieltä syntyä tupsahti? Hyvin mielenkiintoista...
- *meeri*
Kiitos kannustavista vastauksista! Kyllä, hevoseni on lämminveriseksi aika tuhti. (johtuu ehkä osaksi sen venäläisistä sukujuurista!) Ajattelin valita jonkun isohkon ja ehkä ratsutyyppisen orin jos löydän...:)
- nightmare
*meeri* kirjoitti:
Kiitos kannustavista vastauksista! Kyllä, hevoseni on lämminveriseksi aika tuhti. (johtuu ehkä osaksi sen venäläisistä sukujuurista!) Ajattelin valita jonkun isohkon ja ehkä ratsutyyppisen orin jos löydän...:)
Minkäslainen suku pollelasi on :) ?
*kiinnostuu erittäin paljon*
Minulla oli kesällä sellainen amer-ven ruuna hoidossa/liikutettavana joka oli 1/4 osa venäläinen. Aivan ykkös pakkaus ;) Energiaa välillä vaikka muille jakaa ja pukit lensi sillon tällöin niin että oikein hirvitti jos niistä olis pudonnu :) - *meeri*
nightmare kirjoitti:
Minkäslainen suku pollelasi on :) ?
*kiinnostuu erittäin paljon*
Minulla oli kesällä sellainen amer-ven ruuna hoidossa/liikutettavana joka oli 1/4 osa venäläinen. Aivan ykkös pakkaus ;) Energiaa välillä vaikka muille jakaa ja pukit lensi sillon tällöin niin että oikein hirvitti jos niistä olis pudonnu :)Jaa vai suku kiinnostaa... ! Sen emä on melkeen puoliks venäläinen. e. Telpia, ei. Delano Hanover, ee. Alpia, eei. Albion, eee. Pautinka, eeee. Pipetka. Muistin ulkoa nuo nimet! *ylpeä!* :) Voiskohan nää olla jotain sukua..?
- ponukka27
Useissa maissa on kehitetty loistavia urheiluhevosia risteyttämällä paikallisia " suomenhevosia" ( Irish Draugh , kirjotinkohan ton ees oikein ja Torin polle tulee nyt heti mieleen) kevyemmillä roduilla ( kai lähinnä kylläkin täykkärillä ) Olisi tosi mielenkiintoista nähdä näitä suokkariristeytyksiäkin, tiedä sitä millanen uusi suomalainen urheiluhevosrotu siitä kehittyis. Oon nähny erilaisia lämppäriristeytyksiä ( lämppäri nf, lämppäri pv, lämppäri issikka mm.) Niistä täytyy valitettavasti sanoa, että ne oli aika kamalia, rakenteellisesti ainakin, mutta osa hyppäsi ihan kivasti... rakenteensa takia niiden liikkeet ja kestävyys oli aika vaatimatonta tasoa.
- nightmare
*meeri* kirjoitti:
Jaa vai suku kiinnostaa... ! Sen emä on melkeen puoliks venäläinen. e. Telpia, ei. Delano Hanover, ee. Alpia, eei. Albion, eee. Pautinka, eeee. Pipetka. Muistin ulkoa nuo nimet! *ylpeä!* :) Voiskohan nää olla jotain sukua..?
Minä jo innostuin niin suunnattomasti. Tämän ruunan isä on Orion Hunter ja emä Exla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781022
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89802J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 59727
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498