Mä aattelin risteyttää mun lämppärini suokkiorilla. Ihan oikeasti. Haluaako joku väitellä mun kanssa aiheesta?!?
Suokki ja lämpönen
10
465
Vastaukset
- ravityttö-87
Itse en risteyttäisi.
- risteytysponi
voi tulla hyväkin hevonen, onnea yritykselle!
- riikkarakastaaravureita
Astuta vaan tammas suokkioriilla, mutta muista, että jos tammas on kovin pieni niin valitse sille pienhevosori. Parempi kuitenkin olisi jos tammasi on vankka. Tällöin se jaksaisi kantaa paremmin varsan. Ei muuta ku onnea yritykselle...
- nightmare
Jees..jos nyt tuon teet niin kirjoittelisitko sitten joskus tulevaisuudessa että millä astutit ja millanen tuli :)
*kiinnostuu* - deebee
Asiaa... kertoisitko sitten meille kaikille, ett minkälainen peli sieltä syntyä tupsahti? Hyvin mielenkiintoista...
- *meeri*
Kiitos kannustavista vastauksista! Kyllä, hevoseni on lämminveriseksi aika tuhti. (johtuu ehkä osaksi sen venäläisistä sukujuurista!) Ajattelin valita jonkun isohkon ja ehkä ratsutyyppisen orin jos löydän...:)
- nightmare
*meeri* kirjoitti:
Kiitos kannustavista vastauksista! Kyllä, hevoseni on lämminveriseksi aika tuhti. (johtuu ehkä osaksi sen venäläisistä sukujuurista!) Ajattelin valita jonkun isohkon ja ehkä ratsutyyppisen orin jos löydän...:)
Minkäslainen suku pollelasi on :) ?
*kiinnostuu erittäin paljon*
Minulla oli kesällä sellainen amer-ven ruuna hoidossa/liikutettavana joka oli 1/4 osa venäläinen. Aivan ykkös pakkaus ;) Energiaa välillä vaikka muille jakaa ja pukit lensi sillon tällöin niin että oikein hirvitti jos niistä olis pudonnu :) - *meeri*
nightmare kirjoitti:
Minkäslainen suku pollelasi on :) ?
*kiinnostuu erittäin paljon*
Minulla oli kesällä sellainen amer-ven ruuna hoidossa/liikutettavana joka oli 1/4 osa venäläinen. Aivan ykkös pakkaus ;) Energiaa välillä vaikka muille jakaa ja pukit lensi sillon tällöin niin että oikein hirvitti jos niistä olis pudonnu :)Jaa vai suku kiinnostaa... ! Sen emä on melkeen puoliks venäläinen. e. Telpia, ei. Delano Hanover, ee. Alpia, eei. Albion, eee. Pautinka, eeee. Pipetka. Muistin ulkoa nuo nimet! *ylpeä!* :) Voiskohan nää olla jotain sukua..?
- ponukka27
Useissa maissa on kehitetty loistavia urheiluhevosia risteyttämällä paikallisia " suomenhevosia" ( Irish Draugh , kirjotinkohan ton ees oikein ja Torin polle tulee nyt heti mieleen) kevyemmillä roduilla ( kai lähinnä kylläkin täykkärillä ) Olisi tosi mielenkiintoista nähdä näitä suokkariristeytyksiäkin, tiedä sitä millanen uusi suomalainen urheiluhevosrotu siitä kehittyis. Oon nähny erilaisia lämppäriristeytyksiä ( lämppäri nf, lämppäri pv, lämppäri issikka mm.) Niistä täytyy valitettavasti sanoa, että ne oli aika kamalia, rakenteellisesti ainakin, mutta osa hyppäsi ihan kivasti... rakenteensa takia niiden liikkeet ja kestävyys oli aika vaatimatonta tasoa.
- nightmare
*meeri* kirjoitti:
Jaa vai suku kiinnostaa... ! Sen emä on melkeen puoliks venäläinen. e. Telpia, ei. Delano Hanover, ee. Alpia, eei. Albion, eee. Pautinka, eeee. Pipetka. Muistin ulkoa nuo nimet! *ylpeä!* :) Voiskohan nää olla jotain sukua..?
Minä jo innostuin niin suunnattomasti. Tämän ruunan isä on Orion Hunter ja emä Exla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama907502Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1216237Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604367Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2313002Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902608Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh181818- 1111358
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1651334Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21741"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19676