WIF-säätiö

kuka muistaa tämän?

Niin, mitenkäs tämän kanssa? Onko näkynyt? Muistinvirkistykseksi siis:
---------------------------
Uudistunut liiketoimintakonsepti

VIP-jäsenen tuotteet

Muutokset uusille jäsenille 20.1.2008 alkaen:

1) LisenssiPörssi; Yksi pörssi, jossa käydään kauppaa A-sarjan lisenssiosuuksilla
2) Jäsen saa käyttöönsä FxTrader Signals ja FxTrader Autopilot –järjestelmän, jota hyväksikäyttäen jäsenet suorittavat valuuttakauppaa itsenäisesti tai valtuuttamansa jäsenen kautta valuutta-alustalla, jonka tilin ja varojen hallintaoikeus on jäsenellä itsellään. Jäsen voi itse määritellä panostus/riskitasonsa.
- FxTrader Signals –ohjelman voi ladata 20.1.2008 alkaen sivustolla olevan linkin kautta
- FxTrader Autpilot –ohjelma julkaistaan 1.4.2008 mennessä.
3) Jäsenen järjestelmän avulla suorittaman valuuttakaupan tuotosta kohdistuu sponsorille 20% ja WinCapitalle 10%. Tuotto-osuuksien tilitykset jäsenen tulee suorittaa kahden kuukauden jaksoissa WinCapitalle, joka edelleen kohdistaa sponsorin osuuden sponsorin sijoitustilille.
4) A- ja X -lisenssiosuuksien omistaja voi suorittaa valuuttakauppaa järjestelmän tuottamien osto- ja myyntisignaalien avulla seuraavasti:
a. A-sarja: Lisenssiosuuksien määrä x 40 vastaavalla euromäärällä.
b. X-sarja: Lisenssiosuuksien määrä x 4 vastaavalla euromäärällä.

Esimerkki:
- Jäsenellä on omistuksessaan A-lisenssiosuuksia 100 kpl ja X-lisenssiosuuksia 3000 kpl
- Jäsen voi suorittaa valuuttakauppaa (100 * 40) (3000 * 4) = 16.000 euron kassalla
- Mikäli jäsen ei suorita valuuttakaupan 30%:n tuotto-osuutta kahden kuukauden tilitysjakson jälkeen WinCapitalle, hänen A ja X-lisenssiosuusomistuksensa mitätöidään tilittämättömän tuotto-osuuden arvolla ja sponsorille kohdistetaan 50%:n mitätöityjen osuuksien arvosta. Tilityskäytännöstä annetaan oma ohjeistus myöhemmin.

5) X-lisenssiosuuksien kautta WinCapita kohdistaa sijoituspääomaa ForexPooliin kumuloituvalle 12 kuukauden sijoitusjaksolle. Tuotto-osuudet tilitetään 6 kuukauden ja 12 kuukauden jälkeen.
Panostuskerroin on 1,60 normaalipanostuksiin verrattuna eli panostus per toimeksianto n. 16% kassasta. Tappioriski per panostus n. 4% kassan kulloisestakin pääoman kokonaisarvosta.

Ole hyvä ja lue "INFO / VIP-jäsenen tuotteet". Yllä mainitut muutokset koskevat uusia jäseniä, jotka liittyvät WinCapitaan 20.1.2008 alkaen.

Uusia jäseniä voidaan sponsoroida 20.1.2008 alkaen.

Worldwide Investment Foundation – WIF-säätiö

Koskee ennen 20.1.2008 liittyneitä jäseniä (vanhoja jäseniä).

Sinulla on nyt mahdollisuus liittyä edunsaajaksi (beneficiary) WIF –säätiöön.

WIF:in edunsaajat jakavat säätiön omistaman varallisuuden edunsaajajärjestelmänsä mukaisesti. WIF-säätiö voi omistaa yhtiöitä, kiinteätä omaisuutta ja oikeuksia. WIF-säätiö suorittaa itsenäisesti sijoitustoimintaa. WIF-säätiön tuotot jaetaan edunsaajille edunsaajajärjestelmän mukaisesti.

1. WIF –säätiö omistaa Worldwide Investment Company Corp. –yhtiön.

a. FxTrader Signals – ja FxTrader Autopilot –järjestelmien myyntituloennuste

Vuosi Käyttäjiä Myyntitulot
2008 20.000 * 1.600,- = 32.000.000,-
2009 40.000 * 1.600,- = 64.000.000,-
2010 80.000 * 1.600,- = 128.000.000,-

b. Tuotto-osuusennuste käyttäjien suorittamasta valuuttakaupasta

Vuosi Käyttäjiä Kassa Tuotto Osuus 20%
2008 20.000 * 10.000,- 500% = 200.000.000,-
2009 40.000 * 10.000,- 500% = 400.000.000,-
2010 80.000 * 10.000,- 500% = 800.000.000,-

2. WIF –säätiö toteuttaa itsenäisesti valuuttakauppaa ja sijoitustoimintaa omilla varoillaan.

Vuosi Kassa Tuottoennuste
2008 20milj. 30.000.000,-
2009 200milj. 300.000.000,-
2010 2000milj. 3.000.000.000,-

Tulonmuodostuksen ennusteissa ei ole huomioitu jäsenmaksuja, pörssiprovisioita eikä lisenssiosuuksien tuotto-osuuksia. Käyttäjämäärän kasvuennuste on vähintään realistinen. Järjestelmä- ja laitteistoinvestoinnit sekä henkilöresurssit kohdistuvat näihin tulonmuodostusosioihin. Käyttäjien vuosituottoennuste on laskettu 500%/vuosi ja keskimääräisen kassan kooksi 10.000 euroa. WIF-säätiön toteuttaman itsenäisen sijoitustoiminnan vuosituotto on laskettu 50%/vuosi.

Liittyminen ja ehdot liittymiselle:

1) Edunsaajaksi pyrkivän tulee olla WinCapitan VIP-jäsen.
2) Edunsaajaksi pyrkivän tulee olla rekisteröitynyt jäseneksi ennen 20.1.2008.
3) Edunsaajaksi pyrkivällä tulee olla vähintään 100 kpl A-sarjan lisenssiosuuksia ja 900 kpl X-sarjan lisenssiosuuksia.
4) Voit ostaa WIF-osuuksia vastaavalla määrällä, kuin sinulla on yhteenlaskettuna A-sarjan ja X-sarjan lisenssiosuuksia esim. mikäli omistat 100 kpl A-sarjan lisenssiosuuksia ja 900 kpl X-sarjan lisenssiosuuksia, niin voit ostaa 1000 kpl WIF-osuuksia.
5) WIF-osuuksien ostaminen tapahtuu jäsensivustoltasi toiminteella
"Omat tiedot / Rahan siirto / Sijoitustililtä jäsenelle"
Saajaksi tulee antaa "WIF".
6) Ensimmäisen lanseeraus WIF-merkintäerän määrä on 10.000.000 kpl. WIF-osuuden lanseeraushinta on 3 euroa/osuus.
7) Ensimmäisen lanseerausmerkintäerän merkintäaika päättyy 31.1.2008 tai, kun kaikki 10.000.000 merkittävänä olevaa WIF-osuutta on myyty.

Seuraavat merkintäerät:

Merkintäaika Erä kpl WIF-osuuden hinta
1.2.-28.2.2008 10.000.000 6,00 euroa
1.3.-31.3.2008 10.000.000 9,00 euroa
1.4.-31.5.2008 ------------- Pörssi avautuu
WIF-osuuksia 30.000.000 kpl

6

7380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti ensi

      joulukuusssa.

    • Kela Kakkonen

      Tämä tunnettiin myös nimellä loppukusetus!

    • kröhöm

      Pitää olla ÄÄLIÖ jos tommosen tuuban on purematta nielly.

    • ULOSOTTO ALKAA

      Jihuu wincapita nousi sittenkin.

      lähettäkää rahat minulle eiku seuraavalle antamalleni tilillem
      tuotto vähintään 600 %
      lähetän tilinumeron paluu postissa täältä bahamalta eiku pörssistä sillä pörssiinhän me mennään
      eiku jo tietty ollaankin. ja kaikki herkkäuskoiset huomio eiku järkevät sijoittajat huomioikaa tämä viesti on tosi.

      • ikiliki

        Heippa, laita se tilisi numero tänne, laitan heti rahaa sinne poikimaan:) Iloista antajaa,(....piip) rakastaa:)


    • tuubaa

      Joulupukkikin on uskottavampi. Kumma kun vänän kun numeroita näytetään niin se maalaisjärki katoaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe