todellisuuteen
4 ekaa byyrii hei haaroista , ihan räkäsy-tuuri maaleja , kiittäkää sitä narri-imuria jatkoon menosta
espoolla ei ole mitään jakoja levännyttä kärppiä vastaan , ei vittu yhtään mitään , nostan hattua jos yhdenkin pelin voitatte
lehtonen , osala , rajamäki ... HAH hitaita mutta kankeita , jokerit oli keskivertojengi loppujen lopuksi ... nauttikaa vielä kun ehditte nää 2 päivää . Kylmä tuuli alkaa puhaltaa pohjosesta sit lauantaina
t. jyväskylästä
Hirvee TSÄKÄ kävi jätkillä tänää
6
364
Vastaukset
- born to be alive
Puurula ei Pelannut Loistavasti Mutta bruckler Yllättti
- hudaa
Ei elämä ole sitä, että alkaa "huutamaan" solvauksia heti jos oma pää " sekoaa" tappiosta.
Olet käsittääkseni syntynyt vuonna 1995.
Ei siinä ajassa ehdi vielä oppimaan edes lukemaan joten annappa olla.Tottahan kaveri puhuu!
Blues-Tytöillä ei ole mitään jakoa Oulun Kärppiä vastaan!
No, hopea ei ole häpeä. Teille se on sama kun mestaruus, meille Kärppäläisille VAIN paras kelpaa:)
- takkumies
Millähän pätevyydellä joku rehupunttijuntti jostain jyväskylästä antaa lausuntoja? Nyt landepaukku riihelle runkkaamaan siitä.
- elämätön
haisevassa kehä-kolmosen sisällä loisiva paskamaha liittyi nähtävästi osastolle mukaan !"
Vittu sä oot pehmee
Tervetuloa essolle , täällä rautaa nousee ja stadilaiset saa TURPAAN ihan oikeesti
t. hankkijan lippis ja TIUKKAA t-paitaa keskisuomesta
vittu et stadilaiset on nauuuurettavaa jengiä , kattokaa nyt noita pelejä ja katsomossa kyyhöttäviä , hartiattomia URPOJA , ei jumalauuuta - heehehe
elämätön kirjoitti:
haisevassa kehä-kolmosen sisällä loisiva paskamaha liittyi nähtävästi osastolle mukaan !"
Vittu sä oot pehmee
Tervetuloa essolle , täällä rautaa nousee ja stadilaiset saa TURPAAN ihan oikeesti
t. hankkijan lippis ja TIUKKAA t-paitaa keskisuomesta
vittu et stadilaiset on nauuuurettavaa jengiä , kattokaa nyt noita pelejä ja katsomossa kyyhöttäviä , hartiattomia URPOJA , ei jumalauuutaVuohennussija turvenuijako se siellä huutelee? Turpaanvetelyyn tarvitaan miehiä eikä marjanpoimijoita, joten paskaa pellolle lapioimaan siitä, hopihopi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876