eli onko jollain tietoa kuinka paljon viime vuosina on vaadittu pisteitä alku valintakoe pisteet sisään päässeiltä (lukion kautta) esim stadiaan? Onko tietoa onko vaadittavat pistemäärät tänä vuonna samat kun metropolia aloittaa toimintansa?
amk tekniikka ja liikenne pisterajat?
4
3932
Vastaukset
- ..............
Pisterajat löydät koulutusnetistä kohdasta tilastot. Siellä on kaikkien amkien kaikkien koulutusohjelmien valinnan pisterajat.
Pisterajoja ei päätetä etukäteen vaan ne muodostuvat joka valinnan yhteydessä itsestään. Pisteraja on siis sen hakijan pisteet, joka on viimisenä päässyt sisälle ohjelmaan.- pöhisijä
hmm tuolta koulutusnetin tilastoista näyttää löytyvän kaikien muiden alojen pistemäärät paitsi juuri tekniikan ja liikenteen?
- kysymys.....
pöhisijä kirjoitti:
hmm tuolta koulutusnetin tilastoista näyttää löytyvän kaikien muiden alojen pistemäärät paitsi juuri tekniikan ja liikenteen?
Kerrohan, jos löydät jostain koulusta Tekniikan ja liikenteen -koulutusohjelman ;) Tilastoissa taitaapi olla kuitenkin kaikki aikaisemmat koulutusohjelmat, joiden pääsyvaatimuksena on tekniikan ja liikenteen koe...
- kyl mää ainakin...
pöhisijä kirjoitti:
löydän sieltä tekniikan ja liikenteen alankin pisteitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244