Paris oli täällä!

Paris 4ever

En voi vieläkään uskoa sitä todeksi!

4

1018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --Kukatietää--

      Tavistyttö, ei koskaan ole tehnyt mitään mainittavaa. On ainoastaan rikkaan miehen huorahtava tytär ei yhtään mitään itsessään!

      Kaiken lisäksi Paris on todella ruma. vartalo mitään sanomaton tuikku. Nenä todella ruma ja leukaperät kuin miehellä. Jalat ovat rumat ja isot (koko 44?). Sormien nivelet isot kuin reuman raiskaamat. Pukeutuu mauttomasti joko neuvostomallisiin verkkareihin tai sitten huoramaisesti. Näyttää niissä rumissa kekkosaurinkolaseissaan idiootilta.

      Jos Parisin näköinen nainen tulee kaupassa vastaan niin mitään huomiota häneen ei todelakaan kiinnittäisi, ehkä voisi vain todeta, että olipa ruman ja mitäänsanomattoman näköinen horo.

      • Paris 4ever

        Mutta onneksi Sinä, rakas ystäväni olet itse herra(?) Täydellisyys. Olet keskiluokkaisen perheen vesa. Vartalosi on täydellinen. Nenäsi on täydellinen, leuastasi puhumattakaan. Jalkasi ovat juuri sopivan kokoiset, kuin myös sormesi. Pukeudut aina asiallisesti, etkä koskaan näytä idiootilta.


      • .......
        Paris 4ever kirjoitti:

        Mutta onneksi Sinä, rakas ystäväni olet itse herra(?) Täydellisyys. Olet keskiluokkaisen perheen vesa. Vartalosi on täydellinen. Nenäsi on täydellinen, leuastasi puhumattakaan. Jalkasi ovat juuri sopivan kokoiset, kuin myös sormesi. Pukeudut aina asiallisesti, etkä koskaan näytä idiootilta.

        .....ansainnut varallisuuteni ja omaisuuteni omalla työlläni, en perimällä tai muita huoraamalla.

        Parisin kaltaisia tyhjäpäitä on maailma täynnä. Perijältä tai kuninkaalliselta ei paljoa vaadita kun kultalusikka on suussa, ei heissä ole mitään ihailtavaa. Parisin isän-isää voi ihailla, hän loi tyhjästä mittavan omaisuuden.

        Sama se miten Paris pukeutuu, tavallista tavalliseman näköinen hän on ja kauniipia tyttöjä on kadut täynnä.


      • Paris 4ever
        ....... kirjoitti:

        .....ansainnut varallisuuteni ja omaisuuteni omalla työlläni, en perimällä tai muita huoraamalla.

        Parisin kaltaisia tyhjäpäitä on maailma täynnä. Perijältä tai kuninkaalliselta ei paljoa vaadita kun kultalusikka on suussa, ei heissä ole mitään ihailtavaa. Parisin isän-isää voi ihailla, hän loi tyhjästä mittavan omaisuuden.

        Sama se miten Paris pukeutuu, tavallista tavalliseman näköinen hän on ja kauniipia tyttöjä on kadut täynnä.

        Olet varmasti ylpeä siitä, että olet oikein omalla työlläsi varallisuutesi ja omaisuutesi ansainnut, etkä penniäkään/senttiäkään ole perinyt saati huorannut. Olet varmasti ylpeä siitä?

        Jospa kuitenkin tarkistat sanakirjasta mitä se huoraaminen tarkoittaa. Tunnet varmaan myös Parisin henkilökohtaisesti, kun hänestä noin paljon tiedät. Samoin olet varmasti perehtynyt äärimmäisen tarkkaan Euroopan kuninkaallisten asioihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe