mahtavat sopia yhteen, kokemuksia?
Kauris ja leijona?
7
1660
Vastaukset
- eiih98
ei vaa toimi
- Kauris
Toimii hyvin ei kannata kauheasti tuijottaa horoskooppeihin.
- hyvin yhdistelmänä
Toimii oikein hyvin etenkin kaveripohjalta.
Jos nainen on kauris ja mies leijona, suhde on loistava.
Toisin päin rakkaussuhteessa tulee ongelmia, koska kauris on tasainen ja melko yllätyksetön, kauriin valinta perustuu järkisyihin. Luotettava kauris on ja siinä mielessä loistava valinta, että ylilyöntejä ei tapahdu, ei yleensä väkivaltaisuutta, ei suuria perheriitoja, ei äärilaitoja jne.
Siispä yhdistelmä sopii avioliittoon, mutta ei seurustelusuhteeseen. Jos menisin naimisiin, kaurismies olisi hyvä vaihtoehto. Jos haluan elää täysillä, en valitse kaurismiestä.
En osaa tätä paremmin ilmaista.- Lopun edellä
Kaverina, kyllä, avioliittoon ei... Kaurisnainen on: pedantti, itseään täynnä, ei mitenkään seksuaalinen, ei hali, ei paijaa, ei kuuntele, tuputtaa omia asioitaan, jotka ovat maailman tärkeimmät, aina oikeassa, ei näe omia virheitään eikä vikojaan jotka loppujen lopuksi ovat hänen mielestään vain sinussa... Siitä vain kauriin kanssa kimppaan jos olet masokisti ja tarvitset dominaa itsellesi. Hellyyttä et saa jollet ole ensin tehnyt hänen määrittelemänsä työlistan loppuun jos sittenkään. Ai niin, etpäs saakaan koska niiiiiin väsyttää....
- Leijonan historia
Kaveruussuhteet toimivat paremmin kuin loistavasti sukupuolista riippumatta.
Kaurismiehen kanssa voi kuitenkin leijonanaiselle tulla vilu, koska tunteen palo ja lämpö eivät ole kauriin parhaita puolia.
Leijona kaipaa loistoa ja väriä, kauris taas viihtyy yksinkertaisessa ja leijonan näkökulmasta ankeassakin ympäristössä.
Leijona tarvitsee ihmisiä ympärilleen, kauris viihtyy hyvin yksinään.
Ongelmia voipi tulla näissä seikoissa. - vierailija
... sovi. kauris hakee liikaa ns.turvallisuutta ja muutenki sitä mistä leijona ei pidä... kavereina kyllä sopii mutta ei muuten.
- bb2
Mitä tarkoitat, että kauriilla on kaikkea muutakin, mistä leijona ei tykkää? Tärkeä kysymys. Tämän naaraskauriin ympärillä kehrää ja karjuu nyt upea ulosleijona. Jalkoja ei palella vaikka jalat alta meinaa lähteäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631013Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734