Ihana ruippakulli

Minnamaaria22

Poikaystävälläni on aivan ihana ruippakulli.Olen ollut sängyssä noin sadan miehen kanssa ja ainoastaan 6 on ollut ruippakulli, eli nopeasti laskettuna 6%:lla miehistä on ruippakulli. On aivan ihanaa, kun poikaystäväni työntää ruippakullin sisääni ja alkaa nylkyttämään. Valitettavasti poiaystäväni on harvinaisen typerä ääliö, etten sanoisi vähä-älyinen kerrassaan. Siksi hän saa painua h...ttiin minun puolestani. Pari viikkoa vielä siedän hantä, koska haluan kokea tuon ihanan ruipppakullin vielä 5 kertaa. Huomenna hän taas tulee. Ihanaa. Illalla hän työntää ruippakullinsa vittuni ikeniin ja rajun nylkytyksen jälkeen roiskaisee nuljut vittuni ikeniin. Ihanaa. Sen jälkeen hän saa lähteä litomaan, sillä en siedä hänen idioottimaisia puheitaan enkä hänen ulkonevia etuhampaitaan. Mutta ensi keskiviikkona hän saa taas tulla nykimään ruippakullillaan.

6

2451

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis?

mitäs oikein tarkoitat ruippakullilla...? mitkäs ovat sen tarkemmat kuvaukset..? :D

• kyseessä

roikkuvat lötköt vitjamunat

• Impi Umpilampi
        kyseessä kirjoitti:

roikkuvat lötköt vitjamunat

löysäksi lötkömulkuksi jota pitää käsin työntää reikään.

• KÄYTÖSSÄ ON

FWLEDJU WENAHTANUT SEN SUUREMPAA KOKOA TARVIS,MUTTA MITEN? EHKÄ PITÄISI SOITTAA LAINAMIES OY:HYN JA KERTOA MITAT.

• kantensa valinnut!!!

Ei sinulla näy olevan huolen häivää kun noin oot jo monelta munaa saanut tai ottanut vai itsekö lienet antanut!!!

• Anonyymi

Viisaita sanoja

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      206
      2439
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1607
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      138
      1251
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      287
      1043
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      992
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      303
      985
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      21
      941
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      916
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      794
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      773
    Aihe