Oskar Osalasta ei tule koskaan kunnollista NHL-pelaajaa vaikka sitä nyt hehkutetaan. Osala on jäykkä mutta hidas ja hyvällä onnella se joskus pääsee jarruttelemaan jonkun Columbuksen nelosketjuun. Kannattaa käydä ne koulut loppuun kun edessä on todennäköisesti duuni rauta-ässän myyjänä.
OSKAR OSALA
4
227
Vastaukset
- Sanot?
Osala on suvereenisti Suomen paras 20-vuotias hyökkääjä. Todellinen suurlupaus joka taklauksillaan ja erinomaisella mailapelillään kellisti Jokerit.
Olisit vain iloinen että tuollaisia on, Osala, Pesonen ja Leino ovat juuri niitä januja joita Suomi tarvitsee säilyttääkseen kasvonsa hyvänä kiekkomaana, niin NHL:ssä kuin maaotteluissakin.- selde rulettaa
Pesonen ja Leino ovat nimenomaan jannuja joita Suomi tarvitsee. Mutta Osala, kankea mutta hidas...miten noi ominaisuudet auttaa Suomea NHL:ssä tai maaotteluissa?
Ja jos Osala on suvereenisti Suomen paras 20-vuotias hyökkääjä niin eipä mene hyvin: Osalalla ei ole minkäänlaista mailatekniikkaa ja Osala on liian hidas NHL:ään...enpä jaksa uskoa että Osalalla tulee olemaan mitään roolia ison rapakon takana, ehkä se joskus pääsee johonkin väsyneeseen maajoukkueturnaukseen... - Nordic-man
selde rulettaa kirjoitti:
Pesonen ja Leino ovat nimenomaan jannuja joita Suomi tarvitsee. Mutta Osala, kankea mutta hidas...miten noi ominaisuudet auttaa Suomea NHL:ssä tai maaotteluissa?
Ja jos Osala on suvereenisti Suomen paras 20-vuotias hyökkääjä niin eipä mene hyvin: Osalalla ei ole minkäänlaista mailatekniikkaa ja Osala on liian hidas NHL:ään...enpä jaksa uskoa että Osalalla tulee olemaan mitään roolia ison rapakon takana, ehkä se joskus pääsee johonkin väsyneeseen maajoukkueturnaukseen...Jos Osala on hidas ja muutenkin huono, niin ei häntä silloin valita NHL:ään. Kyllähän siellä on aika tarkka seula, ei sinne ketä tahansa oteta.
Kaikki jotka sinne pääsee, täytyy olla hyviä.
- Anonyymi
Noh miten kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374