OSKAR OSALA

selde rulettaa

Oskar Osalasta ei tule koskaan kunnollista NHL-pelaajaa vaikka sitä nyt hehkutetaan. Osala on jäykkä mutta hidas ja hyvällä onnella se joskus pääsee jarruttelemaan jonkun Columbuksen nelosketjuun. Kannattaa käydä ne koulut loppuun kun edessä on todennäköisesti duuni rauta-ässän myyjänä.

4

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanot?

Osala on suvereenisti Suomen paras 20-vuotias hyökkääjä. Todellinen suurlupaus joka taklauksillaan ja erinomaisella mailapelillään kellisti Jokerit.

Olisit vain iloinen että tuollaisia on, Osala, Pesonen ja Leino ovat juuri niitä januja joita Suomi tarvitsee säilyttääkseen kasvonsa hyvänä kiekkomaana, niin NHL:ssä kuin maaotteluissakin.

• selde rulettaa

Pesonen ja Leino ovat nimenomaan jannuja joita Suomi tarvitsee. Mutta Osala, kankea mutta hidas...miten noi ominaisuudet auttaa Suomea NHL:ssä tai maaotteluissa?
        Ja jos Osala on suvereenisti Suomen paras 20-vuotias hyökkääjä niin eipä mene hyvin: Osalalla ei ole minkäänlaista mailatekniikkaa ja Osala on liian hidas NHL:ään...enpä jaksa uskoa että Osalalla tulee olemaan mitään roolia ison rapakon takana, ehkä se joskus pääsee johonkin väsyneeseen maajoukkueturnaukseen...

• Nordic-man
        selde rulettaa kirjoitti:

Pesonen ja Leino ovat nimenomaan jannuja joita Suomi tarvitsee. Mutta Osala, kankea mutta hidas...miten noi ominaisuudet auttaa Suomea NHL:ssä tai maaotteluissa?
        Ja jos Osala on suvereenisti Suomen paras 20-vuotias hyökkääjä niin eipä mene hyvin: Osalalla ei ole minkäänlaista mailatekniikkaa ja Osala on liian hidas NHL:ään...enpä jaksa uskoa että Osalalla tulee olemaan mitään roolia ison rapakon takana, ehkä se joskus pääsee johonkin väsyneeseen maajoukkueturnaukseen...

Jos Osala on hidas ja muutenkin huono, niin ei häntä silloin valita NHL:ään. Kyllähän siellä on aika tarkka seula, ei sinne ketä tahansa oteta.
        Kaikki jotka sinne pääsee, täytyy olla hyviä.

• Anonyymi

Noh miten kävi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8236
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4438
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4048
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      50
      3175
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3086
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2840
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2506
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2009
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1986
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      1923
    Aihe