Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

TOIMISTOTYÖ=MITÄ PÄÄLLE?

sammahär

Olen aloittamassa työt, oppisopimuksella. Asiakaspalvelu/toimistotyö kyseessä. Firmassa työskentelee 40-60vuotiaita, pääasiassa naisia. Pukeutuvat siististi, tyylikkäästi, ei kuitenkaan liian "voimakkaasti".. Ja minä olen vaaleaverikkö pitkät hiukset, tykkään meikata.. paljonkin.. :s käytän aika paljastaviakin vaatteita ja korkeita korkoja.. Joten nyt kaipaan vinkkejä, miten pukeutua asiallisesti ja siististi.. :) Hiukset, meikki, vaatteet, kengät.. KIITÄN VASTAUKSISTANNE JO ETUKÄTEEN! TÄSTÄ ON SUURI APU!!!! :o) En halua näyttää ihan bimboblondi teiniltä.. enkä myöskään halua alkaa muistuttaa harmaata hiirulaista.. Kaikki vinkit tervetulleita!! :)

4

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkuu

      edes jotain vinkkejä, maanantaina alkaa..

    • CatWalk

      Number 1 vinkkinä voisin sanoa, että hillityn tyylikäs ulkoasu ja pukeutuminen toimii business/toimistomaailmassa aina. Jos kyseessä on tavallista toimistotyötä eikä sisällä esim. edustustehtäviä jne., ei myöskään ole suotavaa pukea liian paljastavaa tai räikeää asua. Esim. hyvinistuva jakkupuku tyylikäs paitis asuun sopivat kävelykengät sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen. Rennompaakin pukeutumista voi käyttää, kunhan asu on siisti, puhdas eikä liian paljastava.

      Onnea matkaan uudessa työpaikkassasi!

      • tstossa töissä

        aina sukkahousut tai pitkät sukat. Jos nimittäin haluat olla asiallisesti pukeutunut. Paljaat jalat kuuluvat lähinnä Neuvostoliittoon ja Itä-Saksaan joissa tekniikka ja rahat eivät riittäneet asialliseen pukeutumiseen.
        Suosittelen alkuun jotain "perusasua" ja kun olet tutustunut paremmin talon tapoihin olet paljon varmempi valitsemaan omanlaisiasi vaatteita.


    • viiviliini

      sietä titty kannattaa katsoa millai muut pukeutuvat, muttei kuitenkaan kopioida kenenkään tyyliä...

      Hiukset siististi ponnarille tai osa hiuksista kiinni tai suorana auki ja latvat sisään tai ulos taivutettuna..

      ei liikaa meikkiä, ei voimakkaan värisiä luomivärejä! tai huulipunia! ei liikaa hajuvesiä.

      suoria housuja tai tarpeeksi pitkiä hameita siis polveen ja siistejä paitoja ei niin että tissit näkyy!
      paita puseroita tai neuleita.. kesällä pikee piadat on kivoja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe