Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mahdoton Oinas!?

Johanna72

Onko tosiaan niin, kuin viesteistä saa kuvan, ettei oinas sovi kenenkään kanssa yhtään mihinkään?

8

3714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      mielestäni juuri näin on. sitä ihmettelen että KENEN kanssa sitten sopii?onko heitä olemassa???ihan oikeasti?? mukamas oinaat tulevat kaikkien kanssa juttuun,juup,juttua ehkä on,muttei muuta ei pitemmän päälle mitään.kaverisuhteissakin..ongelmia..ongelmia.. boheemielämäntyyli ym..
      sen voin sanoa,että ehkä sukulaisen kanssa menee ihan ok..mutta pitemmän pääle siinäkin on tullu ongelmaa.kokemusta on.
      t.oinasmies

      • Samaa mieltä.

        Ihastuin kovasti Oinaaseen.Melkein rakastuin. Ei onnistunut.Onnistuu, jos elää Oinaan ehdoilla, kukapa nainen sellaista hyväksyy.


      • nainen...

        ja elämän tyyliltäni kaikkea muuta kuin boheemi. Luonnetta kyllä löytyy, mutta ei ongelmia suhteissa ystäviin,sukulaisiin tai mieheen. Miehen pitää vaan osata vetää oikeista naruista, ja saa silloin oinasnaisesta hyvän otteen. Koti ja perinteiset arvot ovat myös kunnossa.


    • ja kaksonen mies

      sopivat hyvin yhteen :=)

    • vallan mainiosti

      oinas nainen ja kaksosmies :)

    • vesinaistiina

      oinas melkein kaikkin kanssa YLEISELLÄ tasolla.
      Narsisti-Oinaat on erikseen, jotka ovat ihan mahdottomia kaikille.
      Oinas menee hyvin yksiin ilman merkkien (kaksonen, vesimies) kanssa. Itselläni on kokemusta kahdesta oinas-miehestä, ja olivat elämäni helpoiten toimineita suhteita. Onhan oinas tulinen ja johtajatyyppi, mutta todellakin niitä harvoja miehiä, joiden kanssa saattoi oikeasti keskustella.

      Oinaan kanssa pitää olla itse vahva ja itsenäinen, ja osata asettaa oinaalle kunnon vastus. Sitten alkaa oinas-mies kunnioittaa, ja suhteesta voi tulla hyvä. Itsekeskeinen totisesti on, mutta ymmärtää kyllä puhetta. Kannattaa suoraan sanoa, mikä menee vikaan, ja tosiaan artikuloida hyvin selkeästi. Kyllä oinas VIIMEISTÄÄN sitten huomioi, ja alkaa kunnioittaa eritavalla. Se, että saa oinaan kunnioituksen osakseen, on mukava olotila. Silloin ei oinaan rakkaudella ja intohimolla ole rajaa.

      • oinasnainen minäkin

        Osuit kyllä todella hyvin oikeaan oinaan kanssa...puhuit kyllä miehestä, mutta sanoisin että sama pätee oinasnaiseen. Itsellä on pitkä, pitkä avioliitto vesimiehen kanssa...ei aina helppoa, mutta sujuu suuremmitta ongelmitta. Viihdymme toistemme seurassa. Annamme myös molempien kaipaamaa vapautta riittävästi...mustasukkaiset älkööt vaivautuko..oinaisnainen ainakin on niin sosiaalinen että herkästi mustasukkainen voisi kuvitella jotain ihan muuta kuin mistä oikeasti on kyse.


    • mustasilsus

      Oinas on hyvä kumppani.Antaa kaikkensa niin kauan kuin on rakastanut ja saanut vastarakkautta. Olemme vaikeita ja haastavia, sitä ei voi kieltää..määräileviä ja muka kaikesta tietäviä, mut meidänkin sisällä on herkkyys ja yksinäisyys. Johtajuus on on yksinäistä..kenet siihen kaveriksi..
      Oinas poltta harvoin "siipiään" mut joskus niin käy.. Minulle neitsyt miehen kanssa, nuorempi minua ja en ole itse digannut neitsyttä koskaan..
      Voihan itkut, kun tästä selviäisi.. Ensimmäinen jättö minulle tai siis tulin jätetyksi.. haavoittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe