Mersuni (tosi tervepeltinen W124) maalauttaminen Tallinnassa maksaisi Tallinna-Palvelun (www.tallinnapalvelu.com) kautta kuulemma 1100-1400 euroa ja siitä *alaspäin*, ts. tuo olisi maalaustyön hinta kalleimmassa ja parhaimmassa paikassa. Tallinnassa nyt tulee muutenkin käytyä eli vienti ei ole ongelma mutta onko tuo hinta edullinen, mihin hintaan olette saaneet Mersunne kotimaassa maalautettua (ja olitteko tyytyväisiä lopputulokseen)? Halvinta paikkaa en ole tosin etsimässä, olen valmis maksamaan hiukan siitä että olen tyytyväinen lopputulokseen.
Mitä maksaa Mersun maalaus Suomessa?
8
2850
Vastaukset
- 1900€
mun maalaus maksoi n. 1900€, sisältäen hiukan peltihommia ja uuden oikean puolen lokasuojan (ihan paska, motonetista). pinta on todella mainio.
- nih
Ei mersu, mutta vastaavan kokoinen, BMW E28: etulokasuojan vaihto, etuoven alakulman paikkaus, takaoven painuman oikaisu ja ylimaalaus 900 euroa, kuitilla. Ja jälki kympin arvoista.
Kannattanee laajentaa hakua pääkaupunkiseudun ulkopuolelle...- Mersumies69
Pakko kommentoida, että tälleen 15vuoden päästä niin pelkkä ylimaalaus maksaa 8000tuhatta euroa😂 On vähän hinnat nousseet
- Anonyymi
Mersumies69 kirjoitti:
Pakko kommentoida, että tälleen 15vuoden päästä niin pelkkä ylimaalaus maksaa 8000tuhatta euroa😂 On vähän hinnat nousseet
6000-10000€ joo kuittihinnat auton ylimaalauksesta, ei oikein kannata lankkumersuja maalautella, no 500E mallia ehkä.
- Anonyymi
Mersumies69 kirjoitti:
On nousseet jos maksaa 8 000 000 euroa !!!
- Anonyymi
Miranoolia pintaan nii vanhakin näyttää nuoremmalt, vai oliko panua :)
- Anonyymi
Mites 2024 hinnat + 25,5% alv ?
- Anonyymi
Jokerilla 🃏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait993586Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1082225Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso52029Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani81794- 361506
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581006Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36940Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70892Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47850Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4827