Mitä maksaa Mersun maalaus Suomessa?

W124

Mersuni (tosi tervepeltinen W124) maalauttaminen Tallinnassa maksaisi Tallinna-Palvelun (www.tallinnapalvelu.com) kautta kuulemma 1100-1400 euroa ja siitä *alaspäin*, ts. tuo olisi maalaustyön hinta kalleimmassa ja parhaimmassa paikassa. Tallinnassa nyt tulee muutenkin käytyä eli vienti ei ole ongelma mutta onko tuo hinta edullinen, mihin hintaan olette saaneet Mersunne kotimaassa maalautettua (ja olitteko tyytyväisiä lopputulokseen)? Halvinta paikkaa en ole tosin etsimässä, olen valmis maksamaan hiukan siitä että olen tyytyväinen lopputulokseen.

10

2950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1900€

mun maalaus maksoi n. 1900€, sisältäen hiukan peltihommia ja uuden oikean puolen lokasuojan (ihan paska, motonetista). pinta on todella mainio.

• nih

Ei mersu, mutta vastaavan kokoinen, BMW E28: etulokasuojan vaihto, etuoven alakulman paikkaus, takaoven painuman oikaisu ja ylimaalaus 900 euroa, kuitilla. Ja jälki kympin arvoista.
      Kannattanee laajentaa hakua pääkaupunkiseudun ulkopuolelle...

• Mersumies69

Pakko kommentoida, että tälleen 15vuoden päästä niin pelkkä ylimaalaus maksaa 8000tuhatta euroa😂 On vähän hinnat nousseet

• Anonyymi
        Mersumies69 kirjoitti:

Pakko kommentoida, että tälleen 15vuoden päästä niin pelkkä ylimaalaus maksaa 8000tuhatta euroa😂 On vähän hinnat nousseet

6000-10000€ joo kuittihinnat auton ylimaalauksesta, ei oikein kannata lankkumersuja maalautella, no 500E mallia ehkä.

• Anonyymi
        Mersumies69 kirjoitti:

On nousseet jos maksaa 8 000 000 euroa !!!

• Anonyymi00009
        Mersumies69 kirjoitti:

Noussut on jos tosiaan hinta on 8000 000 euroa!

• Anonyymi

Miranoolia pintaan nii vanhakin näyttää nuoremmalt, vai oliko panua :)

• Anonyymi

Mites 2024 hinnat + 25,5% alv ?

• Anonyymi

Jokerilla 🃏

• Anonyymi00010

Sikamaisen kallista on. Kai nuo maalaushommat on nykyään suunnattu vain vakuutusyhtiön maksamiin kolarikorjauksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      161
      8398
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      446
      7512
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3590
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3019
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2685
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    8. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      37
      2021
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1540
    Aihe