Satunnaiseen vapaa-ajan veneilyyn/uisteluun
ja mahdolliseen verkon/katiskan laskemiseen!
Vene kulkisi varmaan kevytperävaunulla,
perävaunun pit. 275 ja lev. 162 ja moottorin 22 kg voisi nostaa takakonttiin,
vai onko öljyn vuotovaara?
Suvi 395:teen saa ilmeisesti myös airot?
Ajattelin alla olevaa pakettia hinta noin 2000 EUR:
Suvi 395 SM 2008 ja Yamaha F4 Amhs, 4-tahti 2008
Pituus 3.95 m, leveys 1.42 m, paino 82 kg, kantavuus 3. Moottorisuos. 2 - 5 hv.
Ps onko muita hyviä ehdotuksia?
Tai esim. kumivene, pajonko vastaava kumivene tälle moottorille maksaa?
Sisävesille venepaketti
11
2596
Vastaukset
- taisin keksiä
Kokeile pahvilaatikkoa.
- Suvi 395
Saisiko asialliseen kysymykseen asiallisen vastauksen!
Onhan tämä veneilyfoorumi?- mutta....
On tämä venefoorumi, mutta tänne on pesiytynyt ihmeellisiä häiriköitä. Yhtä asiallista vastausta kohti tulee 5 - 10 kpl pelkkää v-ttuilua.
Venepakettisuunnitelmasi vaikuttaa ihan tarpeisiisi suunnitellulta. Jos ei irtotankkimahdollisuus ole tärkeä, pienempi 2-3 heppainen nelarikone voisi olla vielä kätevämpi. Eli siis kevyempi. - Suvi 395
mutta.... kirjoitti:
On tämä venefoorumi, mutta tänne on pesiytynyt ihmeellisiä häiriköitä. Yhtä asiallista vastausta kohti tulee 5 - 10 kpl pelkkää v-ttuilua.
Venepakettisuunnitelmasi vaikuttaa ihan tarpeisiisi suunnitellulta. Jos ei irtotankkimahdollisuus ole tärkeä, pienempi 2-3 heppainen nelarikone voisi olla vielä kätevämpi. Eli siis kevyempi.Tämän sairauden ( diagnoosin )
taudinmäärityksen jälkeen,
ensimmäinen vastaus joka koski kysymystäni.
Käytettyäkin 2-3 h venettä, pituus 375 ja leveys 145 olen ajatellut
saisin noin 600 EUR
ja siihen se ehdottamasi vaikka Yamaha F2,5 AMHS kiintosäiliö,
vaihteet eteen vapaa vesijäähdytys
hinta 690 EUR.
Tämä olisi varmaan kevyempi kantaa ( ei ole tarvetta irtosäiliölle )
Vai löytyykö tohatsulta tai joltain muulta vastaavaa uutta nelitahtista?
Ps olen noviisi näissä veneasioissa,
nyt vapaaherrana on aikaa puutarhan hoidon lisäksi
vaikka pienimuotoiseen uistelu ym kalastukseen. - Tietämätön tietäjä
Suvi 395 kirjoitti:
Tämän sairauden ( diagnoosin )
taudinmäärityksen jälkeen,
ensimmäinen vastaus joka koski kysymystäni.
Käytettyäkin 2-3 h venettä, pituus 375 ja leveys 145 olen ajatellut
saisin noin 600 EUR
ja siihen se ehdottamasi vaikka Yamaha F2,5 AMHS kiintosäiliö,
vaihteet eteen vapaa vesijäähdytys
hinta 690 EUR.
Tämä olisi varmaan kevyempi kantaa ( ei ole tarvetta irtosäiliölle )
Vai löytyykö tohatsulta tai joltain muulta vastaavaa uutta nelitahtista?
Ps olen noviisi näissä veneasioissa,
nyt vapaaherrana on aikaa puutarhan hoidon lisäksi
vaikka pienimuotoiseen uistelu ym kalastukseen.Suzukin 2,5-heppainen on tainnut voittaa useamman testin. Se on myös kevyt, vain 13-kiloinen. Hintakaan ei ole paha.
http://www.suzukifinland.com/marine/ - Suvi 395
Tietämätön tietäjä kirjoitti:
Suzukin 2,5-heppainen on tainnut voittaa useamman testin. Se on myös kevyt, vain 13-kiloinen. Hintakaan ei ole paha.
http://www.suzukifinland.com/marine/Katselin kahta muutakin moottoria!
Yjamaha on melko painava ( 22 kg ) kannettavaksi.
Kannan mieluummin itse pois, kelpaisi varmaan muillekin!
Honda on kylläkin kevyt 12-13 kg,
mutta esimerkiksi hitaaseen ajoon ( uisteluun ) se ei sovellu keskipakoiskytkimen takia!
Oma mielipide!
En ala jyrsiimään potkurin lapoja, enkä heitä ankkuria ( ämpäriä ) jarruksi!
Takuut Hondalla ja Suzukilla on 4-5 v, Yjamahalla ilmeisesti 2 v.
Kiitos ehdotuksesta "Tietämättömälle"!
Ps hinnat ovat 595-680 EUR haarukassa!
- myyjä51
Jos haluat helposti siirrettävän kevyen veneen, niin minulla olisi yksi tarjolla. 3 metriä pitkä ja 1,2 metriä leveä lasikuituinen soutuvene. Veneessä tasaperä, painoa noin 40 kg. Viime kesänä tehty, eikä ole ollut kertaakaan vesillä. Hintaa tulisi 500€ ja nouto Hämeenlinnan suunnalta. Voin lähettää kuvia sähköpostiisi jos kiinnostaa.
- myyjä51
Jos haluat helposti siirrettävän kevyen veneen, niin minulla olisi yksi tarjolla. 3 metriä pitkä ja 1,2 metriä leveä lasikuituinen soutuvene. Veneessä tasaperä, painoa noin 40 kg. Viime kesänä tehty, eikä ole ollut kertaakaan vesillä. Hintaa tulisi 500€ ja nouto Hämeenlinnan suunnalta. Voin lähettää kuvia sähköpostiisi jos kiinnostaa.
- Suvi 395
Mutta paketti on jo valmis!
Ostin 385 cm tasaperäveneen.
Sinut veneesi olisi olut harkinnan arvoinen. - myyjä51
Suvi 395 kirjoitti:
Mutta paketti on jo valmis!
Ostin 385 cm tasaperäveneen.
Sinut veneesi olisi olut harkinnan arvoinen.No ei voi mitään. Täytyy nyt alkaa kauppaamaan tuota vähän ahkerammin, kun nyt sesonki on päällä. Hyviä veneilyjä ja kalansaaliita sulle.
- juurikin
tuon Suvi 395 ja perään laitan Tohatsun 5hp nelitahti moottorin,mukava uistella. Nähtäväksi jää sitten miten toimii täydellä kaasulla,myyjä kyllä vakuutti että veneen pitäisi olla tuon moottorin kanssa toimiva paketti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103