hei! olen 9v ja olen kuopiosta käyn tallilla jonka nimi on peikkometsä se on kiva talli ja siellä on paljon hevosia kaikista eniten tykkän mörri-möykystä sitä sanotaan mököksi se on hirveän iso siellä on myös toinen ihana hevonen sen nimi on velho se on keski kokoinen ja ihanan värinen ja siellä on myös masa sillä ratsasti ensimmäisen kerran siellä tallilla se oli ihanaa käykää tekin joskus siellä tallilla se on kiva talli ja se on kuopiossa enenmpää en kerro.käykää niin tiedätte
peikko metsä
3
295
Vastaukset
- VaaleaSuomenhevonen
sillä kamuni kertoi et siellä on tallin seinille maalattu peikon kuvia ja kaikki saa hölkötellä pitkin peltoja ilman kypärää. siitä on tosin jo aikaa sillä esimerkiksi kuopiossa sijaitseva savisaari on uudistunut maneesi on rakennettu,tunnit ovat tasokkaampia (tiedän koska opettaja käy valmentamassa minua kotona)
- pegasos
Kävin ennen ko. tallilla eikä taso kyllä päätä huimannut...
Nykyään talli on ilmeisesti parantunut ja saatu koulutettuja opettajia.
Ei siellä kyllä ainakaan ilman kypärää ratsastella (eikä peltojakaan ole...)
tallilla on myös kotisivut:
www.peikkometsanratsastuskoulu.fi - deebee
Olen itsekkin joskus pienenä käynyt saviskassa ja johtuisko ihan siitä, etten sillon tajunnu miten kamalan ahdas se talli on! Kävin siellä pitkästä aikaa piipahtamassa tässä jokunen aika sitten ja järkytyin kun menin sinne talliin -> se on niin auttamottoman ahdas ja hevosten koppeja on väsätty joka h****tin nurkkaan, jopa entisen lantalan paikalle. itse en viihtyisi enää niin ahtaassa tallissa, kun on tottunut siihen, ettei hevosen kanssa tarvitse pujotella käytävällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241