...

anna...

Tietääkö kukaan millaisia vesimiehet ovat mustasukkaisina? Miten se vaikuttaa varsinkin suhteen alussa??

10

1650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedetään

mustasukkaisuus suhteen alussa on ok, mutta jos se muuttuu pahemmaksi, se on suhteen loppu näkyvissä pian.
      Vesimiehet eivät kestä mustasukkaisuutta, ei omaansa eikä kumppanin.

• elämän karikoissa

Sitä veskari ei kestä yksin.Aina on oltava olkapää,johon nojata...ja jos sitä ei ole,veskarille käy huonosti.

• mun...

sitten käy kun ei ole ollut olkapäätä johon nojata kahdeksaan vuoteen.. :P vielä mä ainakin hengissä olen.. ;) pahin sitten varmaan edessä.

• mun....

sitten käy kun ei ole ollut olkapäätä johon nojata kahdeksaan vuoteen.. :P vielä mä ainakin hengissä olen.. ;) pahin sitten on varmaan edessä..

• näin..
        mun.... kirjoitti:

sitten käy kun ei ole ollut olkapäätä johon nojata kahdeksaan vuoteen.. :P vielä mä ainakin hengissä olen.. ;) pahin sitten on varmaan edessä..

Eipä ole tarvinnut paljoa nojata olkapäihin vaikka vaikeeta on ollutkin.Tää veskarimies on pärjännyt hyvin omillaan.

• tulisateessa
        näin.. kirjoitti:

Eipä ole tarvinnut paljoa nojata olkapäihin vaikka vaikeeta on ollutkin.Tää veskarimies on pärjännyt hyvin omillaan.

Ja siis hyvin on mennyt? Mukava kuulla tuollaista, sillä teillä oikeastaan on ollut vaikeaa. Neptunus veskarissa vuodesta 1998 ja aina 2012 saakka. Saturnus oppositiossa leijonassa syksyyn 2007 saakka. Ei teillä ole voinut mennä hyvin ;)

• sanoa kyllä
        tulisateessa kirjoitti:

Ja siis hyvin on mennyt? Mukava kuulla tuollaista, sillä teillä oikeastaan on ollut vaikeaa. Neptunus veskarissa vuodesta 1998 ja aina 2012 saakka. Saturnus oppositiossa leijonassa syksyyn 2007 saakka. Ei teillä ole voinut mennä hyvin ;)

etkä yhtää liiottele. Aika hyvin on saanut asiat kuitenkin pysymään kasassa ilman sitä olkapäätä, vaikka se näennäisesti olis ollutkin paikalla...olevinaan ainakin.
        Josko nyt sitten kertoisit, koska tämä tulisade alkaisi edes pikkusen heliittämään? Alkaa meinaan kypsyttämään, mutta periksi en anna :)

• niin että
        sanoa kyllä kirjoitti:

etkä yhtää liiottele. Aika hyvin on saanut asiat kuitenkin pysymään kasassa ilman sitä olkapäätä, vaikka se näennäisesti olis ollutkin paikalla...olevinaan ainakin.
        Josko nyt sitten kertoisit, koska tämä tulisade alkaisi edes pikkusen heliittämään? Alkaa meinaan kypsyttämään, mutta periksi en anna :)

Neptunus heiluttelee helmikuun puolenvälin veskareita. Se tuo mukanaan epärealistisia haaveita. Jarruna ollut saturnus on jo mennyt pois-

• näin on..
        tulisateessa kirjoitti:

No ei ole hyvin mennyt,mutta pärjätty on kuitenkin ilman sitä olkapäätäkin.

• ei tunnista

sanaa "mustasukkaisuus" omakseen.. suhde ei edes pääsisi alkamaan mikäli minkään tasoista luottamusta ei olisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3868
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1314
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1245
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1085
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      961
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      881
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      811
    9. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      811
    10. Voi luoja että pelkään

Että kohta sulla on joku toinen kun oot niin hyvännäköinen nainen. Joku rohkempi sut vielä vie 💔
      Ikävä
      30
      727
    Aihe