Tietääkö kukaan millaisia vesimiehet ovat mustasukkaisina? Miten se vaikuttaa varsinkin suhteen alussa??
...
10
1626
Vastaukset
- tiedetään
mustasukkaisuus suhteen alussa on ok, mutta jos se muuttuu pahemmaksi, se on suhteen loppu näkyvissä pian.
Vesimiehet eivät kestä mustasukkaisuutta, ei omaansa eikä kumppanin.- elämän karikoissa
Sitä veskari ei kestä yksin.Aina on oltava olkapää,johon nojata...ja jos sitä ei ole,veskarille käy huonosti.
- mun...
sitten käy kun ei ole ollut olkapäätä johon nojata kahdeksaan vuoteen.. :P vielä mä ainakin hengissä olen.. ;) pahin sitten varmaan edessä.
- mun....
sitten käy kun ei ole ollut olkapäätä johon nojata kahdeksaan vuoteen.. :P vielä mä ainakin hengissä olen.. ;) pahin sitten on varmaan edessä..
- näin..
mun.... kirjoitti:
sitten käy kun ei ole ollut olkapäätä johon nojata kahdeksaan vuoteen.. :P vielä mä ainakin hengissä olen.. ;) pahin sitten on varmaan edessä..
Eipä ole tarvinnut paljoa nojata olkapäihin vaikka vaikeeta on ollutkin.Tää veskarimies on pärjännyt hyvin omillaan.
- tulisateessa
näin.. kirjoitti:
Eipä ole tarvinnut paljoa nojata olkapäihin vaikka vaikeeta on ollutkin.Tää veskarimies on pärjännyt hyvin omillaan.
Ja siis hyvin on mennyt? Mukava kuulla tuollaista, sillä teillä oikeastaan on ollut vaikeaa. Neptunus veskarissa vuodesta 1998 ja aina 2012 saakka. Saturnus oppositiossa leijonassa syksyyn 2007 saakka. Ei teillä ole voinut mennä hyvin ;)
- sanoa kyllä
tulisateessa kirjoitti:
Ja siis hyvin on mennyt? Mukava kuulla tuollaista, sillä teillä oikeastaan on ollut vaikeaa. Neptunus veskarissa vuodesta 1998 ja aina 2012 saakka. Saturnus oppositiossa leijonassa syksyyn 2007 saakka. Ei teillä ole voinut mennä hyvin ;)
etkä yhtää liiottele. Aika hyvin on saanut asiat kuitenkin pysymään kasassa ilman sitä olkapäätä, vaikka se näennäisesti olis ollutkin paikalla...olevinaan ainakin.
Josko nyt sitten kertoisit, koska tämä tulisade alkaisi edes pikkusen heliittämään? Alkaa meinaan kypsyttämään, mutta periksi en anna :) - niin että
sanoa kyllä kirjoitti:
etkä yhtää liiottele. Aika hyvin on saanut asiat kuitenkin pysymään kasassa ilman sitä olkapäätä, vaikka se näennäisesti olis ollutkin paikalla...olevinaan ainakin.
Josko nyt sitten kertoisit, koska tämä tulisade alkaisi edes pikkusen heliittämään? Alkaa meinaan kypsyttämään, mutta periksi en anna :)Neptunus heiluttelee helmikuun puolenvälin veskareita. Se tuo mukanaan epärealistisia haaveita. Jarruna ollut saturnus on jo mennyt pois-
- näin on..
tulisateessa kirjoitti:
No ei ole hyvin mennyt,mutta pärjätty on kuitenkin ilman sitä olkapäätäkin.
- ei tunnista
sanaa "mustasukkaisuus" omakseen.. suhde ei edes pääsisi alkamaan mikäli minkään tasoista luottamusta ei olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1297676Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?937244Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit307170Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t66340Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t736321Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1115687Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?465458Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa705313Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus475180Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv194985