Suutelu ei tunnu miltään?

miksi?

Miksi suuteleminen ei tunnu miltään? Miksi se välillä tuntuu velvollisuudelta sitä toista kohtaan kun tietää toisen nauttivan ja haluaa sallia tämän hänelle? Onhan se ihan OK mutta en mitään älytöntä nautintoa siitä saa että haluaisin jatkuvasti suudella uudelleen ja uudelleen. Mikä tässä on oikein vikana? Kuitenkin pidän hänestä ja läheisyyttä on myös muissa muodoissa ja muutenkin kaikki on hyvin.

6

2331

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla..

Suutelu ei tunnu miltään. Mutta johtuuko siitä, ettei tunne tarpeeksi vahvasti tai rakasta? Tai kun on rakastunut ihmiseen, jo pelkkä hyvin lähellä oleminen huumaannuttaa, voisi kuvitella että suuteleminenkin on silloin melkein taivaallista...

• kans......................

En saa minkäänlaisia kicksejä suutelusta. En ole koskaan saanutkaan. Ei vaikka olisi rakas ja läheinen tai joku muu. Ei se vaan tunnu miltään missään.

• taivaallista!
        kans...................... kirjoitti:

En saa minkäänlaisia kicksejä suutelusta. En ole koskaan saanutkaan. Ei vaikka olisi rakas ja läheinen tai joku muu. Ei se vaan tunnu miltään missään.

vooi että, eilen juuri sain taivaallisen suudelman, vaikka olinkin hieman kännissä ja tämä mieskin oli... Eikai se paljon kummiskkaan ollut kun ei halunnut seksiä, suuteli vain kiihkeästi.. ;)

• Muame
        kans...................... kirjoitti:

Onhan meitä. Minäkään en pidä suutelemisesta. yleensä ei tunnu miltään, joskus suorastaan vastenmieliseltä.
        Jonkinlaista kemian puutetta se kai on, koska jotkut harvat kerrat jonkun satunnaisen tyypin kanssa spontaani suuteleminen on tuntunut tosi kivalle.

• pakko vastata...

Totaa... Omalla otannalla luokittelisin tunnevammaiseksi ihmisen joka ei saa mitään irti pussailusta... Enkä haluasi seukkailla sellaisen kaa, mieluummin yksin...

Pussailu vaatii läheisyyttä, välittämistä ja vastavuoroisuutta. Esim. narsistiset ihmiset pussaa silleen mekaanisesti ja tökkivästi, eikä kumpikaan nauti siitä...

• adfdsa

mulla menee taas sillee, että jätkäni haluaa suudella melkein koko ajan, itse en innostu melkein ikinä, paitsi hmm, noin kerran-kaks päivässä tulee sellanen että PAKKO suudella ja kiihkeästi, pikku pusuja kun herrani on kerjäämässä ihan koko ajan mutta minua kun asia ei kauheasti aina innosta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      66
      4211
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3989
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3502
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2943
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2739
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2532
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2174
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      13
      1267
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      155
      1200
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1016
    Aihe