Ollaanko me naiset parempia suuteleen?

Urheilupimu

Minusta tuntuu etteivät miehet osaa suudella, joskus nuorempana (15 vuotiaana) Tein kielisuudelmaa jonkun
pojan kanssa. Minusta tuntui ettei hän osannut kielisuudelmaa kunnolla.

7

2592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan..

..aivan väärää kieltä. Miehet pitävät vain häpykielestä, ja kun sen työntää miehen suuhun, niin joka ainoa osaa tehdä sille juuri sitä mitä pitääkin....nuolla, imeä, lutkuttaa, lirputtaa....eli opettele tarjoamaan sitä, mitä miehet sinulta haluaa....

• Kieli suuhun

No mutta, opeta ihmeessä. Ei se ole mikään synnynnäinen taito.
      Osaavatko naiset paremmin. Oletko suudellut naista, että voit vertailla. :)

• Urheilupimu

Olen nainen, lukisit viestini kokonaan.

• Kokeile sitä näin
        Urheilupimu kirjoitti:

Joo-joo, sä kysyit näin: "Ollaanko me naiset parempia suuteleen?"

Noh, se selviää, kun sä suutelet naisen kanssa. Jos hän suutelee yhtä hyvin kuin sä niin vastaus on kyllä. Mutta jos hän suutelee sua huonommin niin silloin se johtuu siitä, että sä suutelet itse paremmin ja hän itse ei ole oppinut suutelemaan tarpeeksi hyvin.

Eli siitä vain testaamaan - ja kielaria suutelemaan naisen kanssa. :)

• ........
        Urheilupimu kirjoitti:

taidat olla myös blondi

• ...

teit kielisuudelman joskus 15-vuotiaana jonkun pojan kanssa ja nyt tuntuu siltä (vähän vanhempana) ettei hän osannutkaan tehdä kielaria? :D

• muka sukupuolen mukaan

paremmuutta verrata? Eiköhän se ole harjoiteltu taito sekin.
      Minä sanon suoraan etten osaa suudella. Miksikö? Minulla on ollut aina sellainen mies, joka ei ole joko pitänyt suutelemisesta tai on pitänyt pusuttelusta (suukottelusta). Nyt uuden miehen kanssa olen ihan pihalla siitä mitä hänen huulien ja kielen kanssa pitäisi tehdä..! En todellakaan osaa vastata hänen suudelmiin =/ . en tiedä pitäisikö yrittää tunkea kieltä hänen kieltään vastaan tai huulille, pitäisikö "kiskoa" huulesta, kuolata, vai mitä hemmettiä pitäisi tehdä. Juuri kun luulen tietäväni että mitä seuraavaksi teen, niin mies tekee taas jotain yllättävää enkä voikaan tehdä niin kuin ajattelin..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4200
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2363
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2317
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2094
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1897
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1204
    Aihe