Nordic-man on hullu krärppä fani joka skitsoo väärällä palstalla, mene krärppä palstalla lesoilemaan!
Hei puupää opettele itse kirjoittamaan oulainen huligaani!
Hei pervo oululainen ota mielialalääkkeesi niin ei vituta niin paljon tällä Espoon Bluesin palstalla!
Hei paskahousu menikö oululaiset paskat jo housuun!
Opettele itse kirjoittamaan oululainen huligaani!
4
187
Vastaukset
- Nordic-man
Sinähän kirjoitit koko sanavarastosi ja melkein kahteen kertaan, niistä välillä.
- Hahaa kohta koittaa loppusi!
Jäikö taas mielialalääkkeet ottamatta Nordix-man oulusta!
Vajoa vaan siitä oululaisesta vessampöntöstä alas niin me espoolaiset Blues fanit päästää sinusta nopeasti eroon! - Nordic-man
Hahaa kohta koittaa loppusi! kirjoitti:
Jäikö taas mielialalääkkeet ottamatta Nordix-man oulusta!
Vajoa vaan siitä oululaisesta vessampöntöstä alas niin me espoolaiset Blues fanit päästää sinusta nopeasti eroon!Sähän juttelet ihan monikossa, siirrä peili pois niin se ei häiritse sinua. Mistä olet muuten syntyjäsi kotoisin, et ainakaan Espoosta, mutta jostain landelta kuitenkin.
- Näin se vain on!
Nordic-man kirjoitti:
Sähän juttelet ihan monikossa, siirrä peili pois niin se ei häiritse sinua. Mistä olet muuten syntyjäsi kotoisin, et ainakaan Espoosta, mutta jostain landelta kuitenkin.
Sehän on vain hyvä asia että et vedä itseäsi vessanpöntöstä alas Nordic-man!
Krärpät varmistaa 5:n suomen mestaruuden tämän viikon torstaina Oulussa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli224787Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm113427Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403147IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462629Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861268Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2651166- 561112
- 791109
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941081Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E201977