Nordic-man on hullu krärppä fani joka skitsoo väärällä palstalla, mene krärppä palstalla lesoilemaan!
Hei puupää opettele itse kirjoittamaan oulainen huligaani!
Hei pervo oululainen ota mielialalääkkeesi niin ei vituta niin paljon tällä Espoon Bluesin palstalla!
Hei paskahousu menikö oululaiset paskat jo housuun!
Opettele itse kirjoittamaan oululainen huligaani!
4
190
Vastaukset
- Nordic-man
Sinähän kirjoitit koko sanavarastosi ja melkein kahteen kertaan, niistä välillä.
- Hahaa kohta koittaa loppusi!
Jäikö taas mielialalääkkeet ottamatta Nordix-man oulusta!
Vajoa vaan siitä oululaisesta vessampöntöstä alas niin me espoolaiset Blues fanit päästää sinusta nopeasti eroon! - Nordic-man
Hahaa kohta koittaa loppusi! kirjoitti:
Jäikö taas mielialalääkkeet ottamatta Nordix-man oulusta!
Vajoa vaan siitä oululaisesta vessampöntöstä alas niin me espoolaiset Blues fanit päästää sinusta nopeasti eroon!Sähän juttelet ihan monikossa, siirrä peili pois niin se ei häiritse sinua. Mistä olet muuten syntyjäsi kotoisin, et ainakaan Espoosta, mutta jostain landelta kuitenkin.
- Näin se vain on!
Nordic-man kirjoitti:
Sähän juttelet ihan monikossa, siirrä peili pois niin se ei häiritse sinua. Mistä olet muuten syntyjäsi kotoisin, et ainakaan Espoosta, mutta jostain landelta kuitenkin.
Sehän on vain hyvä asia että et vedä itseäsi vessanpöntöstä alas Nordic-man!
Krärpät varmistaa 5:n suomen mestaruuden tämän viikon torstaina Oulussa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787