Moi!
Kuka teistä kannattaa Susanna .G:tä?
Mä en tosiaankaan kannata!
Mitä haukkuu Suokkei mitä vikaa niis on?Mä en tosiaankaan kestä tollasii
viestei:Susanna .G kiittää Ja pläää
plää.....!!!!!!!!!!!=(=( YÄK YÄK!!!!!
Kuka kannattaa Susanna .G:tä
4
431
Vastaukset
- Polle
moi!
En mä ainakaan kannata Susanna G:tä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- MINÄ VAAN!
MOI EN MÄÄKÄÄN TYKKÄÄ SIITÄ MITÄ SUSANNA G PILKKAA SUOKKAREITA JA SEN SELLAISTA... MUT LÄMPPÄRIT JA SUOKKARIT ON YHTÄ IHANII!!!KAIKKI HEPAT/PONIT TASAVERTAISIA JA YHTÄ IHANIA!PS,MIELIPITEITÄ TÄSTÄ...!! KIRJOITELKAA
- nightmare
anneta menneiden olla menneitä eikä muistella tuota keskustelua. Pitäkää henkilökohtaisina asioinanne ellette ko. henkilöstä pidä.
Terv. suokin omistaja, - Anonyymi
Hei tökeeetä, tehdään pelaa vakaasta asiasta hautajaisia heitetään, kukkalsitteta rappusilta, ei ole mikään naurun asia., rrrr rrr 😠
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297