Kilju ???

AlkAlinE

saako 1.5l pullossa käyttää kiljua korkki raollaan ?? tuleeko etikkaa.. Kilju.tk:ssa lukee että ilman on päästävä kiertämään jne. ja jostakin olen lukenut että pitää olla ehdottomasti kiinni ja käydä välillä sihauttamassa ettei räjähdä. laitoin korkin kiinni niin että puristin pulloa kokoajan ja avasin korkkia senverran että juuri ja juuri ilma pääsee ulos. kiitos vastanneille.

4

776

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muhkuttaja

Jos on pakko tehdä kiljua, niin hanki kannellinen ämpäri/saavi ja vesilukko. Jos pelkäät, että äiti löytää isommat pulputtelijat, niin kannattaa tehdä korkkiin vaikkapa muoviletkusta jonkinnäköinen vesilukon tapainen (mutka letkuun ja vettä mutkaan) vaikka siitä hajua hieman tuleekin. Muista ainakin kirkastaa tuotos (lappoamalla suodatinpaperin läpi) pariinkin kertaan ennen juomista.

Kiljuohjeita löytää kyllä googlaamalla.

• sinulla

on se heikompi, sisälukutaito vai luetun ymmärryskyky? Vaiko ovatko molemmat yhtä huonoja?

Mitä kiljukirjoituksesi tekee viinipalstalla?

• cha

Niin, mikä meni väärin? Kilju ja viini, sama asia.

• kuvittelet,
        cha kirjoitti:

Niin, mikä meni väärin? Kilju ja viini, sama asia.

ei ole ihme, että kiljusikin menee pieleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      60
      2639
    2. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      117
      1368
    3. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      136
      1176
    4. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      77
      1104
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      89
      1013
    6. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      21
      919
    7. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      27
      808
    8. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      118
      793
    9. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      744
    10. Eläinpuisto on edellä Ähtärissä muut tulevat perässä eli maksumiehiä kaivataan

Näin totesi alueuutisissa täydellinen epäonnistuja entinen veneseppä . Hän vaati kuntaa osallistumaan uuden yhtiön omist
      Ähtäri
      70
      670
    Aihe