mul on tollanen d-linkin langaton verkkoreititin.
Muuten toimii hyvin mut kantomatka on aika lyhyt.
Koitin mennä omaan huoneeseeni sohvalle istumaan.
Huoneeni on yhden seinän takana reittimestä, mutta silti netti sammuu jos menen istumaan.
Mulla on Windows vista home premium, mutta ei kai se haitaa koska paketissa luki, että soveltuu myös vistalle.
tänään pitäisi tulla suurempi antenni koska vanha oli vain 18.5cm pitkä.
tartten apuu
5
460
Vastaukset
- Raudoitetut
Betoniseinät on neuvot vähissä. Kaikissa paikoissa ei toimi edes kännykkä.
- oooos
ei oo mul betoniseinii
- rintintintin
Oletko katsonut lähetystehoja sieltä reitittimeltä ?
Aseta ne maksimiin tai osta suuntaava antenni, jotta yhteys paranee.- fgtstgcas
Kiitos mutta en tartte apuu enää koska ostan telewell 500 10 tai joku sellanen se oli
- ajantuhlausta
Tarttet apua kuvaavan otsikon kirjoittamisen kanssa... Hyvä ihminen, laita otsikkoon jotain muuta kuin tuollaista tyhmää "APUA" "AUTTAKAA" "EI OSSAA"... sillä ne eivät kerro mitään itse ongelmasta.
Hyvä otsikko olisi ollut vaikka "D-Linkin WLANin kantomatkasta", jolloin asiasta tietävät ja kiinnostuneet olisivat LUKENEET viestisi ja VASTANNEET. Tietysti luetaanhan sitä tuollaisilla mitään sanomattomilla otsikoilla kirjoitettuja viestejä kun on turhaa aikaa ja sait tässäkin vastauksen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021