Te ketkä olette ponikortin ajanut kirjoitelkaas tänne mitä "ajokokeissa" täytyy tehdä ja mitä sinulta vaaditaan jotta pääset läpi.
Ponikortin ajaneet...
6
515
Vastaukset
- Jenni
ensimmäinen päivä ainaki kuopiossa oli pelkkää teoriaa ja sit seuraavana päivänä oli ponit mukana (kenellä niitä oli). käytiin volttaus teoriassa, sit vedettiin ite kärryjä ja sit vikaks opeteltiin ponien valjastus oikeinja mentiin radalle ponien kanssa. vikaks oli kirjallinen koe, jossa kysyttiin jotain volttauksesta yms. lähtöön liittyvistä asioista ja säännöistä. koe oli todella helppo ja kaikki pääsi sen läpi, vaikka ryhmässä oli lapsia, ketkä eivät olleet koskaan ajaneet! kantsii mennä!
- mä vaan
poniravikortin "ajo" ei ollut ollenkaan vaikeeta!!!
mukavaa siellä oli!! ohjelma oli samanlainen kuin aijemmin mainittu ja ohjaajat mukavia...jos on kiinnostunut kannattaa käyä ajamassa!!!!- Kiinostunut
Missäs sä ajoit kortin ja mikä numero piti kokeista tulla että pääsi läpi...
Ja kiitos sekä Jennille että sulle toiselle sain viestistänee sen verran rohkeutta että ilmoitin itseni jo ajamaan kortin. GLUNK...
- Jasmin__
Moi, oon aatellu kanssa ajaa poniravikortin... mutta voiko sitä ajaa kaustisella ?
täältä toholammilta on kuitenkin aika pitkä matka seinäjoelle jossa sen voisi suorittaa..
Onko siellä pakko olla oma poni jos ajaisi kaustisella ?- Anonyymi
Kaustisella voi ajaa poni kortin muttaa en tiedä pitääkö omaa ponia tuoda
- Jasmin__
Lisään viestiini vielä että kuinka kauvan ponikortin suorittaminen kestää ?
1-3 päivää(kö) ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241