Ponikortin ajaneet...

Kiinnostunut

Te ketkä olette ponikortin ajanut kirjoitelkaas tänne mitä "ajokokeissa" täytyy tehdä ja mitä sinulta vaaditaan jotta pääset läpi.

6

516

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenni

ensimmäinen päivä ainaki kuopiossa oli pelkkää teoriaa ja sit seuraavana päivänä oli ponit mukana (kenellä niitä oli). käytiin volttaus teoriassa, sit vedettiin ite kärryjä ja sit vikaks opeteltiin ponien valjastus oikeinja mentiin radalle ponien kanssa. vikaks oli kirjallinen koe, jossa kysyttiin jotain volttauksesta yms. lähtöön liittyvistä asioista ja säännöistä. koe oli todella helppo ja kaikki pääsi sen läpi, vaikka ryhmässä oli lapsia, ketkä eivät olleet koskaan ajaneet! kantsii mennä!

• mä vaan

poniravikortin "ajo" ei ollut ollenkaan vaikeeta!!!
      mukavaa siellä oli!! ohjelma oli samanlainen kuin aijemmin mainittu ja ohjaajat mukavia...jos on kiinnostunut kannattaa käyä ajamassa!!!!

• Kiinostunut

Missäs sä ajoit kortin ja mikä numero piti kokeista tulla että pääsi läpi...
        Ja kiitos sekä Jennille että sulle toiselle sain viestistänee sen verran rohkeutta että ilmoitin itseni jo ajamaan kortin. GLUNK...

• Jasmin__

Moi, oon aatellu kanssa ajaa poniravikortin... mutta voiko sitä ajaa kaustisella ?
      täältä toholammilta on kuitenkin aika pitkä matka seinäjoelle jossa sen voisi suorittaa..
      Onko siellä pakko olla oma poni jos ajaisi kaustisella ?

• Anonyymi

Kaustisella voi ajaa poni kortin muttaa en tiedä pitääkö omaa ponia tuoda

• Jasmin__

Lisään viestiini vielä että kuinka kauvan ponikortin suorittaminen kestää ?
      1-3 päivää(kö) ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6938
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2046
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1108
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      939
    Aihe