vuokrausleiri

Maiju

Onko ketään koskaan ollut vuokrausleirillä?Itse olisin kiinnostunut menemään ensi kesänä ja toivon ,että joku mailaisi mulle omia kokemuksiaan ja tietojaan.Osoitteeni on [email protected]

5

612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöhkö

Millanen edes on vuokrausleiri?????

• Arabiangirl

Kai niitä on vähän erilaisia. Mutta meidän tallilla hevonen vuokrataan omaan käyttöön esim viideksi päiväksi. Tämän ajan hevonen on vain vuokraajan käytössä niin että vuokraaja saa itsenäisesti ratsastaa sovitun tuntimäärän päivässä. Vuokrausleiriläinen myös hoitaa hevosen itse aivan kuin se olisi hänen oma. Tällaisella leirillä on hyvä harjoitella jos aikomuksena olisi joskus joko vuokrata hevonen itselleen tai ostaa oma. Saa kokemusta siitä millaista on olla "vastuussa" hevosesta ja samalla saa kokea myös hevosen omistamisen "vapauden". Kuitenkin paikalla on aina ihminen joka auttaa tarvittaessa niin että vuokraaja ei jää pulaan. Muuten vuokrausleiri on saman tyyppinen kuin mikä tahansa ratsastusleiri.

• pöhkö
        Arabiangirl kirjoitti:

Kai niitä on vähän erilaisia. Mutta meidän tallilla hevonen vuokrataan omaan käyttöön esim viideksi päiväksi. Tämän ajan hevonen on vain vuokraajan käytössä niin että vuokraaja saa itsenäisesti ratsastaa sovitun tuntimäärän päivässä. Vuokrausleiriläinen myös hoitaa hevosen itse aivan kuin se olisi hänen oma. Tällaisella leirillä on hyvä harjoitella jos aikomuksena olisi joskus joko vuokrata hevonen itselleen tai ostaa oma. Saa kokemusta siitä millaista on olla "vastuussa" hevosesta ja samalla saa kokea myös hevosen omistamisen "vapauden". Kuitenkin paikalla on aina ihminen joka auttaa tarvittaessa niin että vuokraaja ei jää pulaan. Muuten vuokrausleiri on saman tyyppinen kuin mikä tahansa ratsastusleiri.

Kun joku jossain kirjoitti, että vuokrausleirillä ei pidetä varsinaisia tunteja vaan ratsastus on itsenäistä tosin opettajan valvovan silmän alla. Eli onko näin? Entä ovatko vuokrausleirit halvempia kuin tavalliset?

• amerikanravurifani
        pöhkö kirjoitti:

Kun joku jossain kirjoitti, että vuokrausleirillä ei pidetä varsinaisia tunteja vaan ratsastus on itsenäistä tosin opettajan valvovan silmän alla. Eli onko näin? Entä ovatko vuokrausleirit halvempia kuin tavalliset?

Itse kyselin myös vuokrausleirejä ja kun soitin paikkaan niin mulle sanottiin,että jos leirillä tahdotaan ja saadaan hyvä ryhmä niin sitten on leirejä...

• Arabiangirl
        pöhkö kirjoitti:

Meidän tallilla on juuri niin eli ratsastetaan itsenäisesti, maastossa tai kentällä. Meidän tallin leirit on 1200 mk täyshoidolla jos on viisi päivää ja ratsastaa kaksituntia päivässä. On myös mahdollista olla niin että järjestää itse omat ruokailunsa ja maksaa vaan vuokrauksesta ja yöpymisestä. Vuokrausleirillä on 1-2 tuntia 65 mk tunti mut jos on useempi tunti päivässä ratsastusta hinta hieman laskee. Maksimi on kuitenkin neljä tuntia päivässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3664
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1991
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1210
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1073
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1055
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe