..valloittaa jousimies?Kun en oikein tiedä mitä kyseinen poika minusta ajattelee.Se on silleen tosi iloinen,huoleton ja energinen,mikä sopii jousimieheen täydellisesti.Tiedän,olen neitsyt ja kovin erilainen,mutta kai minullakin on mahdollisuus.Eihän aurinkomerkki voi mitenkään sitä estää....
Miten...
3
833
Vastaukset
- kanssa onnistuu
Olen neitsytN ja seurustellut/oltu kavereita jo reilut 3 vuotta Jousimiehen kanssa. Hauskaa on:D Ihana mies!
- suoraan
pojalta, mitä se susta aattelee.
Yleensä saa jousimiesmäisen suoran vastauksen, joskus siihenkin saa tosin suhtautua varauksella.
Älä ainakaan ahdista jouskaria nurkkaan, vaan anna mennä vapaasti mutta pysy itse sopivalla etäisyydellä ja osoita kiinnostuksesi.
Jouskarin pitää saada tietyllä tapaa metsästää tai ainakin kohdata tietynlaista haastetta, älä ole liian "helppo".
Jousimies rakastaa yllätyksiä, muttei niiden tarvitse olla mitään suureellisia juttuja.
Ei aurinkomerkki mitään estä, olen itsekin jouskari ja menossa 14. vuosi neitsytmiehen kanssa :)- Miss Blue
En ole varma onko se musta kiinnostunut.On vaan niin kovin energinen ja riehakas,että tuntuu etten ikinä pysyisi sen vauhdissa,mutta toivoa on vielä..No,tärkeintä on että on oma itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446